Jump to content

Vihmavariii

Kasutajad
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Vihmavariii

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 01/01/1989

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  1. Kaal ei vähene

    NutriData järgi on 10g umbes 11 mandlit. Ise söön mandleid pudruga, mitte eraldi toiduna- siis ei teki tunnet, et liiga vähe sai ja samas annab tavalisele kaerahelbepudrule mingi "x-faktori" juurde. Mulle niimoodi sobib ja meeldib. Vaatasin ka su pakutud menüü üle, ilmselt järgmine nädal millalgi proovin järgi Üleüldse päris hea lugemine oli seal lehel!
  2. Kaal ei vähene

    Mulle lihtsalt maitseb nii Kohupiim + banaan + tsipa steviat = palju parem tulemus, kui poest ostetud lääged maitsestatud kohupiimad/jogurtid
  3. Kaal ei vähene

    Eks ta tegelikult saigi pigem pulsi mõõtmiseks ostetud, aga no kalorikulu jälgimine on ausalt öeldes üsna motiveeriv... See lõunasöök... noh ütleme nii, et ma olen üks suure isuga neiu Ja mulle meeldib, kui kõht on korralikult täis ega pea end vahepaladega narritama. Samas jah, vahel olen teinud 4 toidukorda (kohupiim+banaan eraldi) ja tundub, et nii tuleb ka edaspidi, sest tänane puder + verikäkk hoidis päris pikalt kõhu täis ja lõunasöögi ajaks polnud kõht väga tühjaks läinud.
  4. Kaal ei vähene

    Suured tänud kõikidele kaasamõtlejatele! Selle pulsikella koha pealt olen ma küll pettunud. Eks seda oligi ju arvata, et see kalorikulu on rohkem umbkaudne, aga et ta nii palju mööda paneb... pettumus Alles pool kuud tagasi soetatud vidin (Polar FT60). Kui sellega VO2max testi tegin, sain tulemuseks 51. Tundus utoopiline tulemus ja tegin ühe korra uuesti, ikka sama tulemus. Trennitanud olen tegelikult alates oktoobrist, aga detsembris juba natuke vähem ja jaanuaris juba väga vähesel määral. Koostasin sellise päevamenüü: Hommik: kaerahelbed: kuivkaal 90g Piim 2,5%: 200g Mandlid: 10g Kookosrasv: 12g Verikäkk: 100g Lõuna: Kanafilee: 170g Köögiviljad: 200g Maitsestamata kohupiim: 200g Banaan: 120g Õhtusöök: Kodujuust (4%): 300g Külmutatud köögiviljad: 200g Kokku: 1800 kcal (185g süsivesikuid, 61.3g rasva, 140g valku) Ilmselt läheb siia veel 200 kcal otsa, sest siit puuduvad chia seemned, mida kohupiimale lisan (70kcal) ja verikäkk, mida TAI toitumisprogramm välja pakkus, tundus veits liiga madala kalorsusega (200kcal), tavaliselt olen poest leidnud vaid sellist, mis on 300 kcal ringis. Selliselt mõtlesin süüa päevadel, mil teen 1,5 tundi trenni. Kergematel päevadel asendaksin hommikusöögil pudru kahe täisteraleiva juustu ja singiga (päevane kaloraaž kokku 1500 kcal + 200 kcal verikäki ja chia seemnete arvelt). Jätsin praegu muna täiesti menüüst välja, kuna tahan lihtsalt katsetada, kas mul võib mingi muna talumatus olla vms. Verikäki lisasin selle pärast, et mul mingi krooniline rauapuudus ja üritan sellega hemoglobiini normis hoida. Kuidas muidu selline menüü teile tundub? Kui ma kehaanalüüsis käisin, siis sealt öeldi, et mu BAV on 1700 kcal... Muidu olen küll jah rohkem kontoritoolil istuja, aga sellegi poolest sunnin end päevas 30-60 min jalutama, puhkepäevadel tavaliselt rohkem.
  5. Kaal ei vähene

    Tere, hakkasin 2 kuud tagasi spordiklubis trennis käima. Treeningute hulka kuulus bodypump 3x nädalas + 2 või 3 x mingit muud trenni (zumbatoning, HIIT elliptilisel trenažööril vms), treeningu kestvus 1h. Niimoodi käisin trennis ubes 1,5 kuud ja kaal ei langenud, aga ilmselgelt oli see selle pärast, et olen suur magusa armastaja ja end sellega ei piiranud. Nüüd 2 nädalat tagasi aga jätsin suhkru ja nisujahu tooted täiesti oma menüüst välja ja trennis olen käinud 5 x nädalas. Treeningplaan on olnud selline: E: bodycombat (pulsikella järgi kaloreid põletatud umbes 700) T: 30 min HIIT elliptilisel trenažööril + 60 min zumbatoning (kalorikulu 900-1000) K: puhkus N: 30 min HIIT elliptilisel trenažööril + 60 min bodycombat (kalorikulu 1100) R: 30 min HIIT elliptilisel trenažööril + 60 min zumbatoning (kalorikulu 900-1000) L: puhkus P: bodypump (kalorikulu umbes 440) Söön tavaliselt 3 x päevas: Hommik: omlett (2 muna + sink või kana) + 2 täisteraleiba kookosrasva, juustu ja kalkunifileega. Lõuna: tavaliselt kanafilee (150-200g) juurviljadega + 200 g maitsestaata kohupiima banaaniga (siia juurde kaneel ja pähklid), vahel segan hulka ka chia seemned Õhtu: tavaliselt on siin umbes 300 g kodujuustu + mingeid süsivesikuid (kas toorsalat, juustu-singi täisteraleib vms) Vahel söön ka pärast hommikusööki veel pähkleid või kuivatatud datleid, aga piiran kogust, kuna olen teadlik nende kõrges kalorsuses. Päevas joon tavaliselt 2-3 tassi kohvi + umbes 3 tassi rohelist teed. Ma ei tea, kui palju selline menüü täpselt kalorites on, aga ilmselt võib see täita kalorikoguse, mis on vaja kaalu säilitamiseks. Mure on aga see, et kui ma toitun nö. "puhtalt" ja teen päris suures mahus trenni, siis peaks ju ka mu kaal langema?? Kaalun praegu 75,5 kg ja pikkust on 175 cm. 2 nädalat tagasi oli kaal 75,9 kg ehk siis kahe nädalaga langust ainult 400g? Pulsikella järgi olen ma kahe nädalaga kulutanud trennis 8000 kcal ehk siis puhtalt trenni pealt peaks juba kilo kadunud olema... või ei? Nädal tagasi nägin kaalul korraks numbrit 74,7 ja siis juba hurraatasin, aga see vist tavaline kaalukõikumine, üldiselt see mul ikka 75,5 kg peal. Kummaline on aga see, et näiteks vööümbermõõt on mul sama, mis oli mul siis, kui pool aastat tagasi 70 kg kaalusin, samas reied on kindlalt suuremad. Mul muidu tavaliselt rasv väheneb üle kogu keha ja pole varem märganud, et keha kuskile rohkem rasva koguks. Kas on võimalik, et nüüd hoiab keha reites rasva või kas on hoopiski võimalik, et see on VESI? Ma käisin kuu aega tagasi kehamassi analüüsis ja seal öeldi, et mul ilmselt kuskil 2 kg veekaalu (vee osakaal 55%), mis on trenniga tulnud ja et see peaks umbes paari järgneva nädalaga ära kaduma, kuid nüüd on juba kuu aega möödas ja kaal pole praktiliselt üldse muutunud. Igatahes olen ma üsna nõutu hetkel... Kas on ehk liiga palju trenni/toitu/vett? Väga tahaks selle kaalu liikuma saada, sest motivatsioon hakkab juba varsti niimoodi ära kaduma...
×