Jump to content

Ronda19

Kasutajad
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Ronda19

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 09/14/1994

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  1. Mis on valesti?

    TAI järgi on 1350 kcal tänane tarbitud energia, no ma ei tea.. Leiba söön tavaliselt kaks poolikut viilu koolis toidukõrvale, see võileivake on vahetevahel ainult, nüüd jälle üle pika aja sattunud sisse. Sama lugu ka pannkoogiga, väga harv juhus, lihtsalt tõin ette täpse tänase toitumise näidiseks. Aa, no BAV ega mina ka ju ei tea täpselt, mis täpselt mis on. Kas kaks-kolm puuvilja päevas on siis palju? Kas seda TAI'd pole siis mõtet järgida? Mida ma siis tegema peaksin ja kuidas ma tean, mida on palju, mis on valesti ja mida liiga vähe vms? Samuti ei oska nagu rohkem ka tarbida, kui pole sellega harjunud, ehk pole sellist toiduisu ja üldiselt ka võimalusi, et tihti ja veel umbes 1000 kcal juurde süüa. Kas peaksin siis trenni tehes veidi rahulikumalt võtma, mitte niipalju rabelema? Nagu kuulnud olen, siis rasvapõletus on perfektne 120 l/min, kas selle hoidmiseks oleks targem vähem rabeleda? Mida ma siis peaksin täpselt sööma, kui palju, kuna? Ma tõesti lollike sel teemal, kuigi olen päris palju netist lugenud, aga eks ikka üks ütleb teist ja teine kolmandat, aga mis siis õige on? Telliksin muidu toitumiskava, aga rahakotike on sel kohal veidi kitsas, nii, et jään teie abile lootma.
  2. Mis on valesti?

    Hei! Oleks soov rasvast lahti saada, kuid kuidagi ei taha minna. Olen tegelenud trenniga juba jaanuari algusest, kuid muutusi pole. Kardan, et asi on toitumises. Omast arust nagu üritan seda järjest tervislikumaks jms teha, kuid no ei õnnestu vist. Hetkel on käsil Shaun T Insanity teine kuu ning erilisi muutusi kehakujus nagu pole. Kaalunumber mind niiväga ei huvitagi, tahaks pigem kõhupolstrist lahti saada ning jalgu veidi peenemaks. Lisan siia oma tänase päeva toitumise, kas oskaksite öelda, mis sellejuures on valesti ja mis on normaalne? Lisan ka juurde, et hommikusöögiks oli kolmveerand pannkooki koos õrna kihi toormoosiga. Ning õhtusöögi juures on selle kotletisegu asemel kalkuni-hakkliha, Talleggi poolt. Ülejäänud asjad peaksid enam-vähem nii täpsed olema, kui võimalik. Kas on väga hull? Muidu toitu söön varieeruvalt, hommikuti tavaliselt kas jogurt, müsli, muna (kui on aega, et keeta), siis lõuna oleneb täiesti sellest, mis koolis pakutakse. Üritan muidugi ka rohkem salatit ja vähem muud taldrikule asetada. Siis vahepalaks kooli-õhtusöögi vahel on mõned puuviljad, vahel suurema nälja korral võileivake, jogurt vms. Siis õhtusöök on ka alati erinev, üritan makaronidest ja jahukastetest hoiduda, pigem ikka tatar ja kartul, üldiselt praen siis kõrvale ka šampinjone ning ka kerge salat (tomat/kurk üldiselt) ning mingi lihatükike. Peale õhtusööki siis näksin kas puuvilja või praen/keedan muna. Üldiselt peale 6 õhtul ei söö, kui õhtusöök satub peale kuute (oleneb, kuna koju jõuan) siis jääb ka viimaseks toidukorraks. Vett joon palju, umbes 1-2 L päevas. Nagu näha, siis vahetevahel sisestan oma toidud ka TAI - Toitumisprogrammi, kuid absoluutselt iga kord naeratab mulle sealt vastu, et kaloreid on vähe, rasvu ja valke liialt. Kui näiteks piima ei joo, siis tuleb kohe, et valke liiga vähe. Sama ka rasvadega. No ei oska ise kuidagi enam midagi teha. Muidu trenni teen siis Insanity kava järgi, üldiselt õhtupoole, niimoodi 6-7 aeg, tund peale viimast toidukorda. Kui vaba päev, siis üritan trenni hommikupoole sättida. Kui Insanity läbi ja ilmad ilusamad, on plaanis hakata väljas jooksmas käia/rattaga sõitma. Kuid tõsine probleem siis selles, et no ei taha üldse midagi kuskilt kaduda. Jaanuarist alates olen trenni teinud (algul alustasin ühe teise treeningvideoga mida järgisin 3 nädalat), vahetevahel on ikka need pahad päevad, kui ei ole aega või ei viitsi trenni teha ja mõnikord läheb liiale magusaga, kuid üldiselt hoian saiast, kommist, krõpsust, koolajookidest jms eemale. Muidu väga aktiivne pole, ainult kool-kodu-Insanity, vahest jalutan ka õues, aga ilmad nii halvad hetkel, siis väga sinna ei kipu, aga samas nagu kalorite tarbimine ka väga suur ei ole, et ei tohiks väga hull olla. BMI arvutasin välja, et peaks olema 1384 kcal + keskmine aktiivsus(?) = 2145 kcal. Aga selle TAI programmi järgi on mu kalorite tarbimine üldiselt 1300-1500, see on ju poole vähem. Samuti tahtsin veel küsida pulsi kohta. Pole raatsinud veel pulsikella osta, aga kaalun seda küll. Kuidas seda pulssi mõõdetakse ja milline on normaalne rasvapõletuse jaoks? Kehalise tundidest on nagu meelde jäänud, et 10 sekundi jooksul loe ära ja korruta mingi 12? Insanity't tehes on mul pulss 10 sek jooksul tavaliselt kuskil 25-30, on see normaalne? Olen ise mõelnud küll, et äkki on pulss liiga kõrge, et siis ei põletagi rasva vms, et keha ülekoormamine.. sellepärast küsingi teilt järgi. Tahaks nagu suveks saada selle 10 cm kõhult ja 5 cm jalgadelt vähemaks, kas see oleks reaalne plaan, kaal niiväga ei häiri, aga just see rasvake kehal? Pikkus on muidu 164 cm ja täna hommikul näitas kaal 54,8 kg. Vanust siis 18. Vabandan pika teksti eest, kuid no tuleb ju kuskilt abi paluda, kui ise hakkama enam ei saa. Tänan kõiki juba ette ära ning ootan mõistlikku suhtumist ja vastuseid.
×