Jump to content

_angel_

Kasutajad
  • Sisu loend

    3
  • Liitus

  • Viimati külastanud

Kogukonna Reputatsioon

0 Neutraalne

_angel_

  • Tase
    Vaatleja
  • Sünnipäev 08.11.1984

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  1. Jah, ma olen lootnud, et saan hakkama ilma kalorite lugemiseta, see on keeruline minu jaoks. Samuti ma ei kaalu toitu. Küll aga kirjutan üles mida söön. Olen aegajalt siin samas saadaval kalori kalkulaatoril kokku löönud oma päevase toitu, ja saanud üldjuhul ikka vähem kaloreid kui peaksin tarbima + trenni olen teinud. Koguseid olen pannud silma järgi aga pigem natuke rohkem kui vähem. Tegin just ühe sellise arvutuse ühe päeva kohta eelmisel nädala, ja tulemus oli selline: Kaloreid: 1375.55 kcal Rasva: 43.12 g Valku: 111.94 g Süsivesikuid: 125.8 g Kiudaineid: 6.85 g TOIDUENERGIA JAOTUS SööGIKORDADE VAHEL - Sinu oma Hommikusöök: 17% Lõunasöök: 26% Vahepala: 12% Õhtusöök: 44% Hilisõhtune vahepala: 0% TOIDUENERGIA JAOTUS SööGIKORDADE VAHEL - Soovituslik Hommikusöök: 20-25% Lõunasöök: 25-35% Vahepala: 5-15% Õhtusöök: 25-35% Hilisõhtune vahepala: 0-5% Päevane tarbimine - Sinu oma Rasva: 15 % Valku: 40 % Süsivesikuid: 45 % Päevane tarbimine - Soovituslik Rasva: 25% Valku: 15% Süsivesikuid: 60%
  2. Ei, üksluine ta pole. Ma kirjutasin mõne näite. Igapäev söön ikka erinevalt. Vaheldumisi, kala, kana, loomaliha, väherasvane sealiha ka. Käin üldjuhul 3xnädalas saalis, alustan alati 30-40 min velol või jooksulindil. Siis teen lihas harjutusi seeriad 12x3, võtan läbi kava järgi ülaselg, rind, õlg, biitseps, triitseps, siis jalad, erinevad harjutused, viimasena keskendun keskkohale, alaselg, küljed, kõht. Venitused. Vahest jõuan 4dat korra nädalas saali ja siis teen 1tund kas jooksulinndil jooks vs kiirkõnd või siis velol. Pulsi hoian enamasti 130-140. Lakke ei aja. Olen aru saanud, et 130-140 on rasvapõletuseks hea. Samas imestan alati, et teised saalis jubedalt higistavad peale 10min rattal või lindil Mina aga ka 1 tunni möödumisel vaid kergelt otsaesine niiske Siis ma proovisin ka, siit foorumist vist loetud soovitust, et intervall...? või miskit, et korra ajad pulsi kõrgeks ja siis jälle rahulikult ja nii edasi.. Tegin seda velol, panin 2min intervallid paikka, ja 2min suurema koormusega andsin tuld, puls tõusis kuni 166, ja 2 min lasin kergemat koormust ja lasin pulsi jälle 130nele, ja nii tegin 40min. Ja imestasin, et võttis ka higi lahti.
  3. Tere Mõtlen küsida nõu, sest nüüd juba 6 nädalat pole mingit progressi toimunud, ja olen mures, motivatsioon langeb. Alustan ilmselt sellest, et olen 28a, 178cm juures kaalun praegu 70kg. Ma ei tunne, et oleksin ülekaalus, ainus probleemne koht on keskkoht, kõht, sangad. Istuv inimene pole ma kunagi olnud, suvel ikka rulluisud ja rattasõit minimaalselt 2xnädalas, talvel olen käinud spordisaalis 2-3 korda nädalas, kuidas kunagi, eks on ka pause olnud, kuid mitte pikkemalt kui kuu aega. Vanasti sõin mis tahtsin ja kaalu probleeme polnud, olin rahul. Kuid mida vanust juurde tuleb, seda rohkem ladestub rasva (just keskkohale minul) ja seda raskem on seda maha saada. 28aseks saades, leidsin, et pean oma söömist ja trenni üle vaatama ja muutuma järjepidevaks, panin eesmärgid paikka: Keskkoht saledaks tagasi ja üldist vormi paremaks, keha kuivemaks. Kaalunumbrit pole endale seadnud, minu jaoks on tähtsad ümbermõõdud. Selleks seadsin eesmärgi -10 cm keskkohalt, millest 3cm juba läksid ära. Otsisin oma kunagi tellitud trenni ja toitumiskava ja alustasin. Nüüdseks 3 kuud trennis järjepidevalt käinud (min.3xnäd) ja toitunud nagu kava ette näeb, peale 1st kuud kadus vöökohalt 3cm, ja kadus ka 2kilo, mille üle väga rõõmustasin. Kuid selleks see ka jäi Nüüd ligi 2 kuud pole aga mitte midagi liikunud, ei kaal ega ümbermõõdud. Vahepeal isegi kaal tõuseb, 1-2kg ja siis langeb jälle samale tasemele. Ma ei saa aru mida ma valesti teen, kas keegi võik kommenteerida, äkki mu toitumises on midagi vale? Minu näidismenüü: Hommik 8.00 Kaeraklii või neljavilja puder (piim/veega) 2tl moos. (Mu iga hommik algab pudruga),kohv+koor Lõuna 12.00 Grillitud kanakoib 1tk, ilma nahata, riis, vahest kodujuustu salat köögiviljadega ja kanaga, klaas keefiri Vahepala 16.00 Maitsestamatta jogurt+ õun või greip, või koorejogurt mingi maitsega. Õhtusöök 19.00 Kala(lõhe) toorsalatiga, rukkola, tomat kurk oliiviõli, või siis riisiga, oleneb mida lõunaks sõin. 2 viilu musta seemneleiba. Vehepeal joon 2-3 tassi kohvi koorega. Kui see just oluline tegur on Üritan iga päev tarbida vähemalt 2 spl oliiviõli. Lisaks võtan iga päev vitamiine kalamaksaõli kapslid, rohelise tee kapslid, ja multivitamiinid Joon vähemalt 2L vett päevas Üle aasta kui ma ei tarbi valget suhkurt, saia, saia tooteid. Makaroonid ja jahutootred on minujaoks väga harv nähtus. 1 päeval nädalas on mul patupäev, kus luban endale midagi keelatut(nt jäätis, shokolaad, tükkike kooki), kuid viimasel ajal olen ka selle hakkanud keelama, sest kardan, et see rikub sellegi väikese edasimineku, mis ma esimesel kuul saavutasin. Oleksin väga tänulik kommentaaride eest!
×