Jump to content

Klana2

Kasutajad
  • Content count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Klana2

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 01/04/1995

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  1. Olen 18 aastane naissoost isik, kel probleemiks on rasv reitel, natuke ka kõhul, jalad on siiski tugevad, sest lihased on all. Olen 165 pikk ja kaalun 59.5 kg. Eesmärk on 55 kg. Käin 3 korda nädalas võrkpalli trennis. (suhteliselt lebo trenn, kui ise ei sunni end pingutama) Peale trenni lähen 15 min. jõusaali (jõuan selle ajaga teha ära kõhulihased, seljalihased, küljelihased, koos raskustega) Olen teinud ka rasva vähendamiseks fatburnerit youtube´ist, aga need, mis olen leidnud, need on minujaoks olnud lihtsad. Toitumine: Arvatavasti on mul toitumine paigast ära. Hommikuti söön korralikult (putru, võileiba). Kuna koolitoitu ei söö, siis ostan tavaliselt 12 paiku saiakese või mõne magusama asja või puuvilja, kuidas kunagi. Ennem trenni kodus söön normaalset, aga kui koju ei jõua, siis otse trenni. Peale trenni tavaliselt söön kõike, mida külmkapis leidub ja kuidas tahtmine on. Kui söön peale kooli, õhtul söön jogurit või midagi kerget, aga kui ei söö, siis pasta või supp või kuidas kunagi. Ma ei ole ennast piinanud dieetidega ja ei ole endal kategooriliselt asju ära keelanud, sest siis tekib vastureaktsioon ja just seda hakkan ma tahtma. Suurimaks hirmuks on see, et lihased kasvavad ja pekk on peal nagu barutol 1. Äkki oskate soovitada, mis oleks head harjutused internetist tasuta? Väga ei tahaks maksta ja poleks ka aega minna kusagile rühmatreeningutele. 2. Sooviks saada niinimetatud hollywoodi keha ( aint mitte nii kribu kui nad on ) 3. Mida valesti teen? (kaal püsib sama) Liiga vähe, liiga palju söön?
×