Jump to content

martinjaalice

Kasutajad
  • Content count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About martinjaalice

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 03/26/1994

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  1. Õige trenn ja toitumine

    Huvi pärast sisestasin oma andmed : Sugu: Naine Pikkus: 164 cmKael: 30,5 cmVöökoht: 67 cmPuusad:94 cmKeha rasv: 24,1 %Klassifikatsioon: Kõrge
  2. Õige trenn ja toitumine

    No oleneb, täna näiteks oli praad- seal ikka kana/kala või muud liha on sees. Ka muna on teistel päevadel olemas olnud. Päris valguta ma ei ole jah. Samas palju sisse seda ei söö.Päevane menüü jääb mul jah üldiselt väikseks, vahepalasid mul pole eriti. Tihti peale õhtuti "täitsin" enda isu just krõpsude ja muu sellisega. (mis nüüd täiesti välja olen jätnud-kuigi peab tõdema kiusatus on suur). Vaatasin ka ,mis on päevane tarbitud kalorihulk- minu üllatuseks jäi see sinna 1030-1100 kcal vahemikku. Tänud vastamast.
  3. Õige trenn ja toitumine

    Tere, olen kohe saamas 21. Minu kaaluks on 54 kg (tänase seisuga) ja pikkust 163,5 cm. Üldiselt numbrite peale vaadates pole ju hullu miskit. Minu jutt on pikem. 2012 olin mures ,et kaal on liiga väike ja tundsin end nagu kont. (Tol hetkel olin 48,5 kg ja 163,5cm pikkuse juures). Ostsin omale massilisajat, sõin seda , üritasin igatemoodi kaalus juurde võtta, lõpuks läks see lausa nii hulluks ( olin loll ja tegin endale etteheiteid et olen nii peenike ja kole) ( selle asemel et lihaste näol juurde võtta läksin rasvasemale teele),et sõin kõike rasvast ja rämpsu kahe suupoolega sisse. 2013 detsembris lõpetasin ka nikotiini tarvitamise, samuti jäin rohkem kodusemaks, alates sellest hetkest tekkis mul isu. Minu menüüs oli kõike alates kõige rasvasemast toidust kuni jubeda rämpsuni välja. Ise olin väga rahul sest,kaal tõusis ja muutusin enesekindlamaks (enda arust ilusamaks ka). Samas, ei saanud arugi,et KÕIK juurde võetud kilod läksid puusa ümber ja kintsudesse. Kuna olen ise üsna kitsa puusakondiga siis see 5,5 kg oli minu jaoks ikka päris palju. Sest kõht vajub juba üle püksi värvli ja keha vorm on silmnähtavalt paigast. ( juurde võetud kilod ei läinud üle keha laiali) 06.01.2015 kaalusin end ning olin juba 55,5 kg - muutusin päris kurvaks , vaatasin end peeglist ja mõistsin et kõik on siiski minu enda tahtejõus kinni ja otsustasin kohe midagi ette võtta. Kuna elan suhteliselt maa piirkonnas, siis on siinsed trenni võimalused väiksemad , siiski on mul suusad ja suveks/kevadeks/sügiseks korralik ratas (millega suvel üsna tihti sõitmas käisin). Alates 06.01 on minu toidumenüü enamjaolt selline : Hommikusöök ; Kohv (kohvikoorega) ja kaks viilu saia ,merevaik ja juust peale. Lõunasöök: Praad/supp/ ühepaiatoit või makaronid (oleneb) (kõrvale lisan rohkem värsket kurki või tomatit vms) ja juurde mahl.- kui varem oli söögiports suure taldriku mõõtu-siis nüüdsest on pool sellest. Olen ka energiajoogi jooja - peale lõunat joon 1 purk 250 ml red bull ( kuid mitte igapäev). Õhtusöök: ( jääb vahemikku 18:00-19:00 , enne seda üldiselt ei söö midagi)- nisu meega piimaga, või päeva toit veel väiksema kogusega kui lõunal). Mõni õhtu olen peale 19:00 näksinud üht teist , kas jogurtit või teinud paar võileiba. Magusat , pähkleid , komme ja küpsiseid ma üldiselt ei söö üldse. (Samuti kohupiima,jogurti ja muu sarnaseid tooteid söön harva kord nädalas kui sedagi). Armastan palju vett juua. Suurim nõrkus on krõpsud ja popcorn- neid sõin eelnevalt palju. Nüüdsest pole söönud neid nädal aega. Ja kavatsen enda menüüst esialgu need välja jätta. Liikumisega oli eelnevalt väga kehvad lood, kuna olen kaugõppes õppiv tudeng siis liikumist on vähe olnud. Enamjaolt sai istuda koguaeg. Vahest harva liigutada, kindlasti suvel/kevadel on liikumist rohkem aga talvel mitte. Alates (6.01.15) , olen hakanud igapäev omale vaikselt kodust koormust /trenni lisama. Enda päeva sisse olen pannud tund aega erinevaid harjutusi kõhulihastele,seljalihastele, jalalihastele jms. Töös on olnud kogu keha. Kirja olen pannud ka palju päevas teinud olen , umbes korraga 30 istessetõusu ja seda kaks korda päevas. Ja kükke samuti 30 tk ja kaks korda päevas. ( neid siis juurde teinud tunnisele trennile). Lisaks olen ka paar korda nädalas suusatamise lisanud päevakavasse. Eelmine nädal sai 4 korda suusatamas käidud , nii tund aega. Mainin ka ära ,et esimesed 3 päeva oli terve keha väga haige- kõik võimalikud lihased olid valusad aga see kadus 4ndal päeval. Ma ei tea kas sellest kõigest ka kasu on aga minu eesmärk oleks saada rohkem vormi , häirib eelkõige kõht ja sääred- soovin saada nõu,kas teen õieti või mis ma valesti teen, mida võiksin muuta ,mida juurde lisada. Parimat soovides Alice
  4. Süsivesikud

    Terv Kas süsivesikute kontsetraat tõstab kaalu või ei ? (toidukordade asendajana) või ikka valgu ja süsivesikute kontsetraat?
  5. Jalad

    Terv. Olen 165cm ja kaalun 49kg. Minu jaoks natuke vähe,võiks 3-4 kg rohkem olla. Tahaksin seda rakendada jalgadesse,sest imekombel kõik kg tahavad tulla puusade ümber või kõhu peale. Jalad on mul piitspeenikesed. Milline tegevus oleks kõige parem,et jalad saaks täidlasemaks. Teada on ,et kõndimine ja jooksmine on üks variant. Aga millest täpsemalt tuleks alustada. Jõusaale,trenni rühmi jms mul kahjuks läheduses ei ole. Väga lihastes jalgu ma ei sooviks. Kuidas ka see asi täpsemalt käib, kindlasti keegi on enne sellise probleemiga tegelenud või teab ,kui suur peaks olema ka füüsiline koormus et lihased kasvama hakkaksid.(tellisin ka massilisaja,kuna ise ei ole suur sööja). Ettetänades,A
  6. Kõht

    Nii palju kui on inimesi nii palju on ka arvamusi. Nagu ikka. Paljud on proovinud hularõngaga ja on saanud tõepoolest peenemaks keskelt,vööümbermõõtu jne. Ja youtubes vaadates erinevaid küljelihaste harjutisi siis on tõepoolest võimalik ainult ühte kohta trennida. Mõtlesin et siit tuleb veel mõistlikku aga eii:)
  7. Kõht

    Tere. Nimelt on mul küsimus,et kas on võimalik saada sirged küljejoont. Mul on puusadel rasv,käega katsudes saab ilusa voldi pihku:/ Huvitab ,kas sirget küljejoont saab treenida ?Mis harjutustega? Olen kuulnud ,et hularõngaga pidi rasva ära saama külgedelt. On keegi kursis sellega? Ma ei taha ka mingi kondikubu olla,lihtsalt eesmärk on puusadelt pekk maha saada ja rohkem lihastes kõht,ning healjuhul ilus sirge küljejoon. Ettetänades!
  8. Ei saa kaalu kuidagi!

    miks ma seda kontrollima peaks?
  9. Ei saa kaalu kuidagi!

    Noo ma olen niii õbluke ja kondine et jube. Tahaks ikka nii 5-6 kg juurde saada ja nii jäädadavalt:/
  10. Ei saa kaalu kuidagi!

    Olen naisterahvas!
  11. Ei saa kaalu kuidagi!

    Tervist! Minu mure on järgmine: Olen 163 cm ja kaalun 45kg. Vanuseks 19 ja pool. Olen täiesti hädas juba pikemat aega, võiks öelda et isegi aastaid. Viimati võtsin loomulikul teel juurde siis kui olin 12 aastane ja siis kaalusingi ka kuskil 44kg. Alates sellest ajast saadik pole üldse juurde võtnud, see 1kg siia-sinna. Söömisega ka mul korras ei ole.. Nimelt ei ole mul isu. Teiseks väikeste portsudega on mul juba kõht täis. Hommikul kui tõusen siis võileib ajab südame pahaks:/ ja lõunaaeg söön midagi,vahest kerge prae või salati. ja siis kodus vahel prae või võileibu võii näksin midagi. Ja rohkem eriti midagi ei söö. Olen vägisi üritanud süüa,puginud sisse aga ma ei jõua võidelda nii:/ see on jube väsitav. Tihti on nii et kui liigutan end natuke siis võtan kohe kaalust maha.. või kui söön nädal aega väga tugevalt ja palju ning kui teine nädal ei söö nii korralikult siis on kohe kilod kadunud jälle. Ega tervisega ka kiita ei ole, olen koguaeg loid,uimane,pea valutab ja immuunsus ka nõrk. Olen väga palju kordi üritanud süüa rohkem ja rohkem. Ja tervisliikult. Kuid kui isu ei ole siis ei saaa ju vägisi süüa. Siin juuni kuus tellisin Gean Bolic'u , jõin seda 2-3 korda päevas ja juurde lisaks toidukorrad, 1,5 nädalat tarvitasin ja võtsin juurde ainult 2,5 kg. Ja kaotasin selle peaaegu et kohe kui lõpetasin gean bolicu joomise. Palun siis abi , et mis ette võtta!
  12. Gain Bolic

    100g pulbrit ja 55o-600 ml vett:D
  13. Gain Bolic

    vahest jogurtiga või piimaga
  14. Gain Bolic

    Tere! Ma tellisin eelmine nädal Massilisaja- Gain Bolic'u ja nüüd tarvitades tunnen et midagi on valesti. Igakord kui ma võtan ühe portsu sisse(lahjendan 100g-veega) ja süda hakkab jubedalt kloppima:/ no ühesõnaga süda taob sees mõnda aega kui ära võtan selle portsu. Kas see on normaalne või on mul süda nõrk:S?
  15. kõht

    üldiselt mul rasvu ei olegi.. hetkel alustasin sellega et natuke massi lisada nii umbes 2-3 kilo juurde. Kuna olen 164cm ja kaalun 49,5. Väga hull ei ole aga ennast natuke häirib võiks rohkem volüümi olla:) kõhulihaseid teen nüüd igapäev,varsti ole näha tulemusi:)
×