Jump to content

unflummoxed

Kasutajad
  • Content count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About unflummoxed

  • Rank
    Vaatleja

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  1. Asendustreeningud.

    Tere, olen harjunud peaaegu igapäevaselt rühmatreeningutes käima (tavaliselt 3x nädalas lihastreening, 2-3x tantsuline ning 1x nädalas pilatese taoline treening, loomulikult esineb vahel variatsioone; nädalas 1 päev on trennivaba), ent lähen juuni keskel 20 päevaks praktikale, kus puudub trennis käimise võimalus. Tahaks leida asendust oma praegustele trennidele, ent ei oska paika panna, mida ning kui tihti teha. Praktika käigus tuleb kindlasti peaaegu igapäevaselt ette füüsilist tööd (tegu hobusekasvandusega), seega mingi koormuse saaks kätte küll, aga mitte piisavalt. Siiani olen mõelnud jooksmisele, ujumisele (eeldusel, et vesi pole pingviinidele paraja temperatuuriga) ja lihasharjutustele (toenglamangud, kükid, kätekõverdused jms) ning võib juhtuda, et paaril korral käin ratsutamas. Kas nädalas ca 5x jooksmas käia (mingi 5-6 km) oleks optimaalne? Lisaks umbes sama tihti lihasharjutused ca 15 min päevas. Idee poolest sooviks tagasi linna jõudes jätkata umbes samasugust trennis käimist nagu praegu.
×