Jump to content

Dholl

Kasutajad
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Dholl

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 07/04/1994

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  1. Põlveprobleemid

    Mu põlved valutavad tavaliselt pärast trenni või siis pärast pikaajalist kõndimist/kiiret kõndimist. Rattaga ma ei ole palju sõitnud, aga valu on väiksem või pea olematu. Rulluiskudega on ka valu peaaegu, et olematu. Rulluiskudega on teised jamad, hõõrub ära jms, mistõttu ei saa seda päris 2 tundi järjest teha. Ma jooksin jõusaalis lindi peal, siis ei olnud NII hull, aga nüüd soojade ilmadega tahaksin väljas jooksmas käia. Jooksin ühe korra ja pärast seda oli päris tugev valu. Üritasin küll püsida pigem muru peal, kuid ei aidanud. Minu tehnika kohta nii palju, et jooksen üle kanna.
  2. Põlveprobleemid

    Jõusaalis jooksmine, body pump, rulluisutamine, tantsimine.
  3. Põlveprobleemid

    Tere Olen kuu aega üsna intensiivselt trenni teinud ning ainuke tulemus on hetkel väga valusad põlved. Jooksmise kõrvalt sõidan rulluiskudega või rattaga- see nii palju põlvi ei koorma, kuid kas jooksmine ongi minu jaoks siis välistatud ? Kas õiget jooksutehnikat kasutades võib edasi proovida ? Kannan alati toestavaid sidemeid põlvedel. Aitäh, -m
  4. Liiga intensiivne trenn ?

    Ma mainisin ära oma põhitoidud:köögi- ja juurviljad, lihad, pähklid, täistera tooted jms. Ma olen (naissoost) 17-aastane, 178 cm pikk ja kaalun 70 kg. Päevane kaloraaž on ca 1500 kcal. Eesmärk ei olegi niivõrd lihast kasvatada kui just rasva põletada ( ma tavaliselt teen treenides algul kardiot ning siis jõutrenni vähesel määral). Üheaegselt seda teha poleks küll paha, aga nagu ma aru saan, ei ole see võimalik kuna lihaste kasvuks peab sööma veidi üle tavapärase? Kas see tähendab, et kui ma teen jõutrenni ning sealjuures ei söö piisavalt, siis lihased ei arene? Kas peaksin muutma oma süsteemi, et tulemused tuleksid paremad ? Palun aidake õigele järjele saada. -m
  5. Võtsin ennast täpselt kuu aega tagasi kätte ja hakkasin korralikult trenni tegema, sealjuures jälgides rangelt õiget toitumist. Väldin nisujahu tooteid, kui süüa süsivesikuid, siis ainult rukkijahu ja täistera; väga palju juur-, köögi- ja puuvilju; Ei mingit suhkrut ega võid; oliiviõli; pähklid; kana - ja kala liha. Palju vett ja rohelist teed ning kõikvõimalikke vürtse; loen isegi kaloreid, et päevane kaloraaž püsiks max 500 kcal miinustes. Trenni osa poolelt teen pea iga päev trenni ja üsnagi intensiivselt 1-3 tundi (kuidas kunagi juhtub. Trenni alla läheb mul tants, body pump, jooksmine, rulluisutamine jm). Mõtlesin, et äkki selline järsk koormus mu kehale on kuidagi liiga palju taluda, mistõttu ei ole mitte mingisugust nähtavat progressi füüsilises vaatepildis ? Paar kilo on alla läinud, aga vaatepilt on täpselt sama, mis kuu aega tagasi. Ma tean, et rasvaprotsendi kaotamine ei ole kiire protsess, kuid kas tõesti nii jälgitud toitumise ning intensiivse trenniga ei saabu tulemused veidi kiiremini ? Kas peaksin trenniga tagasi tõmbama või jätkama samas vaimus ja varuma lihtsalt kannatust ? Lisaküsimusena tahaksin teada ka seda, et kui mingi päev juhtub söömisega nii, et tuleb suur isu ja sööd kõhu väga täis(korraga suur kalori kogus nt süsivesikuid), kas siis on võimalik seda trenniga reaalselt tasakaalustada ? On niimodi paar korda juhtunud ning siis on suur paanika, et kõik need süsivesikud kohe ladestuvad. Tol päeval olen alati trenni kõvasti rohkem teinud, kuid kas see päästab palju või ainult leevendab natuke selle nõrkushetke tagajärgi(trenni tulemusena viin tavaliselt kaloraaži jälle miinustesse) ? Suured tänud. - m
×