Jump to content

mustflamingo

Kasutajad
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutraalne

About mustflamingo

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 11/12/1979

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  1. PMS ja magusaisu

    Mul sama probleem. Pean ennast jouga jaatiseletist eemal hoidma tsykli 20.-22. paeval. Kui need paar paeva vastu pean, on jargmiseks 28 paevaks jalle muretu. Leidsin liptoni ouna-kaneeli (kofeiinivaba) tee, mis lohnab hasti magusalt. See aitab vastu panna. Ja vahest luban endale ka puuviljasuhkrut - naiteks 400g maasikaid peale ohtusooki. Rock'n'roll elustiil, kas pole )) Ja kui ei suuda vastu panna, siis proovi see magusa soomine jatta ohtuks. Kui paeval alustada, siis tekkiv insuliin muudab paeva peale magusaisu veel tugevamaks ja sellele kiusatusele vastu panemiseks peab olema superkangelase tahtejoud.
  2. Suured reied

    Ma soovitaks oma elu kergemaks teha ) proovi naiteks 2 nadalat midagi natuke teistsugust. Siis saad teada, kas su kehale sobib. Dieet: Kaloreid ara loe, aga vahenda sysivesikuid. Kohv, alkohol, suhkur, piimatooted, mahlad, karastusjoogid, valge kartul, tainas ja muu teravili jata selleks ajaks menyyst valja. Soo rohkem juurvilju, varsket salatit (tomatid, kurgid, redised, paprikad, kapsad jne), iga toidukorraga proteiini (kala, kana (nahata), liha (nahtava pekita), muna voi aarmisel juhul, kui ei ole voimalik toitu kaasa votta voi valmistada, siis proteiinisheik), moodukalt pahkleid ja puuvilju (ca 5 pahklit paevas ja 1 puuvili voi 100g marju). Vota juurde kalaoli, see aitab ka Treening: aeroobse (kardio) treeningu muudaks veidi intensiivsemaks ja lyhemaks. Jookse naiteks 7km 30 minutiga 1-2x nadalas, 2 x nadalas HIIT (20 min kokku, mitte kauem) ja 2x nadalas lihastreeningut - jalle ainult 30 minutit korraga. Yhe teooria kohaselt kardio treening, mis on pikem, kui 30-40 minutit, tostab kortisooli taset ja takistab rasva poletamist. Selleparast on nii vahe naisi olemas, kes on naiteks spinninguga saledaks saanud - mis ei tahenda, et spinning niisama tore ajaveetmise viis ei oleks
  3. Neiu soovib kaalust maha võtta

    Njah, mu treener ytles mulle kunagi (kui ma religioosselt iga hommik kell 5 10km jooksin ja ikka ylekaaluline olin): "pikamaa jooksmisega saavutad sa ainult voime pikka maad joosta". Kaalu voi lihastoonuse osas see ei aita. Kaalu kaotad toitumise muutmisega, ilusad lihased saad sprintides ja lihastrenni tehes. Kui sa 3-5 korda nadalas jooksmas kaid, oled sa arvatavasti juba paris heas aeroobses vormis. Voiksid naiteks proovida 1-2 korda nadalas tavaline jooksmine asendada 400 meetri kiiremate ringidega. Alustusteks sihi 85-90 sekundit 400m kohta, jooksude vahepeal taastu 2 minutit. Ja tee 6 setti (hiljem 8 setti). Vahemalt minu keha reageerib sellele treeningule palju paremini ja see on palju lobusam ka kui 10km tympida samas tempos. Ajhaa, ja sama endorfiini laksu saad ikkagi katte, ainult poole lyhema ajaga
  4. Kaal ei alane:(

    Oh ma saan su frustratsioonist vaga hasti aru. Olen ise ka samas olukorras ja vormis olnud (sul on pohjuseks rasedused ja lapsed, mul ei olnud mingit vabandust). Rassisin trenni teha, aga keha oli ikka selline, et peeglisse vaadata ei tahtnud. Lopuks sain asjad oiges suunas liikuma karmi dieediga. Ma ei ole toitumisspetsialist seega ei saa soovitada ega oelda, kas see on tervislik voi mitte, aga minule mojus hasti ja mingeid negatiivseid mojusid ei taheldanud: Hommikusook 3 ilma kooreta keedetud muna, varske salat Vahepala 3-7 sarapuupahklit Louna 150-200g proteiini (liha/kala/kana - eelistatud grillitud, mitte praetud), varske salat Vahepala 1 puuvili (ykskoik milline, kasvoi banaan) voi 150g marju (maasikad, vaarikad voi mustikad) Ohtusook 150-200g proteiini (liha voi kala voi kana), aurutatud juurviljad (koik juurviljad lubatud valja arvatud tavaline kartul) Lisaks voisin juua proteiinisheigi toidukordade vahepeal voi peale treeningut ja kui tundsin, et ei saa piisavalt energiat, voisin rohkem liha, kala voi kana syya. Juurviljad olid limiteerimata koguses ja neid vois iga toidu alla ja peale lisaks syya. Eelistatud olid brokkoli, lillkapsas ja porgand. Lisaks vois vahepalaks voi pearoaks syya avokaadot, kikkerherneid jne. Teraviljad, kartul, alkohol, mahlad, sool, suhkur, piimatooted (eriti vaherasvased voi rasvatud - kui ilma ei saa, siis pigem midagi taisrasvasisaldusega), kohv, karastusjoogid, protsessitud taimerasvad (extra virgin oliivioli salatite peal ja extra virgin kookose oli praadimiseks on lubatud) ja muu sarnane lendas menyyst valja. Lisaks votsin kaltsiumi, alpha lipoic hapet, kalaoli, rauda ja multivitamiini. Joon 2.5l vett, mitu tassi rohelist- ja taimeteed paevas. Hiljem lisasin kodujuustu ja 1 viilu musta leiba menyysse. Samuti vahest patustan juustuga - aga harva. Kaalu mottes votsin alla 16kg aga yldine vorm muutus taiesti. Rasva % vahenes ja saledat lihasmassi votsin korralikult juurde. Minule see dieet sobib, aga koik inimesed on erinevad. Aga voibolla soovid katsetada.
  5. Minu salenemis lugu, ja mis edasi teha ?

    Kui tahad proovida - minu uus toitumiskava praeguseks viiendat nadalat on 25% rasva, 55% valku ja 20% sysivesikuid ja ma saavutan selle kergesti, isegi ilma proteiinisheikideta. Kahe esimese nadalaga kukkus kaal 5kg (tapselt, see mis mul ideaalkaalust yle oli), alatest kolmandast nadalast jai kaal pysima ja lihase definitsioon paraneb iga paevaga. Treeningukava on peamiselt intervalltreening (sprindid ja tabata), lisaks moned pikemad jooksud nadalas.
  6. Seedimisprobleemid

    Su menyys tundub kyll olevat piisavalt kiudaineid. Kas Sa vett jood piisavalt? Jooksmas kaimine voi muu kardio voib ka soolestikku ergutada. Aga kui see koik ka korras on, siis peaks voibolla arstiga nou pidama.. ps: see kyll seda probleemi vast eriti ei mojuta, aga ma soovitaks votta ca 5 kalamaksaoli kapslit, et sellel mingit moju oleks.
  7. kalaõli, kalamaksaõli, omega -3

    Mulle soovitas treener Aliment Omega Plus Finest Fish Oil Liquid: http://www.alimentnutrition.co.uk/product.asp?P_ID=123 See on UK firma ja kahjuks ma ei tea, kas nad Euroopa piires toimetavad kohale, aga voibolla vaart uurimist.
  8. Tervislik vahepala/ (rämpstoidu)isu vähendav toit

    Proovi tass kanget rohelist teed. Tykiks ajaks votab igasuguse naksimise isu ara. Voi 3-7 sarapuupahklit - umbes 10 minutit votab aega, kuni aju registreerib rahulolutunde ara.
×