Jump to content

kristjan80

Kasutajad
  • Content count

    27
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

kristjan80 last won the day on May 17 2012

kristjan80 had the most liked content!

Community Reputation

0 Neutraalne

About kristjan80

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 09/04/1987

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  1. Suured suured probleemid kaaluga

    minuteada on aminohapete reserv täiesti olemas alles hiljuti lugesin M.Zilmeri raamatut "Meditsiiniline biokeemia 2" kus ta oli valkude ja aminohapete metabolismi osas välja toonud nn "aminohapete fondi" - mis tähendab, et 70kg sel inimesel on skeletilihastes umb 100g-ne varu vabu aminohappeid, mida saab vajadusel kasutada.
  2. Suured suured probleemid kaaluga

    CONCLUSION:We conclude that increasing meal frequency from three to six per day has no significant effect on 24-h fat oxidation, but may increase hunger and the desire to eat.
  3. Suured suured probleemid kaaluga

    Millest ma valesti olen aru saanud? Ilmselget tuleks dieedi koostamisel juhenduda toitumissoovitustest(et vastavad mikro ja makrotoitainete miinimumid on täidetud) ja sul on õigus sellest, et ainult sokolaadi süües need ilmselt ei ole täidetud. Kui inimese keha jaoks vajalikud mikro- ja makrotoitainete miinimumid on täidetud siis ei ole vahet millega ülejäänud menüü on täidetud olgu selleks kasvõi sokolaad. Otseloomulikult omab toidukordade arv tähtsust(N: kui tegemist on väga aktiivsete indiviididega siis rohkem toidukordi päevas tagab parema süsivesikute jaotumise päevapeale ning tänu selle on võimalik suurendada päeva jooksul tehtavaid füüsilisi pingutusi) kuid kui tegemist on kaalulangetamise ja väheaktiivsete inimestele, kes veedavad enamus oma päevast istudes, ei oma see tähtsust. ainuke mis loeb on kalorid sisse vs. kalorid välja. Inimese keha harjub erinevate toidukordade arvuga suhteliselt kiiresti ehk kui sööd 6 korda päevas siis on su kõht läheb tavaliselt tühjaks ka nendel aegadel millal oled harjunud sööma ning kui sööd ainult korra päevas ning oled sellega harjunud siis läheb kõht tõhjaks ka ainult sellel ajal(igasugu craivinguid mitte arvestada vaid tõelist nälga). Väga tubli! et oled kaotanud 20 kg kehakaalu kuid selle saab saavutada ka ükskõik mitut toidukorda päevas tarbides järgnevat olen ise täheldanud: Olen söönud nii 3 kui 5-6 kui ainult 1-2 korda päevas ning mina mingisugust vahet kaalukaotuses pole täheldanud- ainuke vahe mida mina olen täheldanud on see, et mida vähem toidukordi päevas seda vähem veedad aega toidupeale mõeldes. petupäevade suhtes ei näe mina neil erilist mõtet- see mitutuhat ekstra kilokalorit energiat, mis ületarbitakse on tulnud nädalase pingutuse arvelt siis kaotatakse päevaga pea poole nädala dieeti tulemused - ise hoian parem väiksemat defitsiiti ja erinevate isude ja craivingute korral ei ületa vägasuurelt kehakaalu säilitamiseks vajalikku kaloraazi.
  4. Suured suured probleemid kaaluga

    1)Unusta igasugused toitumiskavad ära - need ei ole jätnusuutlikud kuna ei saa terve elu süüa kellegi teise poolt koostatud menüü järgi. 2)Osta endale toidukaal ning kasuta MyFitnessPal-i app-i ( http://www.myfitnesspal.com/ ) või siis eesti oma (nutridata.ee) ja saad süüa toite, mis sulle endale meeldivad ning käia väljas söömas. 3)Tee selgeks kui suur on su päevane energikulu(kaalu stabiilseks hoidmiseks) ning söö natuke alla selle ning kaal langeb, kui kaal langus peatub vähenda söödavat energia hulka veelgi ja kaal hakkab uuesti langema - nii lihtne ongi 4)joo enne sööki vett ning söö palju kiudaineid - aitavad täiskõhutundel kiiremini tekkida 5)toidukordade arvust ei sõltu kaalulangus - söö nii mitu korda kui endale meeldib ja kuidas päevaplaan lubab. 6)toidulisanditena kasuta multivitamini ja kalamaksaõli
  5. Milliseid toidulisandeid tarbida?

    Millise aminohapete suhtega bcaa toodet oleks optimaalseim kasutada 2:1:1 / 4:1:1 / 8:1:1 / leutsiin+whey või midagi muud(mida)?
  6. Milliseid toidulisandeid tarbida?

    http://share.ee/files/7092/arvutus_(1).xls.html see siis pm 10 päeva toidupäevikusse kirjutatu alusel saadud makro- ja mikrotoitainete hulgad(toitumispäevikut pidasin selle aasta alguses ja sellest ajas toitumine eriti muutunud ei ole). Soovitatud normid minu vanusegrupile eelviimases lahtris. Lisaks võtan vitamine Andres Öpiku raamatus soovitatud normide täitmiseks http://share.ee/image/7093/vitamiinid_sportlastele.JPG Sarge äkki oskad öelda, mis oleksid BCAA, arginiin ja beta-alaniin soovituslikud kogused minu kehakaalu kohta.
  7. tervist olen normkaalus(188cm 88kg rasvaprotsent umb 13%) 20nendates mees tegelen jõusaalitreeninguga 3x nädalas(bodybuilding kava järgi) ning 2x nädalas cardio - eesmärgiks on lihasmassi/jõu suurendamine ning sv. tervise heas korras hoidmine. minu toitumisest - makro toitained on päevaselt kaetud ning mikrotoitainete kogused vastavad tervise arengu instituudi poolt soovitatud normidele. lisaks olen kasutanud kreatiini, kofeiini milliseid toidulisandeid oleks mõttekas lisaks tarbida ning millistes kogustes? ei soovi maksta toidulisandeite eest, mis ei tööta(omavad ainult platseebo efekti vms) palun inimestel, kes on toetatud toidulisandeid tootvate firmade poolt mitte arvamust avaldada(huvide konflikt). ette tänades.
  8. Kreatiin

    tervist erinevate kreatiinide samaaegne kasutamine N: mono ja/või puhverdatud variant ja etüül ester kas jõunäitajad paranevad veelgi või tasuks jääd ühe juurde?
  9. Kofeiin

  10. Kohupiim rosinatega õhtusöögiks

    täiesti õigus ADD teda vast ei vaeva kuid odavat tähelepanu otsib tegelane kindlasti milline inimene laeb youtube-i üles materjali milles sõimab teisi idiootideks Parandage kui eksin aga kas mitte sama ian maccarthy ei maininud, et terve päevase valgu koguse võib süüa ühe toidukorraga(nagu wtf???). vabandan spami eest peale seda vid rohkem seda tegelast ei maini(pole mainimist väärt) mees kiidab häid kanaleid mida jälgin
  11. Kohupiim rosinatega õhtusöögiks

    1)Tõsiseltvõetavate allikatena mõtlesin seda, enne otsuse tegemist tutvutakse erinevate iseseisvatest allikatest pärit infoga ning alles seejärel võttes arvesse omandatud infot tehakse otsus, omandatakse teadmine vms 2)Lui marco video linkisin kuna tema arvamus Ian Maccarthyst langeb kokku minu omaga ehk tegelast vaevab "Attention deficit disorder", odava polpulaarsuse võitmiseks laeb youtubei üles materjali kus sõimab inimesi, kes temaga ei nõustu või on eriarvamusel idootideks. 3)Millised videod sulle ei sobi, millised faktid? ootaks täpsemat vastust
  12. Kohupiim rosinatega õhtusöögiks

    soovitan mitte uskuda kõike informatsiooni mis ülespaisatakse, otsi mitmest iseseisvast ja tõsiseltvõetavast allikast kinnitust enne kui midagi tõepähe võtad. http://www.toitumine.ee/energia-ja-toitainete-vajadused/ - hea koht alustamiseks toitumise paremaks korrigeerimisega ei ole kindel aga arvan, et bloki põhjuseks võis olla seotus ian maccarthy-ga? Ian maccarty - tegelane kes üritab youtubis koguda oma üleslaetud materjalile vaatamisi populaarsemaid kanaleid maha tehes vms. http://www.youtube.com/watch?v=cX_w3e14f_I&feature=plcp
  13. harjutuste järjekorra varieerimine

    kas kellegil on kogemusi, mis oleks optimaalne aeg mil järgida ühte kindlat "compound movment" järjekorda ning millal uuesti muuta, et tagada efektiivseim massi/jõu kasv? isoleerivad harjutused jätan tavaliselt trenni lõppu
  14. Algaja, kaalus juurde.

    võtan u 20-30g valku(kana/kala/kohupiim/muna jne) ja kõrvale kuni 10g aeglaseid süsiveikuid - porgand, kapsas vms mõnikord lisaks pähkleid
×