Jump to content

LiblikAlice

Kasutajad
  • Content count

    39
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by LiblikAlice


  1. No mul on umbes sama palju seda pekki, peaks mainima et just mul puusadel kõhul ka natuke , aga dr OZ kuulsin et kõhurasva vähendab kui süüa umbes 7 oliivi äkki päevas ja pistaatsia pähklid, arvan et transrasvu ei tohiks palju tarbida, noh ise üritan ka sellest lahti saada, teen AB ripper X üle päeviti ja jooksen , see peaks ka aitama:) Ja söögitaldrikul on rohkem rohelist kui kartult või liha :)

    • Downvote 1

  2. No Tere, nüüd on põhimõtteliselt 1 kuu läbi, üritan toituda tervislikult ja teen üle päeviti Ab ripper x 339 :) Õhtuti käin ka jooksmas viimased 2 nädalat , alguseks võtsin maaks 3 km sörki siis, Kõhu olukord on natuke muutunud, n.ö sangad on väiksemaks jäänud , kuid kõhurasvaga vaja veel tööd teha, ja noh kõhunahast ei tasu rääkidagi see sai palju kahjustada :) Lisan siis pildid, väiksed muutused peaksid välja paistma :)

    Aaa, ja lisan selle et suitsust loobusin ka, varem siis suitsetasin kuid lõpetasin nüüd päeva pealt, peaaegu kuu on möödunud ilma. Ja jalgadel on tänu sellele naha olukord tunduvalt muutunud :)

    • Upvote 1

  3. No Tere, nüüd on põhimõtteliselt 1 kuu läbi, üritan toituda tervislikult ja teen üle päeviti Ab ripper x 339 :) Õhtuti käin ka jooksmas viimased 2 nädalat , alguseks võtsin maaks 3 km sörki siis, Kõhu olukord on natuke muutunud, n.ö sangad on väiksemaks jäänud , kuid kõhurasvaga vaja veel tööd teha, ja noh kõhunahast ei tasu rääkidagi see sai palju kahjustada :) Lisan siis pildid, väiksed muutused peaksid välja paistma :)

    post-28142-0-78592000-1336467971.jpg

    post-28142-0-18750000-1336468095.jpg

    post-28142-0-16094300-1336468140.jpg

    post-28142-0-44635100-1336468287.jpg


  4. Ka mina võtsin rasedusega veidi üle 20kg juurde ja oma lamedat kõhtu nutan senini taga:) Kaalu numbreid ma enam ammu ei vaata. Sain sellest üle vaadates aastate tagust pilti, kus minu kaal oli 57,8 - seal näen välja oluliselt lodevama kehaga, kui praegu, kus minu kaal on 63,6 Pealegi on väike kõhuke isegi sexikas, kasvata lihast juurde ja muahh figuur Sul kohe:)))

    Mina toidu pärast ei stressa. Söön "enda arvates" tervislikult. Kommi ja torti üritan vältida. Peale trenni teen endale Dietmix kokteili jogurtiga.

    Tegin eelmisel aastal kõvasti trenni ja olin juba oma eesmärgile üsna lähedal (kaal 59,9), kui erinevate asjaolude kokkulangemisel jäin trennist eemale viieks kuuks ja võtsin kaalus juurde kokku umbes 7kg. Treeningutega alustasin uuesti veebruari alguses ja olen teinud ainult aeroobset- Body Combatit ja jooksmas käinud, nüüd tahan alustada jõutreeningutega. Minu kalifeed tahavad kulutamist saada:)

    ...ja kunagi tahan olla sama särav, kui Gerbel;)

    Jõudu kõigile!

    PS Proovisin "illustreeriva materjalina" siia ka oma pildi juurde lisada aga kahjuks olen selle koha pealt ikka tuhm, liiga suur pilt olevat:D

    Usun siiani et 20kg on lihtsam kui pea 40 :) Aga siiski väga tubli,hea kui naine ei jäta ennast peale lapse saamist unarusse, palju edu sulle (Y)


  5. Oleneb eesmärgist, näiteks selle raamatu järgi ( http://pood.rahvaraa...oitumine/827078 ) just taolist jaotust tavainimesele soovitataksegi. Samas jõualaga tegelejatele soovitatakse seal 25% valku, rasva ja 50% süsivesikuid.

    Kaalu langetamiseks pean tarbima päevas 1800kcal, umbes. sealhulgas siis 20% rasva 15% valku , valku tavaliselt saab palju rohkem kui 15 , ei teagi kas see halb või hea. See on mu eesmärk :D


  6. teisipäev, 01. 05 2012

    Hommikusöök Lisa toit Šokolaad, tume

    tükike = 5 g; tükike (Kalevi 100g tahvlist) = 7 g.

    g Kohv, valmis jook, suhkruta

    dl = 100 g; spl = 15 g; tl = 5 g.

    g Õun

    tk = 100-280 g; dl = 65 g.

    g Vahepala Lisa toit Tühi toidukord Lõunasöök Lisa toit Neljaviljahelbepuder rasvata, piim 2,5%

    g Rukkileib, keskmiselt

    Tüüpiline tüki kaal: 35.0g; Tüüpiline serveerimiskogus: 35.0g;

    g Keefir, R 2,5% (tüüp 'Farmi', 'Tere', 'Valio')

    Tüüpiline serveerimiskogus: 200.0g; Tüüpiline pakendi kaal: 1000.0g;

    g Vahepala Lisa toit Tühi toidukord Õhtusöök Lisa toit Kartul, keedetud soolata

    Tüüpiline tüki kaal: 60.0g; Tüüpiline serveerimiskogus: 180.0g;

    g Külmutatud köögiviljad

    g Hakklihakaste seahakklihast, õlita

    g Muu toidukord Lisa toit Tühi toidukord

    Eilne menüü oli siis selline, olen aus , päris raske on neid asju joonde saada :)


  7. Kuidas siis täpsemalt toitunud oled? :)

    No hommikuti keedan putru,kindlasti ei puudu kohv sealt, kui varem tarbisin päeva jooksul ca 8 tassi kohvi 250ml 1 kord, siis nüüd 2 tassi, raske aga üritan :) vahest söön 2 võileiba ja puuvilja. Õhtul siis natuke kartulit natuke liha ja kas salat või juurvili kõrvale.. üritan siis kõike süüa .Kirjutan täpselt ? See oli üldine ülevaade asjast. taime teid joon ka suurel hulgal , kuna paljast vett raske juua kuidagi . Teed joon ilma magusaineta . Ja kirjutan kõik üles siis sinna nutridata-sse ja sealt siisnäen ka rasva % jne .


  8. No nii , peab tunnistama, et juba mõne päeva möödudes on kõhuga muutused tekkinud , ja see toimibki.

    Kuid raske on tarbida 20% tahab ikka see üle minna, ja neid valkusid kontrolli all hoida keeruline :D

    Aga hetkel siis käsil mingi 4 päev alles kaal on absoluutselt sama 56, ja kõhunahk on juba praegu paremaks läinud,tegin ka sed AB ripper x-i ja peale seda olid jalalihased haiged kõhulihastel polnud midagi viga .. :D

    Aga ootan juba tulemusi siis 26 päeva pärast :P

×