Jump to content

gmaster

Kasutajad
  • Content count

    6,004
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    49

Everything posted by gmaster

  1. Kas ületreening?

    Lihtsustatult treenid ilmselt veidi üle oma (taastumis)võimete.
  2. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Ja tegelikult füsio aga võtan seda kui komplimenti
  3. Tere! Nagu mõned võib-olla mu allkirjast on lugenud, on mul blogi facebookis, kus ka siit kasutajaid, aga mu küsimus seisneb selles, et kas äkki mõne jaoks oleks seda mugavam ka siit jälgida? Et ma võiks sellesama ka siia dubleerida, ja loodetavasti saaks siin ka rohkem arutelu tekitada. Siin võin ka veidi rohkem spetsiifikasse langeda. Toon näiteks ära viimase postituse: Rotaatormansett Jätkame kummilindi lainel, kuna viimasel ajal on see treeningvahend mulle aina enam meeldima hakanud. Loodan ainult, et suudan ka teistes samasusugust entusiasmi tekitada. Järgnevalt toon ära ühe väga hea harjutuse, mis on osutunud raskeks isegi väga jõulistel isikutel. Õla välisrotatsioon kummilindiga.. Kindlasti tuleks järgida õlavarre asendit - et ei liiguks ei ette ega tahasuunas, oleks stabiilselt küljel. Välisrotatsioonil toimivad infraspinatus ja teres minor, supraspinatuse osas on erinevad arvamused Sama harjutust võiks teha ka siserotatsiooniga. Ja siin ka kiire näide, kuidas MITTE teha. Kasutades hantlit seistes, aktiveerib raskusjõud pigem biitsepsi. Rotaatormansett saab siin peaaegu olematu koormuse. Välisrotatsiooni tehes peaks sel juhul lebama vastasküljel.
  4. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Kes ei tööta, see ei söö.. Mitmed minu hooldatava meeskonna jalgpallurid on Eestimaa tolmu oma jalgelt pühkinud, aga tegelen ka teiste inimestega
  5. Setid

    Arvan et ühele sobib üks, teisele teine vahemik. Vbl asi lihastüübis või milles kõiges veel. Imesette pole alguses vaja viljeleda, lihtsalt tugevamaks saada nagu eelnevalt öeldi.
  6. Epikondiliit

    Olen üsna paljude sellistega tegelenud ja võin konsulteerida. Viimasel ortopeedide konverentsil räägiti samuti, et kortisooni pigem mitte, aga kui siis max 3 korda. Plasmal on tõesti uuringute järgi paremad tulemused. Loomulikult on erandeid, kellele võib aidata. Aga kui ikkagi on mingid tegevused, millega seda üle koormatakse siis on jama. Sellisel juhul on loomulikult ka opi efektiivsus pikemas perspektiivis kaheldav:)
  7. Toitumine ja treening

    Selle pead juba endale ise kirjandusega selgeks tegema, kui just kelleltki kava ei telli. See võib alguses mõistlikum olla.
  8. Toitumine ja treening

    Siin on treeningkavad olemas. Trenni saab teha ka väga elementaarsete vahenditega. Niiet soovitan näiteks kangile keskenduda ja end tugevamaks treenida. Arvan et siiski väga tohutut erinevust lihaskasvus pole, seda enam et nii noor oled. Pigem vb oli enne rasvaprotsent madalamal, ja vb lihastoonus kõrgemal, sest loopisid hantleid tihedamalt. Õpi tehnikat, tee trenni, saa tugevamaks ja aarvesta, et lihaskasv käib väga harva kuudega.
  9. Mida uut FITSHOP?

    Miks sellel batoonil plaaster peal on?
  10. Kas keha jääb uut kaalu hoidma?

    Mida kauem mingi kaalu juures oled, seda lihtsam on seda hoida. Ehk mõnes mõttes pikapeale tekib equilibrium jah.
  11. Kust leida trenniks püksid?

    Oleneb sättumustest
  12. Kust leida trenniks püksid?

    Kui mingi tavapoe a la croppi püksid ei istu siis GASP. Samas sugu ei täpsustanud
  13. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Surujad panevad oma lihastele väga suured koormused, ja tavaliselt on alguses tegemist valusündroomiga, mis paraneb koormuse timmimisega. Lisaks on abiks lihashooldus ja nõrkade kohtade järgi aitamine. Pikalt sellist asja eirates võib tekkida nt tendinopaatia. Tihti olen näinud ka seda, et õlaesiosaga surujatel on delta esiosa valu põhjustajaks.
  14. Töö ja trenn

    Kui ma ei eksi siis Kiivikas tegi ka algusaastatel ehituse kõrvalt trenni.. See ongi vastus su küsimusele
  15. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Artikkel minuga Postimehe terviselehes. Kahju, et nii lühikeseks kärbiti. Ehk kunagi teeme pikemalt.
  16. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Minu varasemale venitusvideole taustaks juttu, mida klientidele alati juurde räägin. Isegi töös ette tulevad näited on samasugused, nagu esimeses videos.
  17. Kirjuta ja mine kohale konkreetsesse poodi, tihti on tootetestreid.
  18. BCAA ja valk ning muud toitained

    "Mul jäi taastusjook maha, kas mul on mõtet täna trenni teha?"
  19. Ma teen analüüsi teemal "SPORDI JOOK BCAA".

    Ei saand täpselt sisust aru jah. Et kas oli mõeldud mingit konkreetset jooki mis sisaldab ainult BCAAsid või käivad valgujoogid ka sinna alla. Info saamiseks pead täpselt defineerima, mida sa silmas pead.
  20. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Apteekides on Mölleri kalamaksaõli. Kapslites on kala- ja kalamaksaõli segu. Eks laborid saaks seda kasu, et näitavad, et puhtust on võimalik testida (kuigi eraisiku jaoks ilmselt suure summa eest). Küll aga võiks seda promo kasutada lisanditootjad, kes saaks valideerida oma toote puhtust.
  21. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Toidulisandifanaatikutel soovitan vaadata seda dokkarit. Usun et mitmed asjad on AlanBstard approved, mõned jälle mitte arutlemise koht. https://www.youtube.com/watch?v=SmFu8GA-elc Tean, et hr Biokeemik heidib sünteetilist E-d, millest räägitakse ka dokkaris. Ise olen oma FB postitustes puudutanud kalaõlikapslite toksilisust, millest samuti selles dokkaris räägitakse. Huvitav fakt on see, et Mölleri kalaõli maaletooja ütles et neil seda väga levinud oksüdatsiooni pole, ja et seda kontrollitakse pidevalt. Veidi juttu ka Linus Paulingist. Igatahes vaatamist nii lisandiarmastajatele kui vihkajatele. Igaüks teeb omad järeldused ise.
×