Jump to content

gmaster

Kasutajad
  • Sisu loend

    5 986
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    48

Koik gmaster postitused

  1. Ma teen analüüsi teemal "SPORDI JOOK BCAA".

    Ei saand täpselt sisust aru jah. Et kas oli mõeldud mingit konkreetset jooki mis sisaldab ainult BCAAsid või käivad valgujoogid ka sinna alla. Info saamiseks pead täpselt defineerima, mida sa silmas pead.
  2. Tere! Nagu mõned võib-olla mu allkirjast on lugenud, on mul blogi facebookis, kus ka siit kasutajaid, aga mu küsimus seisneb selles, et kas äkki mõne jaoks oleks seda mugavam ka siit jälgida? Et ma võiks sellesama ka siia dubleerida, ja loodetavasti saaks siin ka rohkem arutelu tekitada. Siin võin ka veidi rohkem spetsiifikasse langeda. Toon näiteks ära viimase postituse: Rotaatormansett Jätkame kummilindi lainel, kuna viimasel ajal on see treeningvahend mulle aina enam meeldima hakanud. Loodan ainult, et suudan ka teistes samasusugust entusiasmi tekitada. Järgnevalt toon ära ühe väga hea harjutuse, mis on osutunud raskeks isegi väga jõulistel isikutel. Õla välisrotatsioon kummilindiga.. Kindlasti tuleks järgida õlavarre asendit - et ei liiguks ei ette ega tahasuunas, oleks stabiilselt küljel. Välisrotatsioonil toimivad infraspinatus ja teres minor, supraspinatuse osas on erinevad arvamused Sama harjutust võiks teha ka siserotatsiooniga. Ja siin ka kiire näide, kuidas MITTE teha. Kasutades hantlit seistes, aktiveerib raskusjõud pigem biitsepsi. Rotaatormansett saab siin peaaegu olematu koormuse. Välisrotatsiooni tehes peaks sel juhul lebama vastasküljel.
  3. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Apteekides on Mölleri kalamaksaõli. Kapslites on kala- ja kalamaksaõli segu. Eks laborid saaks seda kasu, et näitavad, et puhtust on võimalik testida (kuigi eraisiku jaoks ilmselt suure summa eest). Küll aga võiks seda promo kasutada lisanditootjad, kes saaks valideerida oma toote puhtust.
  4. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Lihtne juhis seljavalutajatele
  5. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Toidulisandifanaatikutel soovitan vaadata seda dokkarit. Usun et mitmed asjad on AlanBstard approved, mõned jälle mitte arutlemise koht. https://www.youtube.com/watch?v=SmFu8GA-elc Tean, et hr Biokeemik heidib sünteetilist E-d, millest räägitakse ka dokkaris. Ise olen oma FB postitustes puudutanud kalaõlikapslite toksilisust, millest samuti selles dokkaris räägitakse. Huvitav fakt on see, et Mölleri kalaõli maaletooja ütles et neil seda väga levinud oksüdatsiooni pole, ja et seda kontrollitakse pidevalt. Veidi juttu ka Linus Paulingist. Igatahes vaatamist nii lisandiarmastajatele kui vihkajatele. Igaüks teeb omad järeldused ise.
  6. Õlaprobleemid

    Minu poole võib pöörduda selliste konsultatsioonide ja trenni tagasi pöördumise osas. Vaatame, mis sinu jaoks need parimad harjutused oleks.
  7. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Vaadake mu tegemisi Töörööbikute järelvaatamisest! ETV Töörööbikud
  8. Olen sinuga 100% nõus et probleem on kehakaalus, lihtsalt arutlesin ka teiste faktorite üle mis enesetunnet pikas perspektiivis mõjutavad. Näitamaks, et on ka muid faktoreid peale põranda, uuu.
  9. Vend Vähk palub abi

    Lugesin mõne artikli peale kokku et olid kaelas stressimõrad/murrud ja tehti fusioon ehk maakeeli kokku keevitamine. Kui keegi teab ümber lükata v täpsemat infot siis andke minna. Iseenesest suurt häda kuskil silma ei hakanud, niiet on paisumislootust, aga see on kõik närvisüsteemi taga kinni.
  10. Siin on eelnevate poolt juba väga head näited toodud. Ma ka ei tahaks uskuda et see põranda materjal see põhisüüdlane on (v.a. see tolmlemine). Et äkki ongi küsimus korteri sisekliimas - enesetunnet mõjutavad ju ka õhu kvaliteet (tolm, hallitus, süsihappegaasi, hapniku sisaldus jm).
  11. BCAA ja valk ning muud toitained

    Mitmekesine valgu allikas teeb BCAAle iga nurga alt ära.
  12. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Tundub mitmetahuline probleem. Ei saa ilma nägemata midagi öelda.
  13. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Leidsin ägeda video mu varasemat videot täiendama. Ehk tarka juttu minu võimlemise juurde
  14. Põlv

    Menisk kindlasti ei "ragise", ja tavaliselt tahab menisk vigastamiseks ikkagi sääre rotatsiooniga kukkumist. Sinu jutu järgi see asi sul vaikselt paraneb niiet lase kehal paraneda
  15. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Enneta kaelavigastusi - tugevda kaela! Kaelaharjutused
  16. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Kummilindiga õla tagaosa treenimine
  17. Põlved

    Ortopeed saadab niikuinii peale röntgeneid ja ravimeid, (vbl taldu) füsio juurde. Loodame et leiab siis mõne, kes selgitab seda põletiku-mittepõletiku asja ja oskab näidata proksimaalseid ja lokaalseid koormustundlikkust langetavaid harjutusi ja nõustada õige koormuse leidmise jm osas. Eks see väärasend võib teoreetiliselt soodustada, aga see on ainult suure buketi üks osa Väärasendi paranemine v mitte paranemine pole seotud ravitulemusega - võib asend (liikumusel) paraneda ja valu püsida või vastupidi. Väääga palju mõjutajaid
  18. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Teen oma instas põnevate harjutuste seeria Sussribe, follow jne @georg_physio
  19. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    See Kaspari insta storys osalemine liiga hästi ei õnnestunud, isegi mina nägin ainult paari meie tehtud videot. Või siis olen nii vana, et ei oska Instagrami kasutada. Igatahes et asi korralikum oleks, teen selle projekti korralikumalt - profivarustusega Ja ehk nõustub Kaspar ka uuesti osalema. Aga mõtlesin et võtaks eelneva aasta kokku. Käisin umbes 13 ortopeedia-alasel koolitusel, et õppida probleeme hindama ortopeediliste testidega, nagu ortopeedid. Ja neid sadu teste peab kogu aeg kordama, et vähem kasutatud meelest ei läheks. Päris hirmus Peale kolmandat oppi tuli mu juurde kolmikhüppe meister ja ütleks et tahaks veel hüpata. 4 kuu pärast hüppaski meistriks. Lisaks sai koostööd tehtud kahe MMA oma kategooria meistriga. Kõige positiivsem emotsioon oli ilmselt ühe prouaga, kellele räägiti auk pähe, et ta peab enne põlvevahetust minu konsultatsioonile tulema. Siin tulebki ortopeediline diagnostika mängu. Nagu ma kogu aeg rääkinud olen, röntgen või MRI ei näita valu ega funktsiooni. Röntgeni pilt oli üsna ehmatav, aga valu ei olnud ja liikuvus oli hea. Mis puudus, oli jõud. Kui inimese reie nelipealihase jõust on varasemate valude tõttu kadunud 90%, siis põlve asendamine seda lihast tööle ei pane. Seega peale 4 kuud usinat treeningut ja mitmeid kahtlusi koputas proua mu uksele ja ütles: "Tead Georg, sul oli õigus." Ja tegi mõned kükid. See tegi südame alt väga soojaks ja ilmselt jääb pikaks ajaks meelde. Tegin tööd mõne algaja ja mõne edasijõudnud jõutõstjaga, kelleks üks surus peale pikka rinnaprobleemi 235kg. Fitnessist tooks välja näiteks Kaspar Tõnisson ja Helen Hilkja, kellega oli väga meeldiv koostööd teha. Sponsoreerisin - st hoidsin joonel Joel Juhti, et ta saaks heategevusliku maratoni joosta. Maratoniks oli Maraton des Sables, toetati Siimusti lastekodu. Temaga teen koostööd siiamaani Samal ajal sirgusid minu jälgitavast Flora U21 meeskonnast mõned uued Premium liiga mängijad, kes nüüd on Flora esinduses. Siin aastalõpu turniiri võidu järel tehtud meeskonnapilt. Ongi jutud räägitud. Kõike paremat teile!
  20. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Väänata või mitte? Kaasaegsed uuringud näitavad, et ainult väänamine või mudimine või misiganes passiivne meetod pole nii hea kui segu erinevatest meetoditest - konsulteerimine, psühholoogiline nõustamine ja näiteks harjutuste tutvustamine. Seega, kui keegi ravib sind ainult ühe kiire väänamisega, siis ole valvas ja uuri, kas saaks paremini. http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2468781217300371?via%3Dihub
  21. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Katsetame, kuidas see töötab. Esimene video üleval - https://www.instagram.com/stories/kaspar.tonisson/ Liiga hästi ei töötanud, vaatame mis teha annab stay tuned
  22. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Püsige kanalil, varsti avaldan väikse projektikese fitnessimaailma kaunismehe Kaspar Tõnissoniga!
  23. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Kõõluseprobleemide taastusravi: * Passiivsed teraapiad üksi ei tööta (Prolo, elekter, shockwave jne) * Närvide mõjutamine võib anda ajutise leevenduse * Kõõluse struktuuri väliselt muuta ei saa * Tegeleda tuleb jõu, mehaanika ja ajuga * Liigne puhkus nõrgestab kõõlust * Ainult ektsentrilistest harjutustest ei piisa, treenima peaks ka teisi režiime * Individuaalsus! Kui sul on kõõlusprobleem siis pöördu kõike seda valdava füsioterapeudi poole! PS. hamstringi kõõlusproobleemi ei pruugigi alati kõigil samasugusena väljenduda- inimesed pole õpikust välja hüpanud. Seetõttu peab füsioterapeut valdama ka diferentseerivat hindamist. Massaaži tulnud inimene ei pruugi oma probleemi jaoks tegelikult massaaži vajada. Meenub ühe fitnessisti juhtum, kus suurel jõutõmberaskusel kadus jõud ühest jalast. Ka tema puhul ei aidanud ainult puhkusest. Hamstringi rehabilitatsiooniprogrammiga tegi juba 2 kuu pärast täiskoormusel jõutõmmet.
×