Jump to content

caur

Kasutajad
  • Content count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About caur

  • Rank
    Algaja
  1. Naharebendid

    Tutvustan teile: Andreaz - tüüpiline Eesti jõmm! Tüüpiline Eesti jõmm, kes iga inimese peale, kes natuke abi palub, viltu vaatab ja heal juhul vaid sõnarahega vastu vahtimist lajatab. Muide, härra Andreaz, sõna "välisosa" kirjutatakse kokku ..ülejäänute ees vabandan, kuid lihtsalt siiber on nendest kitsarinnalistest inimestest..
  2. Kõige seksikam mees Eestis???

    LUGEGE! Eriti pööraks tähelepanu aastanumbrile, ning et te asja kohe üle ei dramatiseeriks, soovitan lugeda eelnevatest postitustest ka kasutaja 'rambo vennapoeg' esimest postitust siin teemas.
  3. Naise Kõige Ilusam Lihas?

    Tuhar ja kõhulihased.. miskipärast meeldivad ka õlgadest tavapärastest veidi laiemad naised..
  4. Trenn pärast pausi

    Nagu välja loen, on kreatiini ja proteiini koostarbimisel väike tulu, kuna proteiin üksinda teeks niikuinii enamiku töö ära ja kreatiin ei oleks sel juhul oma hinda väärt !?
  5. Proteiin!!

    Jah, oota, kuni vaht ära kaob, kuid vääna see sisse max 20 min pärast valmistamist.
  6. Trenn pärast pausi

    Küsimus on pigem suunatud sellele, et kas hakata neid tarbima koos pärast pausi samal ajal, kui hakkan trennigi tegema, või oleks mõistlik mingil põhjusel oodata. Või üldse mitte korraga võtta.
  7. Trenn pärast pausi

    Pole pool aastat kangi katsunud. Enne seda sai ikka nii rauda väänatud kui ka aeroobset trenni harrastatud, et põhi on ikka all. Selle poole aastaga olen kaotanud ~3kg ning kaalun nüüd 69kg. Rasvaprotsent on suht hea, kuid vaja oleks massi lisada. Ostsin proteiini, mida ka tarbin, kuid siit ka küsimus: Kas proteiiniga (ja süsivesikutega) koos oleks hea mõte võtta ka kreatiini, kiire kaalulisamise eesmärgil, eriti, kui pool aastat ei ole end liigutanud? Kui nii, siis mis vahekorras? Trenni teen 4 x nädalas..
  8. trenni kestus

    M.M ja muc, te vist olete unustanud ära foorumi administraatori poolt paika seatud reeglite esimese punkti. Tuletan seda teile siis meelde
  9. trenni pikkus

    ~1,5h + 30min aeroobset
  10. puuviljasuhkur ja sojajahu

    Viissada grammi viinamarjasuhkrut maksis kolmteist krooni ja kuuskümmend senti. Sojajahus võib olla jah 50% proteiini, kuid sojajahus peaks olema taimne valk. Lihased kasvavad ikka loomse valgu mõjul.
  11. Solaariumi kohta küsimus !

    Päevitunud, mõnusalt tõmmud inimesed paistavad praegusel talvisel perioodil väga hästi esile. Seega - kõik solaariumisse!
  12. paar kysimust...

    ;-) Oled õigel teel!
  13. paar kysimust...

    Suitsetamine pidi pidurdama keha arenguprotsessi. Ja kohupiima puhul maitse mingit toimet ei määra. Jälgi ikka andmeid mis pakendil kirjas. (Kuigi erinevatel maitsetel peaksid need vist suht sarnased olema)
  14. millele tuleks öelda EI!

    Aga kohv proteka ajal? Mul ei möödu päevagi, kui ei ajaks kõrist alla 1-2 tassi musta kohvi. Mõnikord ka 3-4..
×