Jump to content

sharon

Kasutajad
  • Content count

    41
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

sharon last won the day on March 30 2012

sharon had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutraalne

About sharon

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 04/12/1988

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  • Asukoht
    Tallinn
  1. Vemma

    Isiklikku kogemust pooleaastase tarvitamise seisuga. (Mille peale ma juba ennustan vastust stiilis "tõeliste tulemuste nägemiseks peaks ca aasta tarvitama" vms ) Ja parandan enda vitamiini-lauset, tegelikult pidasin silmas pigem toidulisandeid a la omega3. Vitamiinid saab suuremal määral tasakaalustatud toitumisega ka. Tahtsin sellega öelda, et rahakulu proportsioon on vastavuses sellega, kuidas ise viitsid oma toitumisega mässata. Kes viitsib rohkem, sel pole ka vaja nii palju raha lisandi eest välja käia ja vastupidi.
  2. Vemma

    Mina võtsin Vemmat 2008 suvel USAs elades, meil pereema promos seda hullult ja selle pisikese linna kohta, kus me elasime, oli Vemma-fännide kommuun päris arvestatav. Räägiti ka igasuguseid imelugusid, millest kõigest on Vemma toel paranetud. Eestisse tagasi tulles üritati seda muidugi minu kaudu siia ka sisse viia, aga ilmselgelt jäi see siis ja jääb ka nüüd enamikele inimestest liiga kalliks, isegi kui hind 2.50ks päeva kohta lammutada. Ma ei ole ka eriline müügiinimene ja ei viitsinud ehk inimestele lihtsalt piisavalt pinda käia Normaalse parasvöötme hooaegadele kohase toitumise ja mõningaste lisavitamiinide võtmise korral saab põhimõtteliselt sama tulemuse - tõestatud. Kui raha ja uudishimu on, siis ei ütle samas ka Vemma kohta ühtegi halba sõna. Maitse on asjal kusjuures superhea, mistõttu on see hommikune pitsitäis suhteliselt meeldiv lonks, tasub kasutada näiteks pirtsakate laste vitamiinivajaduse katmiseks
  3. Kaal seisab

    Tee endale nädalane nn. "patutsükkel" sisse ja vaata, kas pärast hakkab alla minema. Soovitus omast käest, kus peale nädast all inclusive õgimist ja kilo võrra kosumist puhkusel hakkas tagasi tulles, kui toitumine jälle rangelt korras, kaal langema nagu vihm jaanipäeval. Võib-olla igaühele nii ei mõju ja ega ma puhkusel ka süsikaid sisse ei kühveldanud, aga kaloraaž läks ikka tublisti üle tavapärase ja makrode vahekord nihkus kindlasti ka.
  4. Kaal ei alane:(

    Praktiliselt Atkins. Mulle mõjub selline süskarite nulltolerants ka alati ruttu ja efektiivselt, aga keskkooli ajast on meeles, et kui olin mingi aja jooksul 7 kilo alla võtnud ja läksin nädalaks Itaaliasse laagrisse, kus toitumist korrektsena hoida polnud võimalik, tuli ÜHE NÄDALAGA 5 kilo tagasi. Täiesti tavalisi igapäevaseid toite süües, kusjuures. Õudus kuubis, eks ole. Et meeletut püsivust ja vastupidavust nõuab selline äärmine süsikate piiramine, muidu tuleb kõik kohe tagasi. Üldjoontes on menüü isegi OK, pisut riisi või kartulit võiks ikka lubada.
  5. Proteiinipulbrid toidus kasutamiseks

    Eks see ole individuaalne, minul peab, kuna muidu on mul kahe tunni pärast jälle kõht räigelt tühi ja kui kogu asja juures veel kaloraaži ka jälgida tuleb, siis toimib mul valgurikas hommikusöök superhästi. Toitumisharjumusi ja -kavasid on ju mustmiljon ja nende õigete-valede teemal võiks vaielda lõputult. Aga mina ei viitsi enam vaielda, ostsin vanilje Hera ära ja hakkan katsetama.
  6. Proteiinipulbrid toidus kasutamiseks

    Arch, mulle on koostatud toitumiskava, kus on ka ära toodud vajalike valkude hulk päeva lõikes, mis minu kehakaalu ja lihasprotsenti arvestades on momendil üsna korralik. Hommikusööki söön ma ilma igasuguse paanikata , aga fakt on see, et valke peab sealgi olema ja mida ma üritan selgeks teha, on see, et rutiinseks muutunud toitude asemel proovin ma valke lisada toitudesse, millest ma tavaliselt neid vajalikul määral kätte ei saaks. Seega, pulbri näol ei ole tegemist ülemääraste valkude sisse ajamisega, kuna ilmselgelt ei ole mul neid kuhjade viisi vaja, doh. See ongi kogu asja point. Kui tähelepanelikult pakendeid lugeda, siis enamikel neist on ka kirjas, et sobivad segamiseks putrudesse või jogurtisse nende valgusisalduste tõstmiseks.
  7. Proteiinipulbrid toidus kasutamiseks

    Kodujuustuga on mul hommikul mingi tõrge, parimal juhul läheb alla ainult omleti vms-ga koos. Väga imelik iseenesest, kuna nt enne trenni võin väikse topsi vabalt nahka pista. Müslist olen seni püüdnud hoiduda, kuna põhieesmärk on langetada kaalu ja rasvaprotsenti ning seetõttu on mul süsikad üpris piiratud. Samas naturaalne täisteramüsli kreeka jogurtiga... Peaks proovima, aitäh soovituse eest! Naljakas tegelikult, kuidas siin enamik toidulisandi-küsimusi saavad põhivastuseks, et "on sul seda ikka nii väga vaja", aga ometigi kasutatakse neid suht palju Eks iga asja tule mõistusega võtta ja kaaluda, seda muidugi, ja antud juhul ma leidsin menüüd analüüsides, et vahelduse mõttes ON mul seda vaja
  8. Proteiinipulbrid toidus kasutamiseks

    No kui nii julge oled, siis lase käia ja arva Ega tegelikult NII suur pole muidugi, aga NII väike, et hommikul üldse ilma valguta läbi ajada, ka kindlasti mitte. Aitäh, lkv, et mõtte korrigeerimise minu eest ära tegid!
  9. Proteiinipulbrid toidus kasutamiseks

    Super, jääb siis Hera, see hinnalt ka mõistlik. Ise mõtlesin ka, et kas Prode oma aeglase imendumisega parem poleks, aga kui täisterakaerahelvestega putru teha, siis on loodetavasti Heraga ka sama hea. Ülejäänud valgud saan nagunii päeva jooksul toiduga kätte. Plaanin ka mandlipiimaga tehtud pudru/pannkoogid ära proovida, USA fitnessitüdrukud kiidavad seda oma blogides taevani, aga meil müüakse seda vist ainult paaris ökopoes ja Stockmannis. Pidi toiteväärtuselt etem ja iseenesest magusam olema kui lehmapiim. Tänud vastuste eest igatahes
  10. Proteiinipulbrid toidus kasutamiseks

    Hihii, see on vist rekord - peale esimest vastust teema käest ära
  11. Kuna mul on pidevast hommikusest munasöömisest vaikselt kopp ees, aga kodujuust ei lähe nii vara veel alla, siis võtan kasutusele plaan B ehk et pudrust-pannkoogist valgud kätte saada, neisse mingi pulber sisse segada. Jagage palun kogemusi, milline neist paljudest (Hera80, Whey3, Prode) on sobivaim kuumutatavate asjade sisse segamiseks ja kas neil on laias plaanis mingit olulist vahet ka? Ma ei mõtle maitset, mõtlen just koostist (tegemist siis 3x nädalas jõudu ja 2+x kergemat kardiot tegeva naisterahvaga). Kindlasti hästi loll küsimus, aga kuna ma pole varem valgulisandeid kasutanud, siis ei hakka huupi ostma.
  12. Kaalust alla ja toidulisandid!

    Soovitan toidule lisaks lihtsalt tasapisi liigutama hakata ja küll tuleb see jaks ja jõud ka Enamat kui tavalised vitamiinid + omega 3 polekski alguses vaja.
  13. Närvipõletik?

    No see tuul, kes mulle peale trenni ligi pääseb - minu sissepakituse astmeid arvestades - peab ikka paras Chuck Norris olema. Tõenäolisem on, et konditsioneerist puhus ehk trenni ajal peale, sellele variandile ma ei olnudki mõelnud. Aga täna laseb see lihas juba elada, pea keeramine kaugemale on veel valus, aga mitte nii hull kui algul.
  14. Närvipõletik?

    Mmm, see oli päris hea. Ma terve päeva ringitasin ettevaatlikult, aga põhjalikumalt ei julenud, et äkki ajan hullemaks. Vist läks veidi paremaks jah, aitäh!
  15. Närvipõletik?

    A mul ongi muide vasakul
×