Jump to content

l2tsss

Kasutajad
  • Content count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About l2tsss

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 08/19/1990

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  1. Kõht pekivabaks

    Tervitus asjatundjad, Olen nüüdseks üsna aktiivselt trenni teinud umbes 1,5 aastat , mõni nädal õnnestub trenni teha 5 päeval, mõni nädal jälle vähem. Probleem on nimelt kõhus ja puusades, olen 21a 170cm 65 kg(2 aastat tagasi kaalusin 62 kg kõik oli väga okei) mis on palju, mitte et numbrit vaataks vaid visuaalselt pole kõik nagu paigas. Jalad ja tagumik ilusti trimmis, aga kõhu ümber ilus päästerõngake. Jooksmas käin väljas üldiselt iga ilmaga kui vähegi tervis lubab, kuid üldjuhul üritaks trenni ülepäeviti teha, et põlvi üle ei koormaks. Käin veel bodypumpis, siseratast sõitmas ja suvel rulluisutamas. Toiduga lolliks ei lähe.. hommikusöök puder või 2 teraleivaviilu singiga, vahepalaks puu/juurvili, lõunaks püüan sooja toitu süüa mis parema meelega oleks supp vahel ka salat, õhtusöök 6 ajal kerge supp. Kõik muud kehaosad lähevad juba vaikselt lihasesse aga kõht jätkuvalt sama. Kindlasti on mu toitumine täiesti vale vale ja trenn ka liiga üksluine. Ootaks targematelt ettepanekuid/arvamusi.
×