Jump to content

Martin Mägi

Kasutajad
  • Content count

    303
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Martin Mägi last won the day on March 12 2014

Martin Mägi had the most liked content!

Community Reputation

51 Tasub teda kuulata

About Martin Mägi

  • Rank
    Kasutaja
  • Birthday 08/18/1971

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  1. 2015 Kaitseväe suurõppus Siil

    Reservis oleva isikuna õppekogunemisele ilmumise kohustuse eiramise eest karistatakse rahatrahviga kuni 300 trahviühikut (1200 eur) või arestiga. http://www.mil.ee/et/reserv/oppus-siil2015 http://www.mil.ee/et/reserv/oppekogunemised
  2. YouTube videod

    Broscience lehelt üks lahe video, tulemus oli üllatav: edit: link oli veider
  3. Vajaksin abi kaalu langetamisel.

    Trenni suudan teha ülakehale ning velotrenazööril(kodus olemas). - Kätega väntad? Aga kui võtta Sind kui tervet meest, siis "Ei sooviks radikaalset lähenemist a.la 500calori dieet vaid mõistlikku lähenemist.......hetkel tarbin teist nädalat 1200-1300 kanti päevas" - lause lõpp välistab lause alguse. Mine vaata seda kalkulaatorit, see annab üsna kasulikku infot: http://iifym.com/iifym-calculator/
  4. See palavus juba tapab...

    Ära muretse, see läheb varsti üle.
  5. ilmselt mõeldi, et 19 on normaalne. 28-32 on rasvunud.
  6. väljasopistus,kükk

    Jah just, koos, see seltskond peab olema juures, kui ta oma tõmmet teeb. Koos temaga saalis, mitte internetis.
  7. väljasopistus,kükk

    Ära usu ühtegi nõuannet, mida Sa mingitest foorumitest saad. Sina oled pärast ratastoolis, mitte internet. Arstid, füsioterapeudid, kogenud tõstmise treenerid hangi endale koha peale, kui hakkad trenni tegema. Mul on endal ka selg avarii tagajärjel tuksis alt. Hakkasin jõutõmmet tegema 30 kiloga. Kükki 20 kiloga. Tõmbes läheb valusaks kusagilt 130 kilo pealt. Kükis on 120 kiloga selline tunne, et disk paneb minema selgroo vahelt surve pärast. Progresseeruda tuleb väga väga aeglaselt. Kohe kui kiirustan, tuleb mingi probleem, mis 60 kilo maha tõmbab ja mu paariks kuuks sundpuhkusele saadab. Ma kasutasin alguses väga palju vööd oma selja julgestamiseks, siis leidsin, et keeran käru endale sellega. Vöö alused selgroo pisilihased ei töötanud vöö all. Lasin raskused alla uuesti ja nüüd olen ilma vööta saanud tagasi need raskused, mis enne vööga olid. Ja selg valutab vähem. Ja nüüd loe uuesti mu esimest lauset
  8. Jooksmisest

    Ajan sama rida praegu, mul on vaja saada aeg 16:00 või vähem peale. Kõige kiiremini olen ma praegu jooksnud 18:30 seda. Ma ei tea, kas ma teen õieti, seetõttu jälgin siia laekuvaid vastuseid huviga, kuid ma teen nädalas kolm jooksu. 1 jooks on raske üles mäge jooks, aeglaselt aga võtab sääre nii läbi - see on mu nõrk koht. 2 jooks on intervallid - lidun nii kiiresti nii kaua kui jaksan, siis tõmban 8-9 kmh puhkuseks ja siis uuesti jne. 3 jooks - joosta stabiilselt ja hoida planeeritud kiirust 16:00 finišiks. Aga selle kiirusega ma pole veel üle 2-2,5 vastu pidanud. Aga trenniplaane leiad netist mitmeid, kuid kuugeldad APFT training plan. Näiteks: https://arotc.uncc.edu/sites/arotc.uncc.edu/files/Hooah4Health_APFT_Calendar.pdf
  9. YouTube videod

  10. Mis valku ja kust osta?

    Teema pealkiri on korralik kalambuur
  11. Jõutõmme, haarde tugevus ja rikutud peopesad.

    Kahe käe pealthaardes tõmbad või on üks käsi althaardega?
  12. Kuna OP soovitab vaadata sea videot enne proteiini ostmist, siis postitan ka sea video:
  13. Isand Piana sööb ka toidulisandeid, mis WADA pissitopsi augu põletaksid. Nii et ei kasvanud ta midagi ainult munavalge ja kaerahelbega. Samas ta seda ei varja ka mitte sugugi.
  14. Sama siin, pärast jalatrenni luban endale alati, et see oli viimane kord rsk. A siis tuleb jälle esmaspäev ja eelmine esmaspäev on meelest läinud. Eriti hea on kui mõni jõutõstja tuleb narrima veel kükkide vaheajal, et noh, kas on raske või Aga ma olen leidnud, et raske aeroobse tegemine aitab leevendada neid nähtusid. Ehk siis intervallid ja\või ülesmäge jooks. Mitte et need vähem oksele ajaksid
×