Jump to content

Kitkat1987

Kasutajad
  • Content count

    38
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutraalne

About Kitkat1987

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 05/21/1987
  1. Ma süvenesin väga korralikult teemasse, tänan muretsemast. Ja kuna isiklikud kokkupuuted on vastavalt olemas siis oli kogu see teema eriti südamelähedane ja seetõttu oma arvamuse postitasingi. Avaldasin pelgalt enda arvamust aga minu arvates need puust ja punaselt kirjutatud põhjused ei ole lihtsalt eriti ammendavad. Aga eks iga õpetaja/õppejõud arvab et tema antav aine on just see maailma kõige olulisem ja vajalikum. Aga kui kogu see teema meeste kohta käiks oleksin ma 110% nõus
  2. Mina näiteks ei saa siia maani aru kehalise kasvatuse tunni mõttest koolis. Matemaatika on vajalik loogilise mõtlemise arendamiseks jne. Milleks aga käsitöö ja kehaline kasvatus? samas mul poleks midagi mingi sporditeemaliste loengute vastu. ma võiks vabalt kirjutada referaate mingitest sportlastest vms. Need paksukesed ja teised kellele see tund ei meeldi, nagu näha see 2 tundi nädalas nagunii midagi ei muuda. Või on tunni mõte lapsi kasvõi natukenegi liikuma panna? sel juhul why not individuaalne lähenemine? miks ma peaks mängima korvpalli, kui ma oma temperamendi ja oskamatuse tõttu nagunii palli kunagi endale ei saa? Mina näiteks kartsin palli kuna rahvastepalli mängisime poistega koos ja see oli otseses mõttes elueest jooksmine, et palliga pihta ei saaks ja pärast kodus sinikaid lugema ei peaks. samamoodi tüdrukutega korvpalli ja jalgpalli mängida - no pole minu teema, ei huviga, ei taha. millejaoks on vaja sundida nii väga? Minul õnneks oli 6-8 klass tore õpetaja, kes lasi mul lihtsalt joosta - tunni alguses ütles, et pean jooksma kalevi staadionil migni x arv ringe mis aja möödudes suurenes. käisin teatevõistlustel isegi ja kõik olid rahul. Kooli vahetades aga polnud nii tore õpetaja, kes hakkas peale suruma asju mille vastu mul huvi täiesti puudus - tulemuseks oli see, et ma lihtsalt ei läinud enam sinna tundi. Tihti isegi ei läinud kooli kehalise kasvatuse päevadel, kuna hirm tunni ees oli liiga suur. Õnneks mu ema rääkis mu suurest murest ja lausa tekkinud depressioonist mu perearstile. kes andis mulle iga aasta vabastuse tingimusel. et käin kusagil mujal trennis või kasvõi paar korda nädalas ujumas. Seega milleks traumeerida lapsi. Ja ma pole paks ega haige, lihtsalt kõik inimesed ei ole ühe vitsaga löödud (läheb ka antud teemasse)
  3. Toitumine enne ja pärast trenni

    ma ka kartulit, makarone ja riisi ei söö. tatar meeldib kui on selline veits pool toores, ja läätsed on mu uued lemmikud, soovitan proovida! samuti, ma ka alguses peale trenni ei kujutanud ette, et peaksin midagi sööma aga usu, sellega harjub ära! Edu!
  4. Lihatööstuse uus räpane saladus.

    eks see tuleb vanusega ka, mul käis 19 aastaselt veel pooltoores liha suus ringi ja kuidagi alla ei tahtnud minna. nüüd ma aga unistan medium rare'ist lisaks väga noored ei käigi gurmeerestoranides söömas
  5. Kuidas vältida ülesöömist ?

    äki see on mingi naiste teema? mul samamoodi kõht on täis, otseselt isu millegi järgi pole aga kui midagi maitsvat on ripakil siis pistaks küll suhu ju? kunagi teismeliseeas käisin maasikaid korjamas, ja missiis et maasikatele mõtlemine juba ajas iiveldama ja täiesti kopp oli ees neist, korjates ikkagi suu käis koguaeg. halb harjumus pigem imo.
  6. huumoriga ikka aga igas naljas on pool tõtt
  7. Ma arvan, et need kaks asja on omavahel pöördvõrdelises sõltuvuses peaaegu igal juhul lose-lose situation meestele
  8. füüsilisest vägivallast on kergem üle ka saada, vaimne terror jääb igaveseks hinge kriipima
  9. Kuidas võita vastassoo tähelepanu?

    See on ju ammu juba teada, et naised valivad ise endale ohvreid
  10. Minu arvates inimesed kujunevad ikkagi sellisteks nagu nende iseloom nõuab. Ühiskonna surve võib seda maha suruda või võimendada aga mitte määravalt. Mind näiteks kasvatati selliste põhimõtete järgi, et naine peab olema väga tark, et ükski mees ei saaks teda alandada. Peab saama hea hariduse, tegema karjääri, et olla edukas ja meestest sõltumatu jne. Superwoman ühesõnaga. Kui haiget sain, siis surusin hambad kõvasti kokku ja läksin edasi Sellise pealesurumise tõttu olen ma pigem vastupidi just rohkem õrnema isiksusega, kui ma muidu võibolla oleksin olnud Mehed peavad olema suured, tugevad ja meeletult targad. Nii, et kui naine midagi ei tea siis mees peab teadma, mis mees ta muidu on Naiste ülesandeks on tagada harmoonia ja ilu klišee
  11. First God created man, then He had a better idea
  12. Toitumine enne ja pärast trenni

    rohkem polegi pähkleid olemas ju tavaliselt söön segamini mandleid ja sarapuupähkleid. Tegelikult pean tunnistama et tavalised, röstimata ja soolata pistaatsipähklid on ka väga nämmad, aga neid vist nagunii eestis pole.. või vähemalt pole silma jäänud mulle (õnneks - kui nad eriti head ei tee?)). aga kuidas suhtuda kuskusi ja punastesse läätsedesse? pole eriline riisi ega kartuli sõber (söön aint siis kui väljas või külapeal olen), teravilja pasta on isegi ok väikestes kogustes. tatart söön nii üle päeviti u 60g õhtusöögiks. tihti ei söögi üldse selliseid asju, aint juurikad + liha ja ei mahugi ju rohkem
  13. Toitumine enne ja pärast trenni

    see 1580kcal ongi juba koos õhtuse kohupiimaga peale trenni aga aitähh vastuse eest! üritan nüüd välja nuputada kuidas need süsikad oma hommikusööki saada
  14. Toitumine enne ja pärast trenni

    Kui mu kogu päeva kcal hulk on umbes 1800kcal trennipäevadel, kas on siis ok kui mu hommikusöök (10-11 ajal) on umbes 600kcal, või on liiga palju hommiku jaoks.. Kaloreid: 558.25 Kcal Rasva: 43.05 g. Valku: 34.9 g. Süsivesikuid: 2.25 g. Kiudaineid: 1.5 g. põhimõtteliselt söön ma hommikusöögiga 2/3 oma päeva rasvadest ära... mis tuleb munast, suitsuvorstist, hapukoorest ja juustust.. kas peaksin siis hakkama võtma poes lahjemat juustu, hapukoort jne. ennem oli probleem et ma ei tarbinud piisavalt palju rasva, nüüd kuna võtsin juustu ja veits suitsuvorsti et need munad kuidagi söödavad oleksid siis tundub nagu liiga palju... kogu päeva kalorid ilma pähkliteta: Kaloreid: 1580.15 Kcal Rasva: 57.45 g. Valku: 92.1 g. Süsivesikuid: 157.65 g. Kiudaineid: 16.5 g. kui pähkleid ka sööks tuleks rasvu ligi 80g kokku mis oleks 1,3g/kg kohta aga vajalikud 1800kcal tuleksid siis ilusti täis..
  15. 15a paks neiu.

    loll küsimus võibolla aga mind hakkas huvitama, et oled siis poole aastaga nii märkimisväärselt kaalu langetanud tänu suitsetamisele?
×