Jump to content

Invention

Kasutajad
  • Content count

    390
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Everything posted by Invention

  1. Rangluu(õlanukk)

    Kaevan iidvana teema üles korra. Panin eile tähele, et mu parem õla rangluu on tiba rohkem näha, kui vasaku õla oma (teravam ja kõrgemal). Samas olen tundnud viimased paar päeva õrna valu paremas õlas (eriti peale ärkamist, mis võib olla tingitud lihtsalt vales asendis magamisest). Valu on täiesti minimaalne ja tegemisi ei sega, tegelikult kaob päeva jooksul üldse ära. Ma nüüd ei tea, kas need kaks asja on üldse omavahel seotud. Aga kas rangluu erinev kõrgus võib olla mõne inimese puhul normaalne? Ja võibolla on see mul eluaeg olnud, aga kuna rasva% oli suurem, siis lihtsalt ei märganud varem. Või on ka variant, et olen õlale tiba liiga teinud ja mingi paistetus surub seda ülespoole?
  2. Kuidas uuesti alustada.

    Ei hakka uut teemat tegema, laenan seda. Kui pikk on üldse see aeg, kui mingit regressi veel ei toimu ja peae puhkust võib jätkata poolelijäänud kavaga? Tean, et suvel pean 1-ks kuuks treeningu katkestama. On see piisavalt lühike aeg, et hiljem jätkata, kus pooleli jäin?
  3. Uurimistöö

    Samuti vastatud.
  4. Millegipärast pakun, et vedelat lämmastikku koju osta ei saa. (Kindel muidugi pole) Väärkasutamisel on üsna kurvad tagajärjed
  5. massilisaja või valk

    Aga ei peagi ju köögis orjama. Mina võtan üldiselt toidukordade vahele 200g. kohupiima ja päris tublisti saab sealt juba valku. Keskmiselt maksab 1 banaan vist kuskil 65 senti, Selkus vähemalt.
  6. massilisaja või valk

    Mina olen kasutanud valgust nii kontsentraati kui isolaati. Mingit märgatavat vahet küll ei tundnud. Süsikad saan puuviljast, üldiselt banaanist. Dekstroosi pole proovinud, kuigi imendumine on mõnevõrra kiirem.
  7. massilisaja või valk

    Puhkepäevadel küll šeiki pole mõtet võtta. Kokteili mõte on kiiresti imenduda, kui seda vaja ehk siis peale trenni. Puhkepäevadel saa oma valk mujalt kätte...
  8. Pudingu uudis on küll hea. Homme saabki järjekordne pakk otsa, saab järgmised 2 maitset järgi proovida Kas uutel maitsetel degusteerimine ka tuleb?
  9. Bodybuilding Artworks

    Siin ei olegi küsimus, kas teema on mõistlik või mitte vaid selles, et kas on teiste kasutajate suhtes aus lubada ühel kasutajal varikontod, mis annavad märkimisväärse eelise igasugustel loosimistel, fittide kogumisel jms. Mitte, et see minu elu kuidagi muudaks, kui ma võidan/ei võida, aga samas peaks (või vähemalt võiks) olla võimalus kõigil võita võrdne. Vastasel juhul hakkab pidevalt võitma inimene, kes viitsib kõige rohkem kasutajaid teha.
  10. Bodybuilding Artworks

    Haha
  11. Bodybuilding Artworks

    Küll viitsib kontosid alles endale teha. Kui tal natukenegi mõistust on, siis IP-blokk ei aita. Kõik kasutajad bannida ja kõikidest FIT'idest ilma jätta. Ja seda nii kaua, kuni ära tüdineb
  12. Bodybuilding & Fitness Photoshop

    Vabalt. Peaasi, et liiga vähe fitte ei pane... Seitsesadaviiskend vähemalt
  13. Bodybuilding & Fitness Photoshop

    Mina teeksin panuse, et kasutajad BBmania, compacttrey, sirtsukas ja RaixSull on samad isikud. Peaks kihlveokontori avama
  14. Bodybuilding & Fitness Photoshop

    Jätab mulje küll, modedel alati võimalus postituse IP-d muidugi kontrollida. Kindlalt saab aga väita, et tegemist on pesueht fithunteritega (vaadata kasvõi BBmania signatuuri)
  15. Kasutaja joonast pidas vist seda silmas, et kui vajutada pildile, kus on täpsemad andmed, siis seal on tõesti kirjas III tase
  16. YouTube videod

    Pole küll juutuubist, aga tore video ikkagi http://greatist.com/fitness/men-women-switched-roles-gym-video/#
  17. Olen korralikult trenni teinud ja toitunud nüüdseks 3.5 kuud. Esimesed kaks sellest treeneri pilgu all. 01.10.2012 oli kehakaal 89kg ning rasva% 25, praeguseks on kaal langenud 76.5kg-ni ning rasva% 16.4ni. (vanus 25 ja pikkus 186.5) Küsimus on nüüd selles, et viimase kuu ajaga on rasvapõletamine mingil põhjusel peatunud ja 1% on ka juurde tulnud (detsembri keskel oli see 15.4, kehakaal on säilinud). On mõningased asjad, mis viimase treeningkavaga on muutunud: senise 3 korra jõu- ja 2 korra aeroobse treeningu asemel teen nüüd vastavalt 4/1, treeningkava jaotatud kaheks. Lisaks olen suurendanud natuke süsivesikute osakaalu oma toidus, söön jõutrenni päevadel senise kanaliha/kodujuustu asemel (täistera)kaerahelvestest putru. Minu tavapärane toitumine: Hommik: 3 muna 3-4 viilu peekonit Kohv Suhkur Kohvikoor Kcal Valk Rasv Süsivesik 460 23.5g 31.5g 17g Peale trenni: 33g Micro Whey Active 400g piima Kcal Valk Rasv Süsivesik 356 36.78g 12.18g 20g Vahepala: 200g 5.0% kohupiima Kcal Valk Rasv Süsivesik 232 28.4g 10g 7.2g Lõuna: 65g kaerahelbeid 160g piima 31g leiba 25g vorsti Kcal Valk Rasv Süsivesik 523 20g 16g 58g Vahepala: 200g 5.0% kohupiima Kcal Valk Rasv Süsivesik 232 28.4g 10g 7.2g Kui õhtul veel peaks kõht tühi olema, võtan keefirit FAST pudinguga. Kokku annab selline toitumine: Kcal Valk Rasv Süsivesik 1803 137g 79.7g 109.4g FAST pudinguga on kõik numbrid veidi suuremad: Kcal Valk Rasv Süsivesik 2033 169g 86.4g 120.4g Lisaks enne ja pärast jõutrenni võtan BCAA'd ning pärast trenni Omega3'e. Küsimus ongi selles, et mis võib olla põhjustanud rasva% languse peatumise? Endiselt on päevane kaloraaž defitsiidis. Kas on ehk probleem ühe aeroobse päeva kaotamine ja päästaks, kui lisada 6-s trennigpäev nädalasse aeroobse treeningu näol? Eesmärk on saada % ca. 10 peale ja kuna olen algaja, siis ehk saavutada ka rasvapõletus lihast kaotamata (mis praegu visuaalsel vaatlusel on täitsa toimiv) Tean, et mõõtmismasin ei ole kõige täpsem vahend, samas olen mõõtnud ühe ja sama aparaadiga ja alati esmaspäeval. Seega isegi kui näitab numbreid valesti, siis arengut peaks ju ikka õigesti näitama...?
  18. Rasvaprotsendi languse aeglustumine

    Sentimeetririhma järgi olen ma üsna heas vormis... Kahekordne vööümbermõõt on 26cm vähem, kui pikkus EDIT: Käisin mõõtsin täna uuesti rasvaprotsenti ja näitas seekord 14.8%. Seega ta vist nüüd näitab üsna võssa jah, rasva kehas vähem, muud muutujad hakkavad rohkem rolli mängima ehk. Paar küsimust: Kas olen õigesti aru saanud, et keha võtab energiat selles järjekorras: süsivesikud, valgud, lihased, rasvad? Kas keha vajab puhkepäeval sama palju valku ja energiat kui trennipäeval? Suurim lihase ehitamine toimub ju puhkepäevadel.
  19. Rasvaprotsendi languse aeglustumine

    Kaloraaži tõstmiseks piisaks näiteks kahest banaanist päevas pärast trenni? Peaks saama kuskil 230Kcal ja 50g süsikat... Päris rämpsu ei tahaks sisse hakata ajama
  20. Rasvaprotsendi languse aeglustumine

    Kuidas sellega toimida täpselt?
  21. Rasvaprotsendi languse aeglustumine

    Üsna täpselt on välja arvutatud kõik toiduained, mida söön. Energiavajaduse arvutasin siit http://www.struktuur.net/kcal.php See näitab, et peaksin tarbima selle 2200Kcal päevas. 3.5 kuud tagasi ei teinud üldse trenni. Valgu sain piimast, vorstist, kaerahelvestest ning leivaviilust. Kontrollisin just siinse kalkulaatoriga üle, tundub õige olevat... 2800-3000 kalorit peaks olema selle kalkulaatori järgi juba energiahulk, millega kaalu hoida või isegi juurde võtta.
  22. Rasvaprotsendi languse aeglustumine

    BAV enne dieedile minekut oli 1980Kcal, nüüd on 1820Kcal ning tervislik energiahulk kaalu vähendamiseks 2240Kcal.
  23. Rasvaprotsendi languse aeglustumine

    Enesetunne on super, mingit energiapuudust pole. Tean, et süsivesik ise kaalu ei kasvata, samas energia, mille ta annab, ladestub rasvana, kui teda ära ei kasuta ju... Hetkel söön valku suht täpselt 2g iga kilo kohta, kohati isegi rohkem. Ja rasvad saan ka täpselt kätte.
  24. jõusaal ja toidulisand

    Ei, ma sain lausest aru, aga kust sa sellist asja võtad?
  25. Rasvaprotsendi languse aeglustumine

    Süskarid hoidsin jah meelega võimalikult madalad, kuna sain hakkama ilma nendeta ja iseenesest otseselt vaja neid ju pole (info siitsamast ühest artiklist), kui just ei tunne, et energiat vähe. Väga järsk kaalulangus ei olnud, maksimaalselt kilo nädalas, kui sedagi. Ja miks valku vähemaks võtta?
×