priit002

Kasutajad
  • Sisu loend

    206
  • Liitus

  • Viimati külastanud

Kogukonna Reputatsioon

9 Neutraalne

priit002

  • Tase
    Kasutaja
  • Sünnipäev 13.02.1991
  1. Rohkel alaseljaharjutusi ja lisaks väikese raskusega aga mahuliselt rohkem näiteks eeskükki, ava veendu ennem et sa tead mida teed, videod kirjandust jne... Sest mina näiteks just oma alaseljaga ei saanud jalapressil tühja kelgugagi hakkama ilma et valus oleks.
  2. Aga karmilt peale hüpata, et mis sa üldse trenni teed , niikuinii sittagi ei muutu???Sina teed trenni ju! On ju muutunud ma oletan?On hea tunne pärast ja kui see pikapeale aitaks lihastoonust ka tekitada oleks kõik õnnelikud.Ja sa ei saa mulle vastu vaielda et naistel ei tekita lihastreening sellist meeldivat lihastoonust!
  3. Loogika tule appi. 100ml vett annab 0 kalorit, siis 400ml vett annab mitu kalorit... ?
  4. Jõutrenn koos korraliku toitumisega oleks abiks. Ja juurde ka seletav, hoiatav pilt Ja Kasutajale low, äkki uurid ,et tegelikult ka naiste hormonaalsüsteemis on testosterooni!
  5. Toimumiskava koostajalt küsisid?
  6. Kanafilees ei olegi võrreldes sealihaga rasva.Nii et see kalkulaator näitab suhteliselt õigesti. Kuid arvestades kui kindlalt sa eitad et ei tunne nälga, siis kas sa oled need arvutslikud kogused kaalunud või paned silam jägi, sest kui ei ole , siis on sellest kalkulaatorist ikka väga vähe kasu.
  7. Kaale alandamine peaks ikkagi olema sinu päevasest kaalo hoidmise kaloraažist madalam, mitte BAV-st madalam.
  8. Karm näljutamine tundub, muud midagi. Kas sa oma BAV 2385.9 cal ikka saad täis ?Ma julgeks selles sügavalt kahelda ja seal tekib küsimus,et kui jätkusuutlik praegune lähenemine on!
  9. Et uus imelahendus, hakka jumalasse uskuma ja kaal langeb?Muidugi kui kogu vara kirikule annetad siis kaal langeb kui söömise ära lõpetad...
  10. Iga trennipäev on sul vähemalt 2 õlaharjutust, aga terve nädala peale on 1 harjutus jalgadele???Mina olen kõige suuremat edasiminekut ja trennile kaasaaitajat enda jaoks näinud just jalgu treenides, raske on ,aga tasub ära!
  11. Ja jõusaalis selliste suurte tõstjate jutust "ega rasv ei suru"!
  12. Esiteks need helbed ja veel mitmeid kordi päevas, täielik jama! Seal bb võiksid natuke ringi vaadate näiteks pealehel nutrition rubriiki, või ka treeningkavade juures on toitumissoovitused ka . Ja tõesti eelmistel on õigus, hakka sööma ja mitte mingeid hommikusöögihelbeid, korralikku toitu. Toitumise foorumis on küllalt näiteid, ka vanematega koos elavatele tüüpidele, muna praadimisega ikka saad hakkama, nii vähemalt 4 korraga. Pudrukeetmine hommikuks ei ole ka raketiteadus päris. Ja kõikvõimalikud lisandid ja imeasjad või tulevikku jätta. ja vut vut vut jõusaali ja kükk,jõutõmme ja rinnalt surumine, see on ka tähtsuse järjekorras,mine nägemuse järgi!
  13. Ole hea loe mõnda algajate foorumi teemat kus esimene post ütleb, et toitumine korras ja kui see välja tuuakse siis hoiavad kõik kahe käega peast kinni! Aga kui toitumine ja trenn korras ehk kava tellitud, siis küsi treenerit, eks tema eab kõige paremini mis sinu rutiini sobib!
  14. Kuivainekaalult mõtleme me ikka ju ?
  15. See toitumiskava tehtud teistsugust kaalu jälgides või teisele inimesele? Et kui selle järgimine eesmärgiks võtta liiguks asi kindlasti paremuse poole!