Jump to content

kristen.

Kasutajad
  • Content count

    249
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by kristen.

  1. valk enne trenni

    Söön umbes 150g kana enne trenni koos pruuni riisiga. Siis ootan umbes tunnikese ja lähen teen trenni. Kase seda kana on enne trenni palju võit mitte? Olen lugenud et peaks võtma hoopiski vadakvalku, kuna see imendub kiiremini.
  2. valk enne trenni

    Noh asi oli ka selles, et juba 2 päeva on trennitegemise ajal kõhus nagu natuke paha hakanud. Et äkki pean veel rohke ootama kui tund peale söömist ja siis trenni tegema või söön lihtsalt väiksema koguse liha ja süsivesikuid?
  3. liha kaalumine

    Tere Panin ahju 470g kanafilee. Peale valmis saamist kaalus ta umbes 280g. Tean et kaalukaotus käis vee arvelt ja kana filee tõmbus kokku aga kumma kaalu järgi ma jälgin oma kaloreid ja makrosi? Kas toore või valmis saanud oma? Pakend arvestab et toores lihas 100g kohta on 23g valku ja kogu 470g peale oleks siis umbes 108g valku. Aga valmissaanud liha kaalub ainult 280g ja selles oleks siis 64.4g valku. Kumba ma arvestama pean, toorest liha või valmissaanud liha? Olen lugend et tuleks toorest, sest küpsedes kaotab liha ainult vett ja kõik kalorid ja makrod jäävad samaks. seega oleks siis ikka 280g kohta 108g valku. Igastahes olen segadues ja palun aidake. Aitäh!
  4. liha kaalumine

    pea ei tööta . Igastahes selles 280g lihas on samamoodi 108g valku, kui on 470g toores lihas. See saigi selgeks nüüd.
  5. liha kaalumine

    lihas*
  6. liha kaalumine

    tähendab selles 280g valgus on siis ka 108g valku
  7. liha kaalumine

    Ühesõnaga on selles 470g lihas 108g valku. Punkt.
  8. liha kaalumine

    Arvasin et tuleb siiski lugeda valmis liha, kuna sealt vesi väljas ja toores lihas vesi sees, et saada teada palju toitaineid ma saan. Aga kui toorest siis toorest.
  9. liha kaalumine

    Tänud, olen õnnelik seda lugedes
  10. liha kaalumine

    Seega isegi kui ta kaalub peale cookimist 280g saan ma siiski 108g valku?
  11. Malto

    Tere Tekkis küsimus Malto toodete süsivesikute imendumise kiiruse kohta. Kuna fitshopis on Malto6 kohta öeldud, et see imendub aeglasti ja teistes toidulisandite müügikauplustes midagi sellist ei ole leidnud, siis tekkiski küsimus mis Malto6 kohta nii erilist on. Olen Malto6 võrdlenud samuti teiste madalate DE arvude malto toodetega, kuid imendumise kiirus on alati kiire. All tooksin kahe toote kohta võrdluse/näite. Malto6: Aeglase imendumisega kvaliteetne süsivesikupulber FAST MALTO6 on maisimaltodekstriinist valmistatud energiajoogipulber sportlastele. MALTO6-s sisalduvate süsivesikute koostis on sobiv kõikidel spordialadel kasutamiseks, sest selles sisaldub 98% pika ahelaga (maltotrioos, oligo- ja polüsahhariide) ja vaid 2 % lühikese ahelaga (dekstroos ja maltoos) süsivesikuid. MALTO6 pulbri DE-arv on 6. Kui DE-arv on nii madal, siis on joogi toime veresuhkrule ja energiale stabiilsem, kui kõrgema DE-arvuga toodetel. MALTO6 on ''kõhusõbralik'', kergesti segunev ja maitselt neutraalne. Teine madala DE arvuga malto toode: Maisist valmistatud maltodekstriin. Glükoosipolümeeri ("pika ahelaga suhkrud") osakaal on väga suur (96%), mistõttu Energiamax ei tekita turseid, vaid imendub kergesti ja väga kiiresti. Suurepäraseks kasutamiseks spordi-ja taastumisjoogina. Seguneb kergesti vedelikega, maitse neutraalne, ei sisalda lisaaineid ja on kõhusõbralik. Üks on kiire, teine aeglane, kuid kõik on sama. (mõlemad DE arvuga 6 ja pika ahelate suhkrute osakaal kõrge) Oskab keegi tõendada, et malto6 oleks aeglase imendumisega?
  12. Malto

    ei viitsi sinuga vaidlema hakata ja kindlasti pole GI mingi jura. See on juba teadlaste ja oma ala spetsialistide välja aretatud erinevate toitude imendumise kiiruse määramine. Ootan lihtsalt fitshopi teami/töötajate (kuidas iganes) arvamusi selle kohta. Tegelikuses see ju ei imendu aeglaselt vaid sobiks lihtsalt peale trenni võtmiseks nagu mõned muud süsivesiku tooted.
  13. Malto

    Arvan et räägin enamuse eest kui ütlen et GI65 pole aeglane. Inimorganismile jääb ikka aeglasest kaugele.
  14. Malto

    Video videoks (kuigi ega ka maltotrioos pole nii aeglane midagi), kui lugeda tootekirjeldust, siis seal on selgelt kirjas et Aeglase imendumisega kvaliteetne süsivesikupulber. See aeglane imendumine ei vasta paraku tõele.
  15. Malto

    Jah, tegu on lihtsalt jama ajamisega kliendile. Kurb vaadata ka Otti kes malto6 toote videos samasugust lolli juttu ajab
  16. Malto

    Maltot ei loetagi laus suhkrute ega suhkrute alla. Kuid mida teeb inimene kellel on kõrge insuliini tundlikkus ja võtab Malto6? Fitshopi väitel tõstab see veresuhkru taset vähesel määral, kuid tegelikkuses oma kõrge glükeemilise indeksi alusel tõstab malto6 veresuhkrut VÄGA. Siit võivad paljud insuliini tundlikumad inimesed mängida oma tervisega.
  17. Malto

    Põhjus miks selle teema algatasin on sisuliselt Fitshopi poolt ''valetamine oma klientidele''(kes pole piisavalt pädevad vahet tegema). Malto on küll ''complex carb'' , kuid tema kõrge glükeemilise indeksi tõttu imendub ta pea sama kiirelt kui glükoos. Tootekirjelduses on kirja pandud et tegu on aeglaselt imenduva süsivesikupulbriga. See ei vasta tõele. Madal DE tase ei oma olulist tähtsust imendumise kiirusel vaid just glükeemiline indeks loeb. Kuna maltol on kõrge glükeemiline indeks, siis ta ka imendub VÄGA KIIRELT. Selline vale põjustab kliendi fitness eesmärkides nii mõndagi. Nagu näiteks kui argielu on kiire ja pole aega süüa korralikku toitu( kus sees ''aeglased süsivesikud'', pruun riis, kaerahelbed jne...), siis oleks hea ja lihtne teha endale üks aeglastest süsivesikutest sheik. Fitshop järgi on malto6 aeglane süsivesik, kuid see ei vasta tõele. Malto6 on kiirelt imenduv, mistõttu see lööb veresuhkru taseme kõrgele(sisuliselt on rasvapõletus seega raskendatud). Kliendid kes üritavad keharasva protsenti alandada ja kelle kiire elutempo tõttu ei õnnestu alati tavatoitu süüa ja kasutavad süsivesikuteks Malto6 saavad petta.
  18. Malto

    Olen selle kohta nüüd juba pikalt lugenud ja välja lugenud, et sellist asja nagu aeglaselt imenduvat maltot ei eksisteeri. Kui kellelgi on vastuväiteid siis palun valgustage. Fitshop peaks muutma malto6 tootekirjeldust või ta lihtsalt müüb valet. http://www.livestrong.com/article/418257-bodybuilding-dextrose-vs-maltodextrin/ http://www.getprograde.com/Maltodextrin.html#.UlBh71O7FIp
  19. taimne valk

    Tere Kas lugeda taimset valku päevase vajaliku valgukoguse hulka või jätta need täiesti välja?
  20. taimne valk

    Maapähkleid, pruun riis, täistera teraviljatooted, tatar, kaerahelbe puder. Kuna loen neid siiski kaloraaži hulka, siis vast loen neid ka päevase vajaliku valgu hulka mis lihase kasvatamiseks läheks.
  21. taimne valk

    Tihti räägitakse neist kui poolikutest aminohapete sisaldajatest
  22. Erinevad toidulisandite brändid ja nende hinnad

    fitshop on suht kirves jah
  23. Sixpack

    Unusta kiired süsivesikud( va. peale trenni ) ja üldiselt peab kaloraaz olema miinustes, ehk sixpack tuleb nähtavale rasvapõletamise tulemusena. Samas treenides kõhulihaseid, korporeeri kõhulihaste harjutusi nii raskustega kui ilma. On vahe kas sul on treenitud kõhulihas või nii öelda ''nälja lihas''
  24. Kuidas planeerida söögikordi?

    Noh võib ikka, aga kindlasti lisa sheiki aeglaselt imenduvaid süsivesikuid. Näiteks fitshopis on toode Malto vms. Väga odav ja tõhus. Tarbi seda siis enne jõusaali koos vadakvalguga, nii umbes 30min - 1h enne.
  25. Kuidas planeerida söögikordi?

    Enne jõusaali võiksid süüa ikka aeglaseid süsivesikuid (pruun riis, täistera teraviljatooted, kartul, tatar, kaerahelbed puder jne...) ja midagi valgurikast; näiteks mingeid lihatooteid. Pärast jõusaali oleks hea võtta vadakvalgu sheik koos kiirelt imenduvate süsivesikutega ning ei saa aru mida mõtled täpselt natuke hiljem all.
×