marten66

Kasutajad
  • Sisu loend

    69
  • Liitus

  • Viimati külastanud

Kogukonna Reputatsioon

0 Neutraalne

marten66

  • Tase
    Värske olija
  • Sünnipäev 04.08.1988

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.organismidiagnostika.ee/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    aikido, karate, krav maga, poks
  1. UUS hooaeg! Algajate grupp alustab juba septembris 2016. Lisainfo: facebook.com/kmgestonia Tule proovi trenni ja võta sõber/sõbranna ka kaasa Võida TASUTA 2-kuuline Krav Maga taktikalise enesekaitse süsteemialgkursus, mis algab septembris 2016. Sobib nii meestele kui naistele! Vaata siit.
  2. parandan: neljapäeval on trenn 17:30-19:00 ja ühekorra hind on 5€
  3. Jaanuaris 2016 alustab Tallinnas Krav Maga enesekaitse uus algajate grupp. Trennid toimuvad Tallinnas Kaera 21. Krav Maga Global Estonia MTÜ esindab Krav Maga Global organisatsiooni Eestis. Kaart: http://krav-maga.ee/asukoht/ Teisipäeval kell 17:15-18:45 neljapäeval kell 17:30-18:00 ja pühapäeval kell 15:00-16:30. Lisaküsimused-vastused Facebooki fännilehelt: https://www.facebook.com/kmgestonia/ Seni on olnud 10x kaart 50. Mis on Krav Maga? Lühidalt: Krav Maga on Iisraeli sõjaväe päritolu enesekaitse õpetus, mis on tänapäeval kasutuses erinevate riikide politseis, sõjaväes, eriüksustes ja luures. Mitmed organisatsioonid õpetavad rahvusvaheliselt Krav Magat tsiviil, sõjaväe ja politsei variatsioonides. Pikemalt: http://krav-maga.com/contact-combat/ https://en.wikipedia.org/wiki/Krav_Maga
  4. BIA-masinad ei ole mõeldud neile, kes on pikemat aega lihast treeninud (kulturistid, jõumehed, maadlejad jm), see lausa masina kasutusjuhendis kirjas ja mõõtmise läbiviija peab seda ilmtingimata ka küsima. Nn "rooliga" (2-osaga) mõõtmisel on viga veel suurem, eriti kui mõõtmispäeva nõudeid pole arvestatud. Õige on mõõta 4-osaga masinal - käed ja jalad kontaktis. Muutusi on otstarbekas jälgida ühe ja sama meetodiga mõõtes. Kaliipril ja BIA-l on mõõtmistäpsus sama +/- 3%. Kaliipri suur eelis on see, et saab mõõta igas keha punktis nahaaluse rasvakihi muutumist, siis pole enam niiväga rasvaprotsenti teadagi. (kui, siis on Jackson-Pollocki valemid) BIAga on nö "bioloogilise vanuse" näit pigem illustratiivne number.
  5. Veel 2 päeva aega ennast kirja saada. Kõik osalejad saavad peale lõpetamist Tagasiside. Kõik osalejad saavad järgmine nädal esmased soovitused. See kõik on tasuta, seega osalejate arv piiratud http://www.organismidiagnostika.ee/baas-2-vaja-50-vabatahtlikku-osalema-eksperimenti/
  6. Ei saa kontrollida kahjuks.
  7. Osalemine siin: http://www.organismidiagnostika.ee/baas-2-vaja-50-vabatahtlikku-osalema-eksperimenti/ Sisu: Lihasmassi/rasva muutuste ja kaloraaži efektiivne jälgimine koduste vahenditega
  8. Ei ole. Selle jaoks on mõõtmispäeva ja -meetodi nõuded. Väga selgelt on välja toodud, et bodybuilderitele ja tipp-sportlastele ei sobi. Ott ise kirjutas ka sellest siin. Ja minu seletused siin ja siin Jah, DXA'd on u 15€, saab Mustamäe haiglas teha. Kes numbreid taga ei aja, nendele pole peale peegli, kaalu ja mõõdulindi midagi juurde vaja jälgimiseks. Igat asja annab valesti kasutada ja õigesti. Mõõtmist ei saa teha suvalisele inimesele suvalises olukorras: On mõõtmispäeva nõuded - enamus seotud veeosa kõikumisega; piirangud mõõdetavale (max kaal 150 kg, atleedid, jt); võimaliku vea ja loomuliku veeosa kõikumise arvestamine; riidemass, sõrmused, eelnevad söögikorrad ja muud detailid. Nt kui korduval mõõtmisel on kaal sama ja lihaste ja rasva mass on muutunud 1 kuu jooksul ainult +/- 0,5 kg, siis see võib olla mõõtmisviga, loomulik masside kõikumine või on reaalselt inimesele 0,5 kg rasva juurde tulnud ja 0,5 kg lihast vähemaks jäänud - nii või teisiti on see liiga väike muutus selle massi jaoks. Panen tavaliselt korduvaid aegu vastavalt mõõdetava treeningplaanidele ja senisele progressile. Õigesti kasutades on meetod piisavalt täpne muutuste jälgimiseks ja eesmärgi panemiseks.
  9. Õhtulehes: Kaire Vilgats proovib geenidieeti DNA-dieedist Cosmopolitanis FTO-geenist ja teine
  10. Sest siis olid ju endiselt bodybuilderi kehaga .Ja Spartas on ka tavaline käte-jalgade kaudu mõõtev masin. BIA täpsus on +/- 3% ja DXA'l +/- 1,5%. Muidugi peab teaduslikes uuringutes kasutama võimalikult täpset meetodit, et teha järeldusi - selle jaoks on dxa või veealune kaalumine. Aga inimese keha vormi jälgimiseks on mugavam kaliiber ja BIA. Mõõtmispäeva nõuete seas on märgitud, et mõõtmine tuleks teha alati samal kellaajal ja vähemalt 4-5 tundi peale ärkamist. Erineval päeval on muigu mass erinev dehüdradtsiooni ja söödud söögi massi arvelt, sellepärast panevadki alles 3 mõõtmist paika kindlamad vahemikud, kus näit kõigub. Alati peab mõõtma stabiilset/tavalist olekut, mitte mõjutatud olekut (peale trenni, sauna) Jah, kulturist peaks pigem kaliibrit või DXAd kasutama.
  11. Vale. Et üldse BIA näite võrrelda, peavad need olema mõõdetud käte ja jalgade kaudu .Sama meetodit kasutatatakse nt toiduainetööstuses toidu rasvasisalduse jälgimiseks (pikemalt bioelektrilise takistuse analüüsi metoodikast ). See ainult käte kaudu mõõtev rool ei ole piisavalt täpne, samuti nagu "saunakaalud" (ainult jalgade kaudu). Ja artikkel siin lehel ka http://www.fitness.e...mootmistehnikad Käed võisid liiga kuivad olla või jalatallad. Täpselt. On ära märgitud, et see ei ole mõeldud bodybuilderitele ja tippsportlastele. Olenevalt masinast on ka eraldi nö "Athlete mode" - isikule, kes on pikemat aega treeninud nädalas üle 10 tunni jm tingimused. Kulturistidele sobiks paremini kaliibermeetod või DXA. Ilmselgelt need tädikesed ei teadnud mida nad teevad seal üldse. Pseudovalmitest veel siin. Mõned visuaalsed võrdlused ka siin: https://www.facebook.com/media/...990696 Sellepärast peabki mõõtja küsima subjekti kehalise aktiivsuse kohta. Omal käel üksiku mõõtmise näitude kohta järeldusi teha on vale. Eriti nende nn saunakaaludega. Peab olema kogenud mõõtja. Minu teada kasutavad Reval, Sparta, myFitness, vomax ja sportmed BIA-meetodit. Nö "murdepunkti" ei ole mõtet otsida, see toimub pikema aja jooksul kui mõõdetava keha muutub tippatleedi kriteeriumitele vastavaks. Meetod on mõeldud eelkõige muutuste jälgimisele. Kui jälgite muutust ainult peeglist ja sellest piisab, ei ole mõtet masina peal käia. Need mõõdavad kogu massi elektrijuhtivust.
  12. Personaaltreenerid tahavad toitumiskava tarvis nagunii su rasvaprotsenti teada, et BAV välja arvutada.
  13. Kas kaalusid alati samal kellaajal? Hommikuti kipub kogumass väiksem olema kuna keha on tavaliselt natuke dehüdreerunud ja võib-olla mõjutus ka sissesöödud toidumassi arvelt. Jääksin ka vee ja toidumassi kõikumise variandi juurde. Või kaalusid erinevate riietega?
  14. kui see kannakas oleks 5:0 tekitanud, oleks päris kino olnud