Jump to content

marten66

Kasutajad
  • Content count

    69
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About marten66

  • Rank
    Värske olija
  • Birthday 08/04/1988

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  1. Vaja 50 vabatahtlikku katse jaoks

    Veel 2 päeva aega ennast kirja saada. Kõik osalejad saavad peale lõpetamist Tagasiside. Kõik osalejad saavad järgmine nädal esmased soovitused. See kõik on tasuta, seega osalejate arv piiratud http://www.organismidiagnostika.ee/baas-2-vaja-50-vabatahtlikku-osalema-eksperimenti/
  2. Vaja 50 vabatahtlikku katse jaoks

    Ei saa kontrollida kahjuks.
  3. Osalemine siin: http://www.organismidiagnostika.ee/baas-2-vaja-50-vabatahtlikku-osalema-eksperimenti/ Sisu: Lihasmassi/rasva muutuste ja kaloraaži efektiivne jälgimine koduste vahenditega
  4. Geneetiline kehakaalutest juba saadaval

    Õhtulehes: Kaire Vilgats proovib geenidieeti DNA-dieedist Cosmopolitanis FTO-geenist ja teine
  5. Sest siis olid ju endiselt bodybuilderi kehaga .Ja Spartas on ka tavaline käte-jalgade kaudu mõõtev masin. BIA täpsus on +/- 3% ja DXA'l +/- 1,5%. Muidugi peab teaduslikes uuringutes kasutama võimalikult täpset meetodit, et teha järeldusi - selle jaoks on dxa või veealune kaalumine. Aga inimese keha vormi jälgimiseks on mugavam kaliiber ja BIA. Mõõtmispäeva nõuete seas on märgitud, et mõõtmine tuleks teha alati samal kellaajal ja vähemalt 4-5 tundi peale ärkamist. Erineval päeval on muigu mass erinev dehüdradtsiooni ja söödud söögi massi arvelt, sellepärast panevadki alles 3 mõõtmist paika kindlamad vahemikud, kus näit kõigub. Alati peab mõõtma stabiilset/tavalist olekut, mitte mõjutatud olekut (peale trenni, sauna) Jah, kulturist peaks pigem kaliibrit või DXAd kasutama.
  6. Vale. Et üldse BIA näite võrrelda, peavad need olema mõõdetud käte ja jalgade kaudu .Sama meetodit kasutatatakse nt toiduainetööstuses toidu rasvasisalduse jälgimiseks (pikemalt bioelektrilise takistuse analüüsi metoodikast ). See ainult käte kaudu mõõtev rool ei ole piisavalt täpne, samuti nagu "saunakaalud" (ainult jalgade kaudu). Ja artikkel siin lehel ka http://www.fitness.e...mootmistehnikad Käed võisid liiga kuivad olla või jalatallad. Täpselt. On ära märgitud, et see ei ole mõeldud bodybuilderitele ja tippsportlastele. Olenevalt masinast on ka eraldi nö "Athlete mode" - isikule, kes on pikemat aega treeninud nädalas üle 10 tunni jm tingimused. Kulturistidele sobiks paremini kaliibermeetod või DXA. Ilmselgelt need tädikesed ei teadnud mida nad teevad seal üldse. Pseudovalmitest veel siin. Mõned visuaalsed võrdlused ka siin: https://www.facebook.com/media/...990696 Sellepärast peabki mõõtja küsima subjekti kehalise aktiivsuse kohta. Omal käel üksiku mõõtmise näitude kohta järeldusi teha on vale. Eriti nende nn saunakaaludega. Peab olema kogenud mõõtja. Minu teada kasutavad Reval, Sparta, myFitness, vomax ja sportmed BIA-meetodit. Nö "murdepunkti" ei ole mõtet otsida, see toimub pikema aja jooksul kui mõõdetava keha muutub tippatleedi kriteeriumitele vastavaks. Meetod on mõeldud eelkõige muutuste jälgimisele. Kui jälgite muutust ainult peeglist ja sellest piisab, ei ole mõtet masina peal käia. Need mõõdavad kogu massi elektrijuhtivust.
  7. Kehaanalüüs

    Personaaltreenerid tahavad toitumiskava tarvis nagunii su rasvaprotsenti teada, et BAV välja arvutada.
  8. kui see kannakas oleks 5:0 tekitanud, oleks päris kino olnud
  9. Teenus: keha koostise mõõtmine

    Piiratud koguses -50% sooduskuponge 2 kuni 8 mõõtmiskorda: http://www.organismidiagnostika.ee/piiratud-koguses-50-sooduskuponge-tegutse-kohe/ Ja nüüd üks Facebooki PULSIKELLA LOOS UUS asukoht - Kristiine Spordimaja, vt kaarti
  10. Abi paluks

    neid põhiartiklite viiteid algajtaele on vist ikka vähe veel SILME ALL, või tõesti keegi ei viitsi otsida !!!!
  11. Toitumis harjumused, mida süüa peale trenni.

    Kui pedantselt võtta, siis kas peale trenni tuleks süüa vahetult või natukese aja, u 15 minuti, järel ? Esimesel juhul paned sheigi sisse vahetult peale venituse/lõdvestuse lõppu. Teisel juhul võtad sheigi peale duši all käimist.
  12. Maailma lõpp peaks käes olema, aga elame veel:-D

    nad trükivad kõike, mille peale pööbel reageerib
  13. Maailma lõpp peaks käes olema, aga elame veel:-D

    no näed. sõnnikuleht kirjutab, et novembris tuleb tulnukate invasioon. nad (tulnukad) vist ei tea, et detsembris on pidu läbi
  14. Kuidas muuta jõutreeningu tegemine lõbusamaks?

    Paneb mõtlema. Kui on vaja seda "lõbusamaks" teha ,siis on probleeme motivatsiooniga ? Kas eneseteostuse tundest ei piisa?
  15. Küsitlus treeningharjumuste kohta

    Valmis kõik. Kuidas panna realistlik eesmärk keha vormi saamiseks? Treeningharjumuste uuringu kokkuvõte 3.osa: http://www.organismi...ormi-saamiseks/ Treeningharjumuste uuringu kokkuvõte 2.osa. Milline mentaliteet on spordiinimestel ja millised on siis nende treeningharjumused/ rutiin/ distsipliin? http://www.organismi...okkuvote-2-osa/
×