Jump to content

vrsm

Kasutajad
  • Content count

    316
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

vrsm last won the day on November 1 2011

vrsm had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutraalne

About vrsm

  • Rank
    Kasutaja
  • Birthday 02/02/1992

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  • Asukoht
    Tartu
  • Interests
    Jalgratas
    Muusika
    Matkamine
    Magamine
    Varahommikud
    Kesksügis
    Hiliskevad
    Üksindus
    Vaikus

Recent Profile Visitors

3,800 profile views
  1. Hei. pisut abi ?

    - epic win.
  2. Kui sööd, siis söö teadlikult !

    ei-ei. jogurt on paha-paha. ja valgujooki tuleb ilmtingimata juua vähem kui 30 seki peale viimast seeriat, 37 sekundit oodata on jaburus! just keepin' it real, bro.
  3. Ergutid ja stimulandid

    lisaks nad väidavad, et tänu jacke3d'ile toimub jõutreeningu ajal aktiivne rasvade põletamine. ning et kohe kui no-xplode'i tarbid, siis pead pükse vahetama lippama - huvitav, ma sõin kohati pevas 100g seda xplode pulbrit sisse aga isegi kõhulahtisust ei täheldanud. nojah. sait on tõesti äärmiselt kallutatud, mis teha. hoopis lollim lugu on see,e t kui üritasin soomest jack3d'i saada sügisel, siis sealsest poest öeldi, et asja tootmine on lõpetatud ja bla-blaa-blaa ja andsid asendustoote - 1MR. no see oli nii enam-vähem, aga mitte siiski päris see. kuid mismõttes tootmine lõpetatud nagu? vähe on ka. niiet kui kellegi juhtub olema võimalust toda asja mulle orgunnida, andke teada - lootus sureb viimasena.
  4. Ergutid ja stimulandid

    huvitav, no-xplode mõju oli minu meelest peaaegu null. nt jack3d pani korralikult liikuma, kuid täisannus (61,5g) xplode'i ainult aimatavalt andis midagi.. vist... seega, xplode on minu poolt proovitud ergutitest vist kõige nõrgema efektiga olnud. ning ma sõin seda terve purgi ära, mitte ei proovinud vaid üks kord.
  5. K6rvitsaj22tis valgupulbriga

    saab teha ise ka ilma masinata. ja tulemus ON pehme ja ON maitsev ja teha ON lihtne.
  6. kui sul on vaja mingit lihtsat vahepala, mida mugav kus iganes süüs, siis varu endale pähkleid. mandlid, kreeka pähklid, sarapuupähklid... kasulikud rasvad ja valku ka. müslibatoonis valku pole ning suhkrut see-eest kamaluga.
  7. BCAA, leutsiin

    ära sa ütle, mulle tundub, et seda varianti kasutatakse. mõned on siin teemaski seda kombinatsiooni maininud (ei hakka muidugi ütlema, et nii peabki, kuid juhin tähelepanu, et sest väidetakse kasu olema) ning kui ma ei eksi, siis isegi viratgos kasutatakse lisaks tollele imesüsivesikule bcaa-d. asi on põnev (quote of the day!)...
  8. BCAA, leutsiin

    JUHUL kui esmane taastamine pärast trenni jätta puhtalt bcaa ja süsiku hooleks, siis mis kogus bcaa-d vajalik oleks? pole kaugeltki tipptaseme treenija, jõutrenne nädalas neli, aeroobset kaks, lihasmass sellest tulenevalt samuti mitte väga suur. ning see küsimuse aeroobne pool huvitab mind ka väga... tänud vastajaile!
  9. BCAA, leutsiin

    üldlevinud arvamus (teatud eranditega) on see, et pärast jõusaalitreeningut on soovitatav tarbida valgu-süsivesiku shake'i, kuhu soovi korral lisatakse mineraale, kreatiini vms. kuid kuidas tundub selline lähenemine, et vahetult pärast trenni kasutada süsikuid bcaa-ga ja kreatiiniga ning valk tavatoidu näol (nt kohupiim) umbes kolmveerandtunnike hiljem "peale anda"? ning juhul, kui teha aeroobset trenni, kuidas siis oma bcaa-dega, süsikutega, valkudega toimida? tänan mõtete-ideede-soovituste eest.
  10. Uue fitness.ee foorumi bugilist

    operaga on uut foorumit suisa võimatu kasutada. esiteks, juba mainitud jama - valides esilehelt postituse, avaneb teema kõige esimene postitus- ehk nt ott kiivikase blogi puhul ei viida mind mitte tema tänase päeva viimase sissekandeni, vaid selle aasta jaanuaris tehtud avaposti juurde. teiseks - ma ei saanud foorumisse postitada. olin sisse logitud, proovisin nii postituste järel olevasse kiirvastuse lahtrisse kirjutama hakata kui ka "postitus" kastile vajutades uues aknas vastust kirjutada, kuid tutkit. firefoxiga pole aga kumbagi probleemi.
  11. Suhkrud?

    mett. aga teadmiseks nii palju, et (tartus) 250g vaniljekohupiim säästukas 78 ja prismas 80 senti, 180g vaniljekohupiim konsumis, nagu öeldud, 55 senti, 200g vaniljekohupiim selveris 52 senti kohupiima maisestamiseks võid kasutad aveel nt naturaalset kakaod (1 tl on täiesti küll), kaneeli (sel juhul jäta kaneelikohupiima sega mõneks ajaks külma seisma, tekib kerge magusjas maitse), moosi, jogurtit, marju. kui magusat tahta, siis kõige tervislikum moodus on muidugi segada kohupiim kulbi maitsestatud valguga.
  12. Tervist !

    oled selili surumispingil võtad raskuse (surumiskangi) kätte umbes õlgadelaiuse haardega kukud suruma
  13. Toidulisandite blacklist

    dem selling techniques be crazy, y'all!
  14. 19a; 189cm; 70kg

    käis väljas söömas...
×