Jump to content

stamma

Kasutajad
  • Content count

    107
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by stamma

  1. Tere. Mingi aeg hakkas pärast suure raskusega(minu jaoks) kükki ühe jala ülaosa valutama kuskilt seest. Pärast seda käib alati, ka kui väikese raskusega kükki teen, valu jalast läbi. Jõutõmbega sama. Imelik on aga see, et sirgete jalgadega jõutõmmet ja jalapressi saan küll teha. See on kestnud juba oma paar kuud. Ilmselt vigastasin end, kuna tegin kükki kogu aeg väga pehme tallaga jalatsiga ja varbad võisid olla liiga väljapoole suunatud. Aga ei tea, mis täpsemalt viga võib olla või mida peaks edasi tegema? Tänud! S
  2. Kas ületreening?

    Tere! Võtsin siit http://www.fitness.ee/treeningkavad/1/3/39 5x5 modifitseeritud kava kulturistidele. Olen teinud seda 2 kuud. Nüüd on kaks kahtlast probleemi: 1) hakkan pärast ca 7-8 min velotrenažööril soojendust kükke tegema, aga juba tühja kangiga sooritades tunnen vasakus reies valu. 2) Teen reedel jalapäeval sirgete jalgadega jõutõmmet, aga teisipäeval enne seljatrenni(kus on kavas jõutõmme) ikka veel alaseljas valu. Kas on tegemist ületreeninguga? Mida ette võtta? Ei taha nagu kava vahetada, sest nagu just alustasin sellega. Puhkusenädalat ka kindlasti võtta ei taha... Tänud abi eest! S
  3. Tere. Küsimus selle kava kohta: http://www.fitness.ee/treeningkavad/49 Seal on kirjas, et tuleb treenida 3 korda nädalas. Kui mul on aega käia ainult 2 korda nädalas, kas on sel kaval veel mõtet või tasub pigem mingi 2 päeva kava võtta? Suur tänu. S
  4. Treeningkavad -> Massikava ektomorfidele

    Mulle kui ektomorfile on seda kõike huvitav lugeda. Jätkake.
  5. Mike Mentzer - Heavy Duty kava

    Tere. Kas http://www.fitness.ee/treeningkavad/30 on tehtud viga või on see mingi nali? Pole enne näind-kuulnud, et keegi sellist kava teeks. Ainult 1 seeria igat harjutust? Nii oled korraga jõusaalis ainult pool tundi ju. Kas sellest piisab keha arenguks? S
  6. näljasena jõusaali

    kas siis, kui lähed võrdlemisi näljasena jõusaali, ei ole veel sel päeval korralikult söönud, võib juhtuda, et kaotad palju kaalu? püüan nimelt massi kasvatada. tänud igale vastajale
  7. Olen lugenud, et loomne valk on palju efektiivsem/kasulikum kui taimne valk. Kui suur vahe see siis ikkagi on? Kas kohupiim, kus on 14g valku 100g kohta, on parem süüa, kui pähklid, kus on 22 g valku 100g kohta? Lisaküsimus Kas keegi teab, millest valgupulbrid(nt hera 80) tehakse? Tuttav juhtis tähelepanu sellele, et maitsetu hera80 segatuna piima ja dekstroosiga "lõhnab" nagu rinnapiima joova beebi okse...
  8. Kreatiin

    Kas kreatiini on mõtet võtta, kui käin ainult jooksmas? Kuna ma EI TAHA kaalust üldse alla võtta, aga teen jõusaalist kuu-poolteist pausi ja käin ainult jooksmas. Annab see midagi juurde? Aitab massi hoida? Mul see kapi peal seisab niikuinii.
  9. Palun öelge, mida see tähendab? "Perform doubles in preparatory sets" Saan aru, et räägitakse soojendusseeriatest. Aga ei saa aru, mida need duublid tähendavad. Mida võib tähendada "ROM"? Kontekst: "Focus on a full ROM—where the db's go all the way down to the deltoid—and a slow negative using a 40X0 Tempo" Tänud! S
  10. Näiteks jõutõmme, box-squat ja hantli surumine õlgadele(sellel soovitab soojenduseks doubles'eid teha) S
  11. face pull

    Millega seda harjutust asendada, kui masinat pole? Wide-grip pull-ups on juba kavas sees, niiet lõuatõmbega vist mitte?
  12. See T-nationi artikkel on küll kahtlane ausaltöeldes. Ma olen ka 193-194 ja tõesti raskem on, aga see, kui raske on, ei tähenda, et peab kohe vinguma ja nutma hakkama. Minu arust see, et pikad peaksid rohkem isoleeritud harjutusi tegema, on kahtlane. See võib küll lihast mingis mõttes jämedamaks pumbata, aga nagu me kõik juba kümnetest ja sadadest artiklitest teame, et isoleeritud harjutused on ikka jamad võrreldes näiteks küki, lamades surumise ja jõutõmbega. Eks siin oleneb sellest, mida tahta. Kui tahta mingit mõnest nurgast vaadatuna näilist suurt musklit, siis võib-olla tõesti selle artikli järgi teha. Aga kui tahta ikka tugevaks saada, siis mina ignoreeriks suuremat osa sellest, mis Jimmy Smith seal väidab.
  13. taimne valk vs loomne valk

    Leidsin midagi sellist. Lükka ümber: Those nine [amino acids] cannot be synthesized by the body, and so must be taken in through what we eat. No one fruit or vegetable contains all nine, though protein taken from animals does. Therefore, some have concluded that vegetable protein doesn't meet the body's requirements for protein, and that animal protein is necessary. This is something that was dismissed by nutrition experts years ago. The author of the 1970s-era "incomplete protein theory," Frances Moore Lappe, admitted in the 1990s that she had been completely mistaken in her assertion that combining protein is necessary. We now know that while we need to get all of those nine amino acids, we don't need to get them together, or even in the same day.
  14. taimne valk vs loomne valk

    Misasja? Üldse ei kasvata? Allikad palun.
  15. Saksa mahutreening

    kas siis sellel kaval raskust üldse mitte tõsta? Praegu tahaks küll tõsta, aga pole enam kindel, kas siis 10x10 ära teen. Või kehtib siin sama, mis teiste kavadegi puhul - tõstan natuke raskust ja kui kohe 10x10 ära ei tee, siis treenin sama raskusega edasi kuni teen 10x10 ära?
  16. Lihaserebendid

    Tänan. Tundub, et see ongi.
  17. Lihaserebendid

    Kusjuures see ongi imelik, et ei teinud eraldi biitsepsiharjutust. Hakkasin suure hooga saksa mahukava tegema, tegin 10x10 neg. kaldega rinnalt surumist ära (tähendab nii palju kordusi ei tulnud, sest ei suutnud) ja siis hakkasin lõuatõmbeid tegema. Kusjuures kõige haledam on veel see, et ma tegin lõuatõmbeid nö assisted(selle ploki peal, mis sind üles lükkab, aitab). Samas, katsudes tundub, et vast ikka on lihas. Kas on võimalik, et rebestasin Brachialised või Brachioradialised sellega ära?
  18. Lihaserebendid

    Tervist. Endal mul juba küünarnukiõndlad nii valutavad juba kolmandat päeva. Kui lasen käe kõveras olla mõnda aega, siis sirgu lükata enam peaaegu ei saagi, jube valus on. Nüüd eile tegin terve päeva meelega venitusi, venitasin mõlemat kätt sirgeks pidevalt läbi valu. Aga kui kõverasse tagasi lasen, siis on jälle pärast jube valus sirgeks venitada. Kas võib olla lihaserebend? Või tõesti ainult piimhape?
  19. Saksa mahutreening

    mõtlengi täpselt seda kava: http://www.fitness.ee/treeningkavad/42 aga eks ma teen siis väiksema raskusega. Aga näiteks lõuatõmbed... Kas kõvemad kulturistid teevad lõdvalt keharaskusega 10x10 lõuatõmbeid? Minu jaoks tundub see ikka jube palju küsitud. Õnneks on meil jõusaalis võimalik Assisted Chin-Ups teha... Aga keharaskusega nii palju teha? Karm...
  20. Saksa mahutreening

    Tervis! Tahaks ka abi. Üritasin ka täna teha neid harjutusi 60% rekordraskusest. Mina ei saa aru, kuidas keegi suudab nii. Kas see, kui raskust vähendan nt 50 või lausa 40% peale rekordist, kahandab tulemusi ka palju? Või peaksin ikka selle 60% juurde jääma ja üritama teha nii palju kordusi, kui suudan?
  21. Soendusharjutused?

    Tere. Jube raske on valida endale piisav kogus soendusharjutusi. Tean, et kui valin liiga vähe ja liiga väikese raskusega, ei lähe lihased-liigesed soojaks ja võin end vigastada. Samas kui teen soendusharjutusi liiga palju ja liiga suurte raskustega, väsitan end ära ja kannatavad tööseeriad. Kindlasti oleneb see inimesest, palju sooja teha. Aga andke palun nõu. Et noh näiteks kui mul on plaanis teha kükki 4x5 90kg(see on tõesti maksimumraskus, millega suudan 4x5 ära teha), siis kui palju ja mis raskustega enne sooja oleks mõttekas teha? Siiani olen teinud sooja 6 min rattatrenažööril ja siis kükkinud 40kg 1x5 ja 50kg 1x5, aga tunnen, et ma ei saa aru, kas see pole piisav või on just äkki liiga palju. Kas on üldse mõtet teha sooja rohkem kui 50% sellest raskusest, mis tööseerias on? Tänan!
  22. närvi ajab

    Kas see ongi normaalne, et kui teen 95 kiloga ilusasti 4x5 ära, siis nädal aega trennis ei saa käia ja nüüd järsku surun vaevu 90kg 4x5? Kas nädal aega ei peaks hoopis rohkem puhkust andma ja peaks hoopis rohkem jaksama? Rinnalt surumine läks samuti pärast nädalast jõusaalist eemalolekut kehvemaks.
  23. närvi ajab

    Ok. Tänud. Kui nüüd pikemalt järgi mõtlen, siis tõesti, sellel nö "puhkusenädalal" ei olnud toitumine tõesti nii hea kui trenninädalatel. Selles siis vist peituski asi.
  24. Valgurikkad snäkid

    kui magusat tahad, siis on halvaa väga valgurikas. vähemalt sama palju valku seal kui sealihas.
  25. Soendusharjutused?

    Jah, nii palju sooja saab teha inimene, kes saab lubada 5x nädalas jõusaalis käia. Kui ma teeks igale lihasgrupile nii palju sooja(saan käia 3x nädalas jõusaalis), siis läheks mu trennid 1,5-2 tunnisteks ja see oleks juba väga mõttetu.
×