Jump to content

ville1

Kasutajad
  • Content count

    187
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by ville1

  1. Mida arvate jõunäitajatest?

    äkki seletad mida see tabel eelkõige näitab?
  2. Mikk Raudsepp

    Peas tekkis selline küsimus et põhimõtteline vahe peaks ikkagi olema jõutõstjate ja kehaehitajate vahel. Kui kaugele peab siis kulturist raskustes püüdlema või mis selle asja sügavam mõte on?
  3. Nõuanded neile, kes tahavad jõusaalis käima hakata

    kas reaalselt on see võimalik et tehakse alakeha ja ülakeha ainult üks kord nädalas läbi. Mõlemal päeval siis nii et maht tuleks suurematele lihasgruppidele 16-20 seeriat väiksematele 6. Nädalas seega ainult kaks saali päeva.Kas selline asi töötaks isegi edasijõudnutega?
  4. Nõuanded neile, kes tahavad jõusaalis käima hakata

    Ma mõtlesin ka siin et kui ma pääsen max 2x nädalas saali siis mul pole mitte mingeid väljavaateid lihast kasvatada, olgugi et teen nii ülakeha kui ka alakeha korraliklult läbi. Või millised need argumendid oleks kui mu jutt pole päris õige. Kas ülakeha ei ole nt võimalik maksimaalselt koormata ühe treeninguga, millele järgneks normaalne 7 päeva puhkus,t sama alakehaga?
  5. Nõuanded neile, kes tahavad jõusaalis käima hakata

    Kui võtta see ülemine aeg 48 h, siis kui kaua superkompensatsioon kestab, et selle aja jooksul ideaalis peaks tegema järgmise trenni! 48 h on ju ainult 2 öödpäeva? Siis ideaalis olenemata kui palju sai lihas koormust ja intensiivsust peaks sama lihast treenima igal kolmandal päeval? Aga on tippe kes teevad sama lihast igal 10 ndal päeval!
  6. Vend Vähk veab seanahka

    2x140, tundub vaevaline see teekond seekord, huvitav kas vanus hakkab ka rolli mängima?
  7. kõhulihased NB! Lisatud 10-pack pilt

    Juhin tähelepanu sellele et ka ebasümmeetriline kõhulihas on nö ilus. Kui nii hakata mõtlema siis ei ole olemaski sümmetrilist kõhulihast. Mu käest küsiti mis sa selle all mõtled,vastasin et ju sa mõtlesid selle all ilusate kontuuridega kõhulihast! Sümmeetriline tähendab seda kui üks pool vastab telje teise poolega 1-1ele. Sellist pole olemas!
  8. Saal tallinna kesklinnas?

    Homme lähen vaatan vist selle revali üle, muidu veel lähemal on see kalevi hoone. kas seal saab ikka kangiga kükke ja jõutõmmet teha? Suured tänud kõigile!
  9. Vend Vähk veab seanahka

    Vaatan et oled suur kalastushuviline. Ei tea kas siin reklaami võib teha aga Imre me siin vennaga avasime kalastuspoe netis, aga ärieetika eesmärgil ei hakka ja ei saa siia poe linki panna, äkki annad oma emaili, kaup ise asub kõik tartu kandis!
  10. Miks mitte vaadake lõpuni ja otsustage kui suurt treeningut ja jõudu see asi nõuab, igasugune linditants on selle kõrval NOTHING. http://www.youtube.com/watch?v=3jbn6c5GAmQ
  11. Kaalust maha rasvaarvelt

    Üks rumal küsimus aga loodan saada targa vastuse. Räägid et veendud info õigsuses,mitte et sellel pildil midagi väga erilist oleks, aga kuidas sa veendusid selle pildi õigsuses?
  12. Lollid vead jõusaalis

    Lollim viga on kusagil niisuguses kohas treenides kus inventaar ei ole kõige kaasaegsem, mitte veenduda trenazööride korrasolekus. Kunagi 5 aastat tagasi tegin ühes kooli treeningsaalis plokilt tõmbeid, Mingisugune nö meistrimees oli seal trossi parandanud, ei tea täpselt kuidas. Hakkasin siis tõmbama ja mõtlesin et proovin ära kas suudam max raskusega ühe korduse teha. Kusagil poole soorituse ajal katkes tross ja sain pidemega vastu pead. Järgmine hetk oli selline kus mäletan udust pilti ja rahvast enda ümber, sõber rääkis et olin minut aega meelemärkuseta. Et jah ohutus sellistes kohtades!
  13. Kaalust maha rasvaarvelt

    Loodan et ettepanekuid võib endiselt teha, ilma et telliskivi rahe alla sattuks. See oleks järgmine, igasuguste uuringute ja vanade tõekspidamiste e siis müütide ning muu sellise kohta kohe uus teaduslik teema algatada. Lihtsalt väga raske on teemaalgatajal leida sellest suurest diskussioonist tõde või vähemalt selle lähedale jõuda!
  14. Kaalust maha rasvaarvelt

    Täpselt minu mõte, paar lehelkülge tagasi soovitasin kaloraaziks treeningvaba päev 3000, treeningpäeval 3300! Niiet Kaupo ära karda seda 3000 piiri.
  15. Kaalust maha rasvaarvelt

    Ei tunne tungivat vajadust kellelegi midagi soovitada, pruuni riisi kahjulikkusest või kasulikkusest on siingi foorumis juttu küll kujutan ette! Kasutades valgusheigi sees mistahes konsistentsiga piima ei oma tähtsust. Vb selles suhtes on sul õigus, aga ise olen aru saanud et sheigis on niigi palju kaloreid ja 1 gramm rasva annab tead ise ka palju! Kusagil isegi oli juttu "dont drink your calories" nii on lihtsalt lihtsam dieeti pidada ja kaloreid kontrolli all hoida.
  16. Kaalust maha rasvaarvelt

    archangel tegelikult ei ole sa loll nagu mõned arvavad, vaid ajad mingit oma jonni. Sa ju võid oma kallutatud artikleid lugeda, aga see ei aita anda vastust teemaalgatajale. Kui viitsid nii pikalt teisi kritiseerida, siis ole mees ja aita teemaalgatajat konkreetsemalt või tee uus teema oma artiklitest loetust, hari meid kõiki pedakoogilisemalt. Aga kriitika stiilis "oi blää" ei ole kriitika vaid pigem jätad nii endast mingi udupea delfi kommentaatori mulje!
  17. Rasvaprotsendi vähedamine

    Kui räägid et su BAV on 2300, ning jutust tuleb välja et kcal jäävad sinna alla 2000 siis on igati õigustatud kahtlustada et sööd natuke vähe! Aga kaal peaks langema sellegipoolest! Kõik oleneb kui kaua sa oled üritanud kaalu langetada-rääkides 2-3 nädalast ei pruugi tulemusi olla. Kaalu langetamiseks peab ergutama ainevahetust, tihedate ja väiksemate toidukordadega, ja see nö ergutamine võib võtta mõne nädala enne kui kaal langema hakkab vaikselt. Soovitan rohelist teed proovida või mugavuse pärast rohelise tee ekstrakti tablette. Aga eks see kaalulangetamine ongi keerulisem kui kaalust juurde võtmine! Nie et edu igaljuhul!!
  18. Kaalust maha rasvaarvelt

    Oleks see asi nii lihtne, arvan et teemalgataja vaevalt siit nõu küsiks, sellist foorumit poleks vajagi, kellele? Mingi ulmevendadele kes tulevad ja räägivad algajale kuidas nad ainult õhtuti suure 2000+ kcal toidukorra söövad. Igasuguseid frukte on ilmas, mõnel vb on tõesti selline supergeneetika 1/1000 000 inimesel, aga see ei lähe antud teemaga kokku. Mingi suvaline lahmimis jutt!
  19. Vend Vähk veab seanahka

    Isegi ma mäletan neid aegu siin foorumis kus Imre tegi 160 ga korduseid! Millest selline nii suur langus tingitud on, kas kulturistidel kõiguvad jõunäitajate vahemik nii palju, samamoodi nagu kehakaalgi?
  20. Kaalust maha rasvaarvelt

    Kõige parem üldse mitte süüa! Jääb kõik alles!
  21. Kaalust maha rasvaarvelt

    Mis eesmärkki see lause täidab ma ei saa aru? no ei saa......no ei viitsi inimesega vaielda kes arvab et ma loll olen
  22. Kaalust maha rasvaarvelt

    Kui sa tahad siiski lihasmassi võimalikult palju säilitada siis on regulaarne valgu tarbimine hädavajalik. Sul= hommikul vähe, seal kella 10 paiku puudub, 15:00 no suur mees lase see 1 l keefiri kui jaksad mina isiklikult võtaks midagi kompaktsemat et nt 30 g valku kätte saada see 1 l keefiri on maole paras pähkel seedida.
  23. "Seks ja küla" otsib kulturisti

    Absoluutselt ei taha pugeda, aga esimene kes silme ette tuleb kui kujutada ette et kaamerad säravad ja juttu ka voolaks Vend vähk isiklikult!
  24. Kaalust maha rasvaarvelt

    Hakkab looma! . Üldiselt on kirjas kuivaine toiteväärtus/sisaldus! Nt kui teed selle veega, ei tule kaloreid juurde, teed piimaga tuleb juurde lisatud piima kcal valgud rasvad. Lõin kokku selle kaloriarvutiga Klassikaline kanafilee (Tallegg) (200 g): - Kaloreid 192 Kcal, Rasva 2 g, Valku 42 g, Süsivesikuid 0 g, Kiudaineid 0 g - kustuta EKSTRA Klassikaline kodujuust 4% (Farmi) (150 g): - Kaloreid 178.5 Kcal, Rasva 6 g, Valku 21 g, Süsivesikuid 3 g, Kiudaineid 0 g - kustuta keefir 2,5 % (300 g): - Kaloreid 150 Kcal, Rasva 6 g, Valku 9 g, Süsivesikuid 12 g, Kiudaineid 0 g - kustuta Kaloreid: 520.5 Kcal Rasva: 14 g. Valku: 72 g. Süsivesikuid: 15 g. Kiudaineid: 0 g. Nagu näha võiks siit sealt midagi kärpida. Valku ühe toidukogusega natuke palju. Piisaks kui valgukogus jääb maks 40 g. Võta nt kanafileed 150, kodujuustu 100. Ning lisa üks väike toidukord 2 h ennem magama minekut( nt 125 gr maitsestamata kohupiima 150 g piima) eriti treeningpäeval. Edu!!!
×