Jump to content

ville1

Kasutajad
  • Content count

    187
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by ville1

  1. Vend Vähk veab seanahka

    ega jh Mister Vähi asjad on ühed esimesed mis läbi loen, olen ise ka kõvA rööbaspuudel suruja ja see projekt on igati kõva ettevõtmine, pauguta aga seal puudel edasi ja pane siia ikka vaatamiseks!!
  2. Tere! Tekkis mõte hakata siis mingit moodi veidi vormi tegema. plaan oleks alla saada veel umbes 5 kg. Kas ilmtingimata peab dieedi ajal käima jõusaalis, milliseid tagasilööke võib oodata kui ei käi see periood tõsisemalt. Plaan lihtsalt looduses ringi joosta vaadata kus saab lõuga tõmmata. kätekõverdused jne. Siis kummas kaotab lihast rohkem tõsisem jõusaali treening vs treening keharaskustega + aeroobne?. Kas seda aeroobset ka on ikka vaja kui mul töö iseloom on suhteliselt aroobne juba?
  3. Vend Vähk veab seanahka

    õnnitlused!
  4. lihase säilitamine

    Kui asjale loogiliselt läheneda siis seda 200 on eelkõige lihase kasvatamiseks vaja, ma ei näe vajadust 200 g valku sisse süüa kui oled minimaalse energia kulu peal, samas kui ongi need päevad kergemad siis ei tähenda see kohe seda et eelmine üle-eelmine päev tehtud treeningust ei oleks vaja taastuda milleks on ikkagi seda 200 gr valku vaja kui ikkagi soov lihast kasvatada või säilitada võta või viska ära see nii ju on!
  5. Vesi

    Küsimus oli et kas lihas kahaneb märgatavalt seoses nii öelda vee väljaviimisega lihasest ja mis see nö kuivaks ajamine siis sisuliselt tähendab?
  6. lihtne matemaatika

    kui rasvatus piimast on eraldatud piima rasv siis peaks proteiini osakaal samas koguses piimas kasvama. Samas võib tähele panna et nii rasvatus piimas kui ka 2,5 ja 3,5 protsendilises piimas on proteiini protsent sama u 3,3 100 g kohta, mida siis rasvatule piimale lisatakse - vett?
  7. lihtne matemaatika

    ok tegelikult sain aru
  8. lihtne matemaatika

    ?
  9. lihtne matemaatika

    Mõtle uuesti!
  10. Vend Vähk veab seanahka

    mul tekkis selline küsimus et kui hakkad püüdma max rööbaspuudel surumist siis kuidas see mõjutab max surumist rinnalt. Kas triitseps ära ikka taastub nii selleks et 200 surumist üritada?
  11. kava kolm korda nädalas

    Aidake koostada kava kui on võimalik trennis käija 3 korda nädalas. Eesmärk ikka endiselt kvaliteetset massi kasvatada. Äkki kellelgi on mingi hea jaotus 3 korda nädalas käimiseks. Kava peaks sisaldama kindlasti baasharjutusi, ja eelisarendada sooviks jalga ja rinnalihast!
  12. Kui palju võtsin nüüd juurde?

    Ma mõtlesingi pigem seda et see 7700 otse nahavahele süüa polegi nii lihtne paari päevaga nagu mõned inimesed paanitsevad pärast grillipidu vms sellist et nüüd om kõik vaev asjata! Tähtis on ikka keskmine kaloraaz kuu lõikes isegi. Soov kaalu kaotada peab jääma kuu keskmine kaloraaz alla selle mida kuus keskmiselt kulutada. Juurde võtta jällegi veidi rohkem tarbida kui kulutada. Paar sihukest grilli õhtut või kartulisalati õhtut ei tohiks midagi oluliselt muuta va seda et tõstab veidikene keskmist tarbitud kaloraazi kui see nt 30 päeva peale ära jagada! Selle vastu piisab tõesti paarist tunniajalisest jalutuskäigust või sörgist!
  13. Kui palju võtsin nüüd juurde?

    tõenäoliselt lisaks et see 7700 puhtalt sisse süüa kulub veel seedimisele ja eluksvajalikele funktsioonidele +umbes 2000 kcal või rohkemgi nii et jah kahe päevaga ca 10 000 kcal sisse kuugata pole vist eriti kerge!
  14. Käsivars

    Minu arusaam sellest käsivarre treenimisest on see et käte treeninguga saavad käsivarred hea laksu kätte ning eraldi nende piinamine ei ole otstarbekas. Küll aitab käsivarte treenimine kaasa haarde tugevusele mis omakorda aitab paremini sooritada harjutusi kus käsivarre haarde tugevus on väga oluline nt jõutõmme!
  15. Ega igaksjuhuks muidugi kujutate ette kui juhtub välja lupsama, kontrast oleks meeletu! Kuradi Ott Õnne ja edu!
  16. Vend Vähk veab seanahka

    Imelik mees ei tee kükke ega jõutõmmet ja paisub nagu kakuke. Siis võib tõesti varsti spekulatsioone kuulda erinevatelt tegelastelt!
  17. Kord maal kodus olles hakkas ema ahju alla tuld tegema. Nägin silmanurgast et üritab süüdata ajalehte. Pöörasin siis pilgu ja vastu vaatas mingi palja ülakehaga vägilane. Ütlesin siis emale et oota! Sain üllatuse osaliseks ja kägardasi lehe uuesti lahti. Seal oli keegi eesti vägilane Alfred Neuland! Ja nagu jutust aru sain võitis kulla kaaluklassis alla 67,5 kilo 1920 tulemusega 257,5 kilo. Aga meelde jäi et mees oleks oma tulemustega tulnud kaaluklassis kõrgemal esimeseks ja kolmandas kaaluklaasis 3ndaks on kellelgi infot??
  18. Vajan nõu

    energia jookide müümine, kättesaadavus alla 10 aastastele tuleks küll tervisekaitse inspektsioonis üle vaadata ja ümber hinnata!
  19. Vajan nõu

    Üllatus üllatus isegi alkoholi lastakse kõrist sisse nii et ropsi lendab, kus sa elanud oled?
  20. Ei suuda ise ära otsustada, aidake palun!

    Ott hoopis vähendas aeroobset enne võistlusi ja see olevat häid tulemusi andnud nagu lugeda!
  21. Vend Vähk veab seanahka

    Päris lopsakas vend klassiku kohta
  22. "Lihasmassi kiire kasvatamine" ehk Taastamine.

    Ma ei saa aru kas selle 2-4 kuu jooksul siis kangi alla pole üldse mõtet ronida? Ja mis selle perioodi põhieesmärk ikka on. Saada rasvaprotsent kontrolli alla ja siis tagasi kangi trenni tegema. Tegelikult suht keeruliselt esitletud postitus minu jaoks!
  23. kui neid sünniaastaid jälgida siis on väga üllatav keegi sünniaastaga 1949, 63 aastasena laksab noortega jõutõstmisvõistlust teha !
  24. Vend Vähk veab seanahka

    Jah ma ikka mõtlesin nagu sankstsioonina sellele kes vahele jääb, aga igasugune allkirjastatud leping on kokkulepe ja sellel alusel oleks võimalik ebaausaid võistlejaid survestada rahalise sanktsioonina, mõtetud võistluse solkijad mõtleks miljon korda enne kui riskima lähevad!
  25. Vend Vähk veab seanahka

    tõsiselt kahju on võistlejatest kes saavad pool aastat hiljem oma tiitli, minu jaoks on pettumus suurem kui rõõm, aga meie tiik on lihtsalt liiga väike!
×