Jump to content

Kassisilm

Kasutajad
  • Content count

    156
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Kassisilm

  1. Olen mina loll???

    No rasva saab ka sööma. Ütled, et läheb kortsu ja organism jääb rutem vanaks muidu. See peaks naistele mõjuma. Selleks ongi oliiviõlid, pähklid, hapukoored, juustud, rasvased kalad jne jne. Mina ei vahetaks oma nahka 5 miljoni eest ka seljast ära.
  2. Olen mina loll???

    Ma ei tea. Neerud keerab metsa? Näiteks üks hirmutav asi. Teine - ainevahetus jääb praktiliselt seisma.
  3. Oti Sepik ja Oti Vormi Leib - saadaval kõikides Prismades!

    Mina proovisin ja rohkem ostma ei kutsu. Kuna ilmselt on tõmbenubriks siin ikkagi maitse ja maine (reklaam fitness.ee taga). Nisujahu ei kutsu sööma, ja kuidagi kirju oli see ka muude asjakeste poolest, suhkur suhruks.. seda saab mujaltki liiast. Aga nimi on muidugi asjakohane valitud.
  4. Palun abi ülakeha proportsiooni viimisel

    70cm on mõne keskmistkasvu normaalkaalus naise taljeümbermõõt. Ja nüüd tahab üks 180cm pikk mees seda enda puusaümbermõõduks?!
  5. Hommikupuder

    Ma ka ei mõista. Olen teinud päris palju erinevaid kaerahelbeid. Lõppkokkuvõtteks ikka eelistan täisterakaerahelbeid, nt Heleni täisterakaerahelbed. Ja tõesti.. mul kulub ehk ainult 5-6 minutit. Vesi keema, helbed potti, meresoola. Aegajalt segan, ca 2-3 minutit. Siis tõstan poti kõrvale ja hauduvad kaane all ka 2-3 minutit. Mida sa teed nendega 30 minutit?
  6. Probleem kaaluga!

    Sööd nagu ikka süüakse, lihtsalt rohkem. Mis erilist saladust siin olla saab? Ei soovita kohe hamburgereid ja muud rämpsu sööma tormata.. ka tervisliku toiduga peaks kaalus juurde saama. Arvuta välja oma päevane eneriavajadus ja söö üle selle. Trenn on ka päris hea kaalus juurde võtmiseks. Ja googelda vm.. neid inimesi, kes tahavad kaalus juurde võtta on kindlasti veel, ega sa ainuke pole. Ja rasket konti pole olemas. Ma ei kujuta väga ette kuidas sa üldse selline kaalu/pikkuse suhte juures saaksid üldse kondine olla.
  7. Palun häid nõuandeid!

    Et kui nuppu on siis liha menüüst välja ei jäta = taimetoitlased on nupust nikastanud? Okei. Ma ei võtnud sealt raamatust ühtegi retsepti. Isegi ei vaadanud neid eriti. Raamatu järgi ei jõudnud isegi järelduseni, et ta võiks taimetoitlane olla. Ei mingit propagandat selle kohapealt. See keskendus rohkem nagu suhkru liigtarbimisele, heale enesetundele ja tõesti.. naturaalsele ja puhtale toidule. Just "suhkruteemad" olid need väga harivad minu meelest. Raamat oli hea jah.
  8. Palun häid nõuandeid!

    "Looduslik toit. Täisväärtuslik elu." Marika Blossfeldt Oli minu meelest päris hea raamat
  9. LEIB

    Ma ei vaadanudki mingit linki. Mingi segadus tekkis. Ei kirjutanud üldse pahapärast eelmise postituse eeskujul Kuidas ma neid idandan? Okei, uurin asja välja Ise olen lisanud linaseemneid ja päevalilleseemneid, viimati ka seesamiseemneid. Ühe korra tegin kreeka pähklitega. Jahu sain ühekorra ka täitsa hansalaadalt ehtsalt ökotalunaiselt. Muidu lepin sellega, mis poodidest kärmelt kätte saab. Enamusel inimestest kukuks silmad koobastest välja, kui näeksid palju ma leiba söön. Mul muud süsivesiku allikad praktiliselt üldse peale ei lähe. Leiburi Ruks`ist käin suure kaarega mööda, miski tobe maitse on sellel. Vb mulle ei meeldi köömned, vb ei kannata seda leiba hoopis põhimõtteliselt koleda nime pärast. Must seemneleib on minu meelest ka päris hea maitsega ja paljude seemnetega. Tegelt meeldib mulle leiba lõigata, omakäega.. ja ma olin nagu õnnemullis kui kunagi ka Muuli leiba ostsin, röstisin ja meresoolasin. Meeldis rohkem kui nii mõnigi täisterarukkileib. See teema juba märksa laiem, kui ainult parim/kasulikum leib.
  10. LEIB

    Ma teen ise leiva.. teiste tarbeks paneks ka kööki leivale sildi: käsitsitöö, pärmita, naturaalsel juuretisel, suhkruvaba, laktoosivaba, ei sisalda säilitusaineid Kui poest ostan, siis ka tavaliselt Jassi Seemneleiba, Leiburi täisteraleiba või Fazeri täisteraviile. Aga kui küsimus on milline on parim/tervislikum, siis ma neid küll ei nimetaks. Noh, etemad ikka, kui enamus poeleibadest. Minu meelest ka kõige parem ise teha, seemnete ja pähklitega, täisterarukkijahust, ilma suhkruta. Juuretisega.
  11. Matemaatikat siis.

    Oii see oli pikk jama, mis ma süsteemina tegin, aga tegelikult oli seal vist viga sees. Vahet pole. Gümnaasiumist tükk aega möödas. Teise järgi sain kohe kindlasti õige vastuse
  12. Matemaatikat siis.

    Ema x Poeg y x=21+y x=5y+129 See peaks süsteem olema, aga mul süsteemimärki pole 21+y=5y+129 -4y=129-21 -4y=108 y=-27 x=-6 ??? Ehk siis isa polegi? Kuna ema pole? EDIT: aa ma olen puruloll, teist korda (teist moodi tehes) sain mina ka õige vastuse. Ma tean ka nüüd kuidas asjad käivad Muidugi on isa seal kus ta olema peab. Laps sünnib muidugi siis, kui ema on täpselt 21
  13. Toitumine ja lihasmass

    Sa soovitasid rasvu tarbida 20%, mina ütlen, et seda on vähe. 30% on normaalne. Oota.. see vist polnud ainult minu arvamus? 25% ja 25% on ka minu meelest veel okei. Minu meelest on see siiski päris mõstlik, kuna 1 gramm rasvu annab poole rohkem energiat, kui 1 gramm valku. Et asi tasakaalus oleks, ongi vaja valku süüa rohkem grammides, aga mitte protsentuaalselt. Sest kui sa võtad protsentuaalse suhte, on vaja grammid, valgud, süsivesikud korrutada kas 9,3 või 4,1-ga. (olen õieti aru saanud eksole?)
  14. kaloriarvuti küsimus

    Ma tassin ka toidupakke koju, arvuti kõvale, et teistele ka huvitavat vaatepilti pakkuda Aga sellel grammimeetodil arvutades võin ma hulka vähem süüa, kui need, kes võtavad kcal-itega märgitud ühikud pakenditelt. Ja kui mina saan ehk sellise mõistliku kaloraaži täis, siis teise meetodi põhjal tuleks BAV alles vaevu täis. Mulle peaks siis teise BAV-i koostama?! Tegelikult sellele ma sain lahenduse, et eks see üks üsna ebamäärane asi on, ja olulised on siis muutused ajas (ehk siis minu puhul kaalu langedes ka kaloraaži langetamine?). See sobis mulle. Aga paras müsteerium on see ju ikka. Mulle ei ole kunagi arvud meelinud, tore kui see kunagi lahendatud saaks.
  15. Küsimus: ujumine

    Nojah, sa kohe mõtled ka nii, et sina ei jää. Kui ma ujumistrennis käisin siis olin ka eriline niitjalg ja suurema osa värisesin lillade huultega, kuna polnud "polstrit" seljas, mis mind külma eest oleks kaitsnud, või vees loodusliku ujumisrõnga funktsiooni täitnud. Ja kui põhja vajusin siis oli ka sellel sada põhjust. Tegelikult vesi kannab inimest väga hästi, selleks ma soovitasin sulle kahte asja. 1) Ujulas torka varbad sinna metallist käetoe taha, kui saad samal ajal nad ka vastu seina suruda on veel parem. Seejärel lükka end pulgaks. Oluline on, et tagumi konksu ei jää. Teiseks, kõrvad jäävad vette, silmad laes. Käed kõrval. Kolmandaks, keegi võb sind käega vee alt toetada. Usu, sa oled täitsa kaaluta olekus seal vees. 2) Võta rinna alla ujumislaud, kui leiad et mass on ikka nii suur, et rinnaga ujumislaua vee alla surud, võta ujumislaud õlgade alla. EDIT: jalgu ei tohi alla jätta, need peab kohe taha sirutama Proovi järgi kõigepealt. Anna siis mulle ka teada, kui ikka välja ei tule EDIT: sa uisutad? Mina kunagi ei suutnud ka mõista, kuidas on võimalik nii peenikeste asjade peal seista (ja veel enam ringi libiseda), kui seda on uisuterad. Tegelikult oli väga lihtne ja tuli kuidagi ise ajaga. Ikka juhtub
  16. Küsimus: ujumine

    Hmm, ma pool elu ujumistrennis käinud. Aga nii juhendada on väga raske ju, peab hakkama oma esimesi trenne meelde tuletama. Tegelikult on minu meelest just kõige lihtsam alustada selili ujumisest, või kroolist. Konna tehnika on tunduvalt keerulisem ja ei tule kohe väga loomulikult välja. Seal on oma nõks. Mina soovitan kõigepealt oma kehaga vees ära "harjuda". Kui sul häbi pole, siis ujulas on võimalik laenutada ujumslaud - see oleks hea algus. Midagi sellist. Randa võta aga sõber kaasa. Et sa põhja ei vajuks, siis proovigi esialgu end pulgaks ajada, näiteks selili, ja pinnal püsida. Ujulas on hea selleks varbad käetoe taha "asetada". Kui tagumik nö konksu tõmmata, siis vajud üleni veel alla. Kõrvad jäävad kusjuures vee alla, kuigi sa ei kuule, on ilmselt nii lihtsam end "tasakaalus" hoida. Teine asi on hingamine. Vee all olles hingatakse ju välja, mul on ujumistrennidest siiamaani harjumus suuri mulle puhuda vee all. Kõik sellepärast, et hinge kinni ei hoida. Hingama peab ju Aga ka randa saab tegelikult ujumislaua kaasa võtta, alguses see näiteks rinna alla panna ja siis rinnuli ujumist harjutada. Nii saab tehnika ehk paika ja kaob see paaniline rapsimine ära. Liigutused on tegelikult väga rahulikud ja täpsed ju, kui ujuda. Rohkem ei oska midagi alguseks öelda.
  17. kaloriarvuti küsimus

    Ühe arvutamise allikana mõtled sa seda, et valin kas: 1) võtan need ühikut, mida väljendatakse kcal-ites, kas sis pakendil või kalkulaatori põhjal 2) võtan need ühikud, mida väljendatakse grammides (valgud, süsivesikud, rasvad) Mina eelistan nüüd siis teist varianti. Vaatan, et kõik valgud, süsivesikud, rasvad saaksid täis söödud. Et siis selle põhjal mind need kcal-iga väljendatavad ühikud ei tohiks kõigutada, eksole? Kuna need näitavad hoopist teist arvu, kui grammid, süsivesikud ja rasvad kcal-iteks ümberarvutatuna. Okei, ma siis jään nende grammide, valkude ja süsivesikute lugemise juurde.
  18. kaloriarvuti küsimus

    No sellised asjad mul ammu selged juba. Aitäh sellegipoolest Ma olin hädas ju sellega, et numbrid pakenditel ei kattu, mitte sellega, et ma ei tea, mis on nüüd kasulik süüa ja mis mitte. EDIT: seda peaks ka lisama, et niipalju valku ja rasvu on minu jaoks liiga palju, enda jaoks sobivaid suhteid tean ma väga hästi.. lihtsalt, nagu ma ütlesin, numbrid ei kattu ja ajavad segadusse
  19. kaloriarvuti küsimus

    Ohohh, aitäh. Ma sain praegu enda jaoks väga hea vastuse. Ilmselt jätkan siitmaalt lihtsalt kaloraažiga, mis on mulle kõige sobilikum (annab soovitud tulemused) ning söön regulaarselt. Enda tähelepanekute ülesmärkimisest oleks siis ilmselt kõige rohkem kasu. Minu (lahendamata jäävaid asju vihkav) hing sai nüüd rahu
  20. kaloriarvuti küsimus

    Sa vist vastasid esimesele postitusele. Ma ei tahtnud uut teemat teha. Kui see vastus käib ka minu küsimuse kohta, siis mis mõtet on üldse kaloraaži arvutamisel, kui tulemused on nii ekslikud?! Kui ma saan, et tootes ongi x grammi rasva, y grammi valku ning z grammi süsivesikuid, siis ei see ei näita midagi palju ma omastan või? Et kaloraaž näitab siis tegelikult, kui palju organism omastab? See ei tundu mõistlik lahendus olema, sest siis poleks mõtet pakenditele neid rasvu, valke ja süsivesikud üldse märkida. Uskumatu, väga paljud arvutavad oma kaloraaži igapäev, aga vastata ei taha.
  21. kaloriarvuti küsimus

    No nii ma teengi, aga see ei ole ju lahendus. Ka pakendi põhjal saadud andmetega tuleb vahe sisse. Või kus mul siis viga on?
  22. kaloriarvuti küsimus

    Keegi targem tõesti aidata ei oska? Ma täitsa hädas ju
  23. kaloriarvuti küsimus

    Ma olen üsnagi samalaadse probleemi ees, siiski mitte hädas mõne konkreetse kalkulaatoriga. Vastavalt sellele, mis ma erinevate pakendite või kalkulaatorite abil olen saanud, on kaloraaž näiteks 1486,8 kcal. Seal x kogus rasva, y kogus valku ja z kogus süsivesikuid (need pole siinkohal olulised) Kui mul olid enne suhted 1g valku annab ca 4 kcal, 1 gramm süsivesikuid annab ca 4 kcal ja 1 gramm rasvu annab ca 9, siis selle järgi sain ise välja arvutades, et kaloraaž on 1699,45 kcal. Vahe on 212,65kcal Nüüd leidsin siit uued suhted. Aga nendega läheb erinevus veel suuremaks. Vahe tuleb juba 231,27 kcal ja suureneb seda enam, mida suurem kaloraaž on. Ma tean, et need on ligikaudsed, aga kas ma jäängi nii umbkaudsete arvude keskele või? Mulle ei meeldi lahendamata asjad? Mis ma valesti teen? EDIT: nüüd ma vaatasin, et 1 gramm kiudaineid annab ka veel vist 2,4 kcal. Seda ma ei arvutanudki enne. No appi
  24. Toitumine ja lihasmass

    Sellest tuhandeid kordi? Et siis kui sv on 50%, valgud 30%, siis rasvad on 20%? Loogiliselt võttes? Arvestades seda, et 1 gramm rasva annab poole rohkem energiat kui 1 gramm valku või 1 gramm süsivesikuid, siis peab rasvu tarbima niigi vähe.. st ainult 30%. Aga tasakaalustatud on, kui vähendada seda nüüd 20% peale?
  25. Kaloraazi tõstmine rasvade arvelt - hea/halb?

    Ilmselt mõeldi, et ostab vahukoort pakis ning ise vahustab ära. Mina tean ainult niipalju, et seal on kirjas valmistatud pastöriseeritud rõõskkoorest. Ma ei tea, et sinna oleks veel peale kirjutatud, et sisaldab suhkruid vm. Need pihustatavad vahukoored on hoopis teine asi. Aga vahukoor pole ka nii odav. Minu meelest teeb enam-vähem sama välja lisades oma menüüse ka muid rasvarikkaid toite: pählid, munad, kala, oliiviõli jmt. Milleks ainult ühega piirduda. Mugavus või hind pole minu meelest küll ainuke argument.
×