Jump to content

Kassisilm

Kasutajad
  • Content count

    156
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Kassisilm

  • Rank
    Kasutaja
  • Birthday 05/05/1989

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  • Asukoht
    Tallinn
  1. Olen mina loll???

    No rasva saab ka sööma. Ütled, et läheb kortsu ja organism jääb rutem vanaks muidu. See peaks naistele mõjuma. Selleks ongi oliiviõlid, pähklid, hapukoored, juustud, rasvased kalad jne jne. Mina ei vahetaks oma nahka 5 miljoni eest ka seljast ära.
  2. Olen mina loll???

    Ma ei tea. Neerud keerab metsa? Näiteks üks hirmutav asi. Teine - ainevahetus jääb praktiliselt seisma.
  3. Oti Sepik ja Oti Vormi Leib - saadaval kõikides Prismades!

    Mina proovisin ja rohkem ostma ei kutsu. Kuna ilmselt on tõmbenubriks siin ikkagi maitse ja maine (reklaam fitness.ee taga). Nisujahu ei kutsu sööma, ja kuidagi kirju oli see ka muude asjakeste poolest, suhkur suhruks.. seda saab mujaltki liiast. Aga nimi on muidugi asjakohane valitud.
  4. Palun abi ülakeha proportsiooni viimisel

    70cm on mõne keskmistkasvu normaalkaalus naise taljeümbermõõt. Ja nüüd tahab üks 180cm pikk mees seda enda puusaümbermõõduks?!
  5. Hommikupuder

    Ma ka ei mõista. Olen teinud päris palju erinevaid kaerahelbeid. Lõppkokkuvõtteks ikka eelistan täisterakaerahelbeid, nt Heleni täisterakaerahelbed. Ja tõesti.. mul kulub ehk ainult 5-6 minutit. Vesi keema, helbed potti, meresoola. Aegajalt segan, ca 2-3 minutit. Siis tõstan poti kõrvale ja hauduvad kaane all ka 2-3 minutit. Mida sa teed nendega 30 minutit?
  6. Paljud poed müüvad soodsalt samal päeval aeguvaid kaupu. Nt kui hommikul vara kohale minna, võib saada kana, kala jmt väga soodsalt. Kindlasti muud ka, mõnikord isegi õhtusel ajal. Selveris näiteks need spetsiaalsed riiulivahed alati soodsat kaupa täis.
  7. Probleem kaaluga!

    Sööd nagu ikka süüakse, lihtsalt rohkem. Mis erilist saladust siin olla saab? Ei soovita kohe hamburgereid ja muud rämpsu sööma tormata.. ka tervisliku toiduga peaks kaalus juurde saama. Arvuta välja oma päevane eneriavajadus ja söö üle selle. Trenn on ka päris hea kaalus juurde võtmiseks. Ja googelda vm.. neid inimesi, kes tahavad kaalus juurde võtta on kindlasti veel, ega sa ainuke pole. Ja rasket konti pole olemas. Ma ei kujuta väga ette kuidas sa üldse selline kaalu/pikkuse suhte juures saaksid üldse kondine olla.
  8. Palun häid nõuandeid!

    Et kui nuppu on siis liha menüüst välja ei jäta = taimetoitlased on nupust nikastanud? Okei. Ma ei võtnud sealt raamatust ühtegi retsepti. Isegi ei vaadanud neid eriti. Raamatu järgi ei jõudnud isegi järelduseni, et ta võiks taimetoitlane olla. Ei mingit propagandat selle kohapealt. See keskendus rohkem nagu suhkru liigtarbimisele, heale enesetundele ja tõesti.. naturaalsele ja puhtale toidule. Just "suhkruteemad" olid need väga harivad minu meelest. Raamat oli hea jah.
  9. Palun häid nõuandeid!

    "Looduslik toit. Täisväärtuslik elu." Marika Blossfeldt Oli minu meelest päris hea raamat
  10. LEIB

    Ma ei vaadanudki mingit linki. Mingi segadus tekkis. Ei kirjutanud üldse pahapärast eelmise postituse eeskujul Kuidas ma neid idandan? Okei, uurin asja välja Ise olen lisanud linaseemneid ja päevalilleseemneid, viimati ka seesamiseemneid. Ühe korra tegin kreeka pähklitega. Jahu sain ühekorra ka täitsa hansalaadalt ehtsalt ökotalunaiselt. Muidu lepin sellega, mis poodidest kärmelt kätte saab. Enamusel inimestest kukuks silmad koobastest välja, kui näeksid palju ma leiba söön. Mul muud süsivesiku allikad praktiliselt üldse peale ei lähe. Leiburi Ruks`ist käin suure kaarega mööda, miski tobe maitse on sellel. Vb mulle ei meeldi köömned, vb ei kannata seda leiba hoopis põhimõtteliselt koleda nime pärast. Must seemneleib on minu meelest ka päris hea maitsega ja paljude seemnetega. Tegelt meeldib mulle leiba lõigata, omakäega.. ja ma olin nagu õnnemullis kui kunagi ka Muuli leiba ostsin, röstisin ja meresoolasin. Meeldis rohkem kui nii mõnigi täisterarukkileib. See teema juba märksa laiem, kui ainult parim/kasulikum leib.
  11. LEIB

    Ma teen ise leiva.. teiste tarbeks paneks ka kööki leivale sildi: käsitsitöö, pärmita, naturaalsel juuretisel, suhkruvaba, laktoosivaba, ei sisalda säilitusaineid Kui poest ostan, siis ka tavaliselt Jassi Seemneleiba, Leiburi täisteraleiba või Fazeri täisteraviile. Aga kui küsimus on milline on parim/tervislikum, siis ma neid küll ei nimetaks. Noh, etemad ikka, kui enamus poeleibadest. Minu meelest ka kõige parem ise teha, seemnete ja pähklitega, täisterarukkijahust, ilma suhkruta. Juuretisega.
  12. Matemaatikat siis.

    Oii see oli pikk jama, mis ma süsteemina tegin, aga tegelikult oli seal vist viga sees. Vahet pole. Gümnaasiumist tükk aega möödas. Teise järgi sain kohe kindlasti õige vastuse
  13. Matemaatikat siis.

    Ema x Poeg y x=21+y x=5y+129 See peaks süsteem olema, aga mul süsteemimärki pole 21+y=5y+129 -4y=129-21 -4y=108 y=-27 x=-6 ??? Ehk siis isa polegi? Kuna ema pole? EDIT: aa ma olen puruloll, teist korda (teist moodi tehes) sain mina ka õige vastuse. Ma tean ka nüüd kuidas asjad käivad Muidugi on isa seal kus ta olema peab. Laps sünnib muidugi siis, kui ema on täpselt 21
  14. rasvapõletus

    Reitele ja tuharatele keegi soovitas mulle spinningut, ja neid aeroobkastiile, kus kasutatakse stepipinke. Kuigi nohh, räägivad, et rasv põleb ütlaselt, aga mina olen märganud, et ülakehalt kaob ta siiski kergemini kui alakehalt paljudel naistel (ma ka naine ) Ilmselt toitumine on küll päris oluline. Minu lemmik õhtusöök on tavaliselt mõni salat, nt kalaga. Kõiksugu värske kraamiga, vb natuke kodujuustu. Kuigi ma söön kodjuustu sedamoodi ka (ainult kodujuust ja kurk), siis palju põnevam on ka see mõneks salatiks teha. Reeglina õhtupoole vist vähem süsivesikuid, aga kui trenn on õhtul, siis süsivesikud kuuluvad ka sinna ju. Mul käib reeglina kõik nii, kuidas muu päev on läinud. Söön seda, millest päeva lõikes on puudu tulnud, enamasti jaotuvad süsivesikud, valgud ja rasvad iga toidukorra peale. 3-4 korda trenni käia on minu meelest paras
  15. Toitumine ja lihasmass

    Sa soovitasid rasvu tarbida 20%, mina ütlen, et seda on vähe. 30% on normaalne. Oota.. see vist polnud ainult minu arvamus? 25% ja 25% on ka minu meelest veel okei. Minu meelest on see siiski päris mõstlik, kuna 1 gramm rasvu annab poole rohkem energiat, kui 1 gramm valku. Et asi tasakaalus oleks, ongi vaja valku süüa rohkem grammides, aga mitte protsentuaalselt. Sest kui sa võtad protsentuaalse suhte, on vaja grammid, valgud, süsivesikud korrutada kas 9,3 või 4,1-ga. (olen õieti aru saanud eksole?)
×