Jump to content

joller

Kasutajad
  • Content count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About joller

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 01/29/1982
  1. Soovitage jõusaali

    Olen käinud nüüd mõnda aega Reval-Sport jõusaalis, kuid tahaks proovida mõnda muud jõusaali ka, et äkki hakkab rohkem meeldima. Paar asja mis oleksid vajalikud: ei tohi liiga kaugel olla kesklinnast, kuna mul pole autot ja hind võiks olla ka mõistlik, igasugused soodustused õpilastele on ka ainult plussiks. Lisaks oleks meeldiv kui see poleks nii ülerahvastatud nagu Reval-Sport tihti on ning masinaid oleks piisavalt aga kui need esimesed tingimused on täidetud siis sellest täitsa piisab.
  2. Minu kava

    ma käin muidu jõusaalis ülepäeviti tavaliselt ehk siis 4 korda nädalas. Tänan kõikide nõuannete eest, muudan ka vastavalt kava.
  3. Minu kava

    Siin on siis minu kava, postitan selle eesmärgiga kuulda endast kogenenumatelt nõuandeid ja vastavalt siis ka kava muuta. (Lisainformatsiooniks olen 16a, olen jõusaalis aktiivselt käinud 3 kuud ning eesmärk on lisada massi, teen seda kava 3-4 korda nädalas) 1. päev ülakeha Lamades surumine kangiga 3x8-10 Kaldpinnal hantlitega surumine 3x8-10 Ploki tõmbed kukla taha lai haare 3x8-10 Ploki tõmbed vastu kõhtu istudes 3x8-10 Õlalihastele surumine hantlitega istudes 3x8-10 Õlalihastele lendamine küljele trenažööril 3x8-10 Biitsepsitele seistes kangiga küünarvarte kõverdused 3x8-10 Biitsepsitrenažööril nagu scottpink 2x8-10 Triitsepsitele prantsuse surumine lamades 3x8-10 Triitsepsitele ploki alla surumine seistes 3x8-10 Kõhulihastele jalgade tõsted rippes 3x max kõhulihastele keretõsted kõhupingil 2x max 2. päev alakeha Jalapress 3x8-10 Hack kükk trenažööril 3x8-10 Säärte sirutused ette trenažööril 3x8-10 Jalakõverdused istudes trenažööril 3x8-10 Jalakõverdused kõhuli trenažööril 2x8-10 Säärtele seistes trenažööril pöialetõus 3x8-10 Säärtele istudes trenažööril pöialetõus 2x10-12 Seljasirutajale keretõsted pukil 3x10-15 Kõhulihastele jalgade tõsted rippes 3x max kõhulihastele keretõsted kõhupingil 2x max
  4. sinu pikkus ja kaal, vanus?

    Veel üks kuu 179/67/16
  5. sinu pikkus ja kaal, vanus?

    Nüüd siis kuu möödas ja 179/64/16
  6. sinu pikkus ja kaal, vanus?

    177/60/16 Esimene kuu saalis Postitan iga kuu nüüd siia kui meeles püsib, siis on hiljem huvitav vaadata ja naerda enda üle
  7. Keda fännad?

    Nojah aga kindlasti sa nõustud et on võimalik saada vägagi toonitud ja ilus keha ka ilma steroide kasutamata. Kui just tõesti ei hakka kulturistiks, siis sellest piisab täiesti ja kulturistide lihased on paljudele hoopiski ebaatraktiivsed.
  8. Keda fännad?

    Kahju siis, et oled ebakindel inimene ja seetõttu ka ebaõnnestusid oma treeningutes. Aga eks see on su enda süü.
  9. Mitu grammi on 1dl glükoosi.

    on küll, aga pulbriks tehtuna, nagu toidulisanditel, on see palju õhurikkam ja mass väheneb.
  10. Toidukava

    Tõlge: tarbi rohkem valkusid ja rasvasid, õhtul söö kala, kana, loomaliha ning päeval soovitan rasvast kodujuustu, rohkem kohupiima võib ka, aga sinu puhul kodujuust tundub vajalikum. Võid ka hapukoort lisada toitudele.
  11. 1 õlu peale trenni = kasulik?

    Kõiksugused sõltuvused on nõrkused. Ära aja endale mingit paska, et kui oled sõltuvuses trennist, siis see on hoopis teistsugune asi kui sõltuvus alkoholist. Üks on küll palju vähem kahjulik, kuid siiski sõltuvus. Kõiki asju tuleb mõistlikult teha.
×