Jump to content

nonni

Kasutajad
  • Content count

    34
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by nonni

  1. Olen juba mõnd aega oma sobivat trenni otsinud ja lõpuks pidama jäänud jõusali juurde. Aga mida teha siis, kui tekib huvi tõsisemalt jõusaali spordialadega tegelema hakata? Enamikuga spordialadest on lihtne: lähed trenni, on treener, vahel ka meeskond, kellega koos tööd tegema hakata, et võistlustel tulemusi saavutada. Ent kuidas on fitnessiga? Jõusaalis on küll treenerid ja vahendid, Internetis lugematul hulgal matrejali, mis õpetab õigesti toituma ja treenima, aga nii ma ilmselt oodatud tulemusteni ei jõuaks. Kuidas leida see "tugiisik", kellega koostöös eesmärkide poole püüdlema hakata? Tahtmine on justkui olemas, aga teadmistest ja vahel harva ka motivatsioonist jääb vajaka. Lugedes spordialas sees olevate naiste edulugusid, on sellesse maailma sisenemine olnud tihti väga lihtne: helistasin oma tuttavale treenerile, leppisime kokku, panime plaanid paika ja nüüd olen tippvormis ja käin võistlemas. Kuidas ikkagi alustada?
  2. tõsisemalt asja kallale

    Tegin treeneriga läbi, aga kõik need harjutused ja masiand olid tegelikult juba tuttavad. Soovitati pealaest jalatallani kogu kava paar korda nädalas läbi teha ja mõni päev lindi peal joosta.
  3. tõsisemalt asja kallale

    Käin pikemat aega Spartas.. Eelmisel aastal sai treening- ja toitumiskava ka tellitud, aga paraku pidin pettuma. Tol ajal polnud suhtumine kuigi personaalne. Kõigile anti ühesugune standardkava ette ja ega toitumiskava ka eriti ei kohandatud. Täna käivad asjad vb teisiti..
  4. Swedbank Xdream

    Mõtlesin, et võiks see aasta enanst proovile panna ja Swedbank Xdreamist osa võtta. Eelmisel aastal sõbrannad käisid ja kiitsid. Läheks ka, aga selleks oleks vaja kaht hullu, lõbusat, vastupidavat ja taiplikku naisterahvast. On keegi äkki huvitatud?
  5. Kana wok kookospiimaga

    Improviseerisin täna natuke ja tuli väärt asi minu maitsemeelte järgi. Jagan teiega: Üks suurem kanafilee (väga hästi sobib ka veise sisefilee) 3 küünt küüslaukku peotäis tumedamaid šampinjone pool punast paprikat pool väiksemat peakapsast 1 porgand väike purk kookospiima 1/5 - 1 tl karripastat 1 spl magusat tšillikastet 4 spl sojakastet (Nende kogusega sain 2 portsu, meesterahvale vast ühe) Lõikasin kanafilee ribadeks ja panin koos hakitud küüslaugu ja 2 spl sojakastmega pannile, rasvaineks pisike viil võid. Kui kana oli valgeks küpsenud, lisasin viilutatud seened, paprika, porgandi. Lasin neil veidi kuumenenda ja lisasin ribadeks lõigatud kapsa. Segasin läbi ja keerasin keskmise kuumuse peale. Siis valasin peale kookospiima (purgi loputasin veega läbi ja valasin selle ka pannile), tšillikastme, 2 spl sojakastet, karripasta. Segasin läbi ja jätsin kaane alla hauduma. Veel võib keeta riisinuudleid ja need hulka segada. Ise jätsin ära ja jäi väga mõnus ja mahlane toit. Mmm. See on minu jaoks üks selliseid toite, mille puhul on kanget iseloomu vaja, et mitte teist portsu veel tõsta Soovitan soojalt
  6. Olen 170cm pikk, kaalun 69kg, naine ja 21 aastat noor. Sooviks suveks 60kg kaaluda ja keha trimmi ajada. Teen uuel aastal uue hooga 6x nädalas trenni (spinning, jõusaali ringtreening, selg kõht tuhar, stepfit, bodycombat + süvavenitus, bodypump, fit jms. Lisaks enne trenni 15-20 minutit stepperil või jooksulindil) Toitumisest nii palju: Hommikul (~10.00): 4viljapuder või maitsestamata jogurt banaani ja punaste sõstarde/astelpaju marjadega või omlett 2 munast, kodujuustust, šampinjonidest ja sibulast või täisteraleib kanafileesingi, keedumuna ja kurgitomatiga + greip + roheline tee Lõuna(~14.00): keedetud või värsked juurviljad, mille kõrval kanafilee/tuunikala/veise või kana hakkliha, vahel pundis veel tatar või täisterapasta. Supid. Lisaks roheline tee ja mõni puuvili Õhtu(~20.00- 21.00 pärast trenni): kodujuust + kirsstomatid pipra ja palsamveiniäädikaga/ lahja kohupiim banaani ja maitsestamata jogurtiga/ värsked juurviljad maitsestamata jogurti dipiga/krevetid + roheline tee + 1/4 pärmipulka vees lahustault 3 põhisöögikorra vahel näksin nt pähklite ja rosinate segu/puuvilju/kodujuustu/jogurtit/täna sõin ühe snicersi okou Lisaks joon ~2 liitrit vett ja teele lisan sidrunimahla. Mida ma siis nüüd õigesti ja mida valesti teen?
  7. Kaalulangetaja ootab soovitusi

    tohoh, mis vanakuri mõnele sisse läinud Minul edeneb kõik üle ootuste hästi, foorumid ikka ju asja arutamiseks. Vaevalt see maitsev kliiuke võid, mis praadimiseks kasulikum kui oliivõli, nüüd mu ettevõtmise nurjab. Sinu klaas on täna küll pigem pooltühi , õnneks mina endiselt positiivne ja edumeelne oma ettevõtmsies.
  8. Kaalulangetaja ootab soovitusi

    See võiga praadimine on ju puhas õnnistus! Tegin hommikul omletti ja no nii hea pole veel kunagi olnud, kui nüüd võiga
  9. Soodsad valgurikkad toiduained

    eitea kas need tuunikala tükid süüa ka kõlbavad on keegi proovind?
  10. Kaalulangetaja ootab soovitusi

    Küsimus: kas oliivõli asemel tasub praadimisel kasutada pigem võid? Jäi kuskil siin foorumis silma selline seisukoht..
  11. Kaalulangetaja ootab soovitusi

    Eriti hea variant
  12. Kaalulangetaja ootab soovitusi

    Proovin kindlasti, aitääh
  13. Kaalulangetaja ootab soovitusi

    Ehk siis 3,5 L minu puhul vaja. Ma usun, et 3 liitrit tuleb mul ära küll..
  14. Kaalulangetaja ootab soovitusi

    ma teeks ise ka nii Aga nende kotlettide tegemine võtab ÜLI vähe aega. Segad aint liha, juustu, sibula ,küüslaugu, tilli, muna ja maitseained kokku. Mudid käega läbi, plötserdad pallid vms ja lükkad ahjuplaadile küpsetuspaberile. 200 kraadi ja 10 minutit. Ahjus ajab veits vedelikku välja ja tundub, et lagunevad ära, aga tegelt ei ole häda midagi. Panni peal tehes rohkem sehkendamist. Aga proovi kindlasti
  15. Soodsad valgurikkad toiduained

    Konsumites, Maksimarketites ja A ja O kauplustes peaks olema Säästu rasvatud kohupiima ja rasvatut kodujuustu alla 10.- See kodujuust on mu vaieldamatu lemmik. Sealsed Säästu munad on ka odavamad, kui teised. Tuunikala suures tükid õlis oli ka kuskil 15 või 16.- Kanafilee kah hetkel allahinnatud. Aga tartlased, vaadake, et nüüd Eedeni konsumit tühjaks ei tee
  16. Kaalulangetaja ootab soovitusi

    Nisukliisi olen proovinud, aga peaks vist uuesti kasutusele võtma. Aga kas oluline on, palju vees lahustub? Et pigem rukki kui nisukliid? Lõpetasin just lõunasöögi. Katsetasin kana-kodujuustu kotlette ahjus. Panni peal riivsaiaga on küll tiba paremad, aga ahjus tulid ka head. Tegin kalkuni kintsuhakklihaga, sest konsumis lihtsalt pole mitu päeva kanahakkliha olnud :S Proovige, kes veel pole. Ja lisage kahitud tilli ka mmm.. Kui kedagi peaks huvitama, siis kolme kotletti kõrvale läks veel natuke kodujuustu, klaas keedetud juruvilju (lillkapsas, porgand, uba, hernes) spl oliiviõli ja sidrunipipraga ja 5 kirsstomatit. Umbehää oli. Hommikul enne trenni pisut 4viljaputru spl marjade ja jogurtiga, roheline tee ja greip. Mida õhtuseks söögikorraks võtta? Kui trenn oli kell 11 hommikul ja õhtul enam kuhugi ei lähe, sest õpin kodus eksamiks. Ehk siis ei liiguta väga. Külmkapis on olemas muna, kosujuust, kohupiim, tuunikala, kana, juurviljad ja midagi vast veel..
  17. Kaalulangetaja ootab soovitusi

    Ainuke jama nüüd see, et kõht ei ole viimased 3 päeva läbi käinud. Alguses sai ikka ilusti iga päev potile. Ei tea milles asi? Joon küll 3 tassi rohelist teed päevas ja kasutan oliiviõli. Iga hommik söön greipi ja päeva alustades klaasi keedetud vett meega. Süsivesikuid puutun vähe. Kodujuust ja kohupiim + tuunikala või kana/kalkun igapäevaselt menüüs. Lisaks juurviljad. Muna on ka mu sõber. Kas see, et 6 korda nädalas trennis käin, võib kuidagi kõhukinnisust tekitada? Liikumine peaks ju pigem soodustama. Ja tunnen, et 6x on väga paras mulle, ei ole väsinud, pigem rohkem energiat sellest. Lihase osas on mul varasemast päris asjalik põhi all, aga polstritrit on vahepeal looderdamise tõttu kogunenud. Kõik on mu teemast ilmselt juba tüdinud, aga kuidas ma seedimise kiiremaks saaks lisaks nendele abimeestele, mida juba kasutan? Muidu on mul ilmselt suht aeglane ainevahetus..
  18. Kaalulangetaja ootab soovitusi

    No enne kui uuesti jälgima hakkasin oma toitumist ja trennis käima, näitas kaal vahelduva eduga 70-73 (vb kehv kaal ka, et nii palju kõigub). Nüüd katsun kaaluda alati samal ajal, st hommikul. Täna hommikul näitas 68,4. Trennis olen käinud pühapäevast saati. Aga olulisem, kui kaalu langemine, on hetkel see, et kätelt ja puusadelt ja reitelt ja kõhult jne on cm kadunud. Mõõtnud küll ei ole, aga nt teksad on lohvakamalt jalas ja särkide varrukad, mis enne ümber olid, ei ole enam.
  19. Kaalulangetaja ootab soovitusi

    Mängisin nooremana korvpalli, kuni lõpetasin 3 põlveopiga. Nüüd viimased paar aastat vahelduva eduga tü spordiklubis käind. Nov, dets olid aga need kuud, kus midagi teha ei õnnestunud. Nüüd liitusin jaanuarist Fittestiga ja katsun jälle järjepeale saada Paks ei ole, aga võiks saledam rohkem trimmis olla Muide nüüd, kus jälle trennis käin ja söön vastavalt vanade trennilõvide soovitustele, on elu poole ilusam kohe Ja igasugused rämpsu ja magusaisud ka kadunud. aitääääääh
  20. Kaalulangetaja ootab soovitusi

    Tundub, et olen õigel teel, cm kaovad ja kaal ka vaikselt
  21. Kaalulangetaja ootab soovitusi

    mõistlik oleks vist foorumist ja artiklitest see üles otsida asun tegutsema
  22. Kaalulangetaja ootab soovitusi

    mis need kasulikud rasvad võiks olla? Kui ma ei eksi siis näiteks punane kala ja avokaado? sinna alla? Mis veel?
  23. Kaalulangetaja ootab soovitusi

    juurviljad kas vähese oliiviõliga pannile, või puljongisse keema..
  24. Kaalulangetaja ootab soovitusi

    Aga rosinad ei maksa vitsutada siis jah? Tavaliselt olen ostnud seda segu, kus mandlid, maapähklid, rosinad. Aga mõistlikum vist lahtiselt osta. Kuivatatud ploomid ja kõrvitsaseemned pidid ka kuuldavasti kasulikud olema?
  25. Kaalulangetaja ootab soovitusi

    Vahetasin nädala eest tavalise toiduõli oliiviõli vastu, kallim küll on, aga tasub vast ära. Toitu katsun valmistada ühe portsu jagu, et väga maitsva toidu puhul ülesöömist vältida Limonaadi ja pakimahla ei taha üldse, kui joon, siis pressin ise greibist, sidrunist, apelsinist. Üldiselt joon vett ja rohelist teed. Muide, kas gaseeritud vesi on palju halvem valik kui ilma mullita? Mis puutub kvaliteetsesse toitu, siis jääb paljuski asi jälle selle taha kinni, et olen vaene üliõpilane Juurviljad lähevad loosi enamasti sügavkülmast, kuigi sealt palju kasulikku ilmselt kaduma läinud. Ja mulle hakkab ilmselt raskusi valmistama see, et elan koos 3 spordipoisiga, kes toitumist ei jälgi vaid on lihtsalt hundiisuga ja ajavad head paremat näost sisse. Aga eks tuleb iseloomu kasvatada ja oma asja edasi ajada
×