Jump to content

trewe

Kasutajad
  • Content count

    262
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

trewe last won the day on October 15 2012

trewe had the most liked content!

Community Reputation

7 Neutraalne

About trewe

  • Rank
    Kasutaja
  • Birthday 04/07/1994

Recent Profile Visitors

3,962 profile views
  1. 16-aastasena suured raskused

    " jõutreeninguga eemalduvad lihaskiud üksteisest " mida?
  2. Trenn torudel

    Kaks sõna: get creative. Ära jää kavadesse toppama, have fun, torude peal on lõbus treenida, küll gainz tuleb kui sa end naudid
  3. Makrod ja kaaluseisak

    Natuke mängisin selle kavaga, kalorid jäid enam vähem samaks, natuke isegi vähemaks, aga makrode suhe sai parem. Kui kaal ja pilt seisab ka nn õigemate makro vahekordadega, siis tõmba kaloreid maha. Mõni näide kuidas SV taset tõsta: hommikul 25g kaerahelveste asemel 40g, vahepalale üks keskmine banaan juurde (u 120g), lõunasöögile 50g keedetud riisi või muud süsivesikut (tatar, makaron), et see paremini sisse mahuks, võid 50g köögivilju maha tõmmata. Teine vahepala kohupiima ja banaani asemel, mis kõlab nagu post workout meal, võid vabalt ka ainult süsivesikuid manustada, näiteks 2 viilu täisterasepikut 30g meega. Õhtuse tee sisse 10g mett. 20% valke, sinu kehakaalu puhul on see üle 1.5g valgu kehakaalu kohta, mis on täiesti piisav, kuid dieedi tingimustes võib see isegi kõrgem olla, kuna nagu SKG ühes teises sarnases teemas just mainis, et valk soodustab täiskõhutunnet, mis dieedi ajal on vägagi teretulnud. 52% SV, mis on etem kui 35%. Dieedi tingimustes võiksid olla SV enamuses pika ahelaga ehk aeglaselt imenduvad, vastasel korral jääb tühja kõhu tunne kimbutama. Seega mee kasutamine SV vajaduste täitmiseks on ka omaette mõttekoht, ei pruugi olla parim lahendus. 28% rasvad. Nutridatas vaata detailset päeva vaadet ka, näitab vitamiine, kiudaineid ja mineraale. Kiudu on sul tegelikult vähe ning mõnda muud mikrot ka.
  4. Tagasiside toitumiskavale

    Süsivesikud pika aja jooksul alla 40% pole eriti jätkusuuteline, lisaks nii kõrge valgu osakaal pole vajalik, ütleks isegi et ülemäärane.
  5. Makrod ja kaaluseisak

    Ei avane
  6. The Aesthetic Project | YouTube

    1KM kükis, tõmbes, surumises? Teie seos võitluskunstidega minevikus, olevikus, tulevikus. Kas Matt Ogus on natty? Teie TOP 3 fitness channelit praegu ja minevikus? Vingeim tripp? Conor McGregor, mõtteid temast? Klassikalist tõstmist ka teete?
  7. Taavi Merisalu Blogi

    Mis kalorihulgast juttu on?
  8. Jorgen Matsi

    (Võimla) trenni ajal tarbid lihtsalt vett või midagi muud (intra, amino rush vms)?
  9. Silvar Rückenberg

    Njaa, ise sain 252 võidu juures vist esimest korda LEM, nüüd olen 300+ võitu, aga ikka LEM. 31. juuli TTÜ lanile ka sõpradega.
  10. Silvar Rückenberg

    Nonoh, mis rankid TÜASK poisid siis on ka?
  11. Taavi Merisalu Blogi

    Hea tähelepanek, parem jalg tõuseb igal kordusel õhku, mis muudab asja kergemaks.
  12. Taavi Merisalu Blogi

    Proovi natuke kontrollitumalt ka.
  13. Vend Vähk IFBB Nordic Cup 2019 results

    Nende piltide põhjal ütleks, et eest topelt-biitsa vana jalgade asetus on parem, nii paistab jalg oluliselt jämedam (ja rohkem proportsioonis) välja. Topelt-biits tagant poosis mingi uus nurk või valgus või nii ongi, et selg ja käed tunduvad tavalisest tublisti suuremad? Tubli töö, tore vaadata
×