Jump to content

Rain 6 kanget

Kasutajad
  • Sisu loend

    437
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    1

Rain 6 kanget viimane päevavõit oli September 25 2013

Rain 6 kanget's oli kõige populaarsem sisu!

Kogukonna Reputatsioon

19 Natuke juba nagu teab midagi

Rain 6 kanget

  • Tase
    Kasutaja
  • Sünnipäev 15.01.1980

Kontakteerumise viisid

  • Website URL
    fitnessest.com

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male

Viimase Profiili Külastajad

7 206 profile views
  1. Hei Ott, kirjutasin siin https://fitnessest.com/2018/02/munavalge/ sellest, miks Sinu pildiga munavalge on parem, kui teised olemasolevad.
  2. Olympia 2017 ; 14-17 September

    MR O Open1 Heath2 Big Ramy3 Dexter4 Rhoden5 De Asha6 McMillan
  3. Põnevaid leide toidupoest.

    Ilma lisatud suhkruta müslid, tooted sisaldavad ainult neid suhkruid, mis tulevad teraviljast, puuvailjadest ning marjadest. Saadaval Selverites ja Coop Maksimarket ja Konsum. Toiteväärtus, Sadonkorjuu müsli: per 100 g 45,0 g tuotetta sisältää RI * Energia kJ 1720 kJ Energia kcal 410 kcal 185 kcal 9,0 % Rasva 14 g 6,3 g 9,0 % josta tyydyttynyttä 2,0 g 0,9 g 9,0 % Hiilihydraatit 51 g 23 g 23 % josta sokereita 5,4 g 2,4 g 2,4 % Ravintokuitu 11 g 5,0 g 20 % Proteiini 13 g 5,9 g 12 % Suola 0,13 g Toiteväärtus Meega röstitud õuna-granoola: per 100 g 45,0 g tuotetta sisältää RI * Energia kJ 1680 kJ Energia kcal 400 kcal 180 kcal 9,0 % Rasva 13 g 5,9 g 8,0 % josta tyydyttynyttä 1,3 g 0,6 g 8,0 % Hiilihydraatit 59 g 27 g 27 % josta sokereita 16 g 7,2 g 7,2 % Ravintokuitu 8,0 g 3,6 g 14 % Proteiini 10 g 4,5 g 9,0 % Suola 0,46 g Koduaia müsli kuivatataud õunte, vaarikate ja mustsõstardega: per 100 g 40,0 g tuotetta sisältää RI * Energia kJ 1625 kJ Energia kcal 385 kcal 154 kcal 8,0 % Rasva 11 g 4,4 g 6,0 % josta tyydyttynyttä 1,5 g 0,6 g 6,0 % Hiilihydraatit 54 g 22 g 22 % josta sokereita 7,0 g 2,8 g 2,8 % Ravintokuitu 12 g 4,8 g 19 % Proteiini 12 g 4,8 g 10 % Suola 0,14 g
  4. Rain P seiklused trenniradadel

    Niisiis, pole siia kuigi palju bloginud, sest kirjutan oma tegemistest rohkem siin aadressil. Viimane jutuke üleval SIIN
  5. sõudmine ja jõusaal

    Kas sa ka paadiga vee peal sõudmas käid? see on hoopis midagi muud, kui kuvalt pinki nühkida arendab väga hästi tasakaalu ja mõistad tehnikat palju paremini. Liigne kiirustamine pingiga ette näiteks panebpaadi jooksu kinni, mida ergomeetril üldsegi aru ei saa.
  6. Rain P seiklused trenniradadel

    Muutus eesmärgis. Kuna soovitud kaal 85 kg jõudis kätte liialt lihtsalt (peegelpilt on OK, ei ole sardell ), siis sai eemsärgi joon väheke ülespole korrigeeritud. Pikema perioodi kalutrend on siin: ja viimase kuu oma selles tabelis: Avastasin, et kui vedelikutarnimine päeva jooksul on alla paari litiri, siis kaal kasvab ehk keha hoiab vett kinni. Niipea, kui "jooma" hakkad, läheb kaalunumber allpoole ehk keha laseb vee välja. Kuu ajaga on kaalukasv olnud 1,5 kilo, mis on suht OK, sest vähemasti ei tule siis liigselt polstrit kaalu kasvatamisel kaasa. Trennist - ei ole veel lähedal nendel raskustel, millega treenisin poolteist aastat tagasi. Vanade trennipäevikute vaatamisel on vahed oma 30-40% veel tänase päeva "kahjuks". Eks aeg annab arutust ja ka tööraskused jõuavad järgi "vanale heale ajale"
  7. Rain P seiklused trenniradadel

    Nagu ratsahobune üteldakse, et ei juleta treenida saalis, kuna kõik vaatavad, ning süüakse stressi olukorras kõike, mida ette juhtub ning siis imestatakse, miks kaal ei lange. On olemas palju ütlusi, mis kehtivad, kui sul on oma kindel soov ja eesmärk - üks neist on: las koerad hauguvad, karavan läheb ikka edasi jmt. Stressisöömise puhul on pigem põhjuseks samal päeval varasem vale toitumine, kui ikka ei ole enam vähem õigel ajal tasakaalustatud einet söönud, siis tuleb nälg ja kui midagi veel tuksi läheb, siis on stressisöömine käega võtta. Pigem mõelda positiivselt ja süüa tasakaalus eineid päeva jooksul, siis ei tule ka nälg. Endal on mõnikord tunne, et olen nagu ratsahobune - toidusedel on suhteliselt sarnane igapäevaselt, ehkki muudad süsivesikute ja valkude allikaid... kuigi, ega midagi veel 100% vastu pole hakanud, mis tähendab, et võib veel mõni aeg jätkata, kuigi tuleb mõleda veel erinevaid retsepte Soovitus kõigile, kes tahavad vormis olla või vormi saada - mõelge vähem teiste arvamusele ja ärge võistelge teistega, siis oled ise rahulikum ja õnnelikum. Võistelda tuleb iseendaga
  8. Motivatsioon ning hirm

  9. Rain P seiklused trenniradadel

    Heia kaastreenijad. Mida lapsed näevad, seda lapsed teevad. Eile sai natuke rauda tõstetud koos pojaga, selline isalt-pojale õpetuse värk, noh kui on olemas huvi, siis tuleb seda toetada tuli selline pühapäevane spordipäev lapsega: Kokkuvõttes tegime: Rind 6 seeriat, õlg 6 seeriat ning triits 6 seeriat. järgmine kord selg ning ülejärgmine kord jalad
  10. 100 kilogrammilt 150 kilogrammile...

    Since everything is reflection of our minds, everything can be changed by our minds. Buddha. niisiis, mõtlemine muuda selles suunas, et kõik on võimalik. eemärgista oma tulemus, loo strateegiline pikaajaline kava, seejärel väiksemad tegevuskavad jmt. Sea sisse igapäevane/nädalane jälgimine jmt. kuid jah - sellise kaaluhüppe jaoks soovitan ma leida treener/toitumisnõustaja, kes sinuga need plaanid paika seab. Edu,
  11. Rain P seiklused trenniradadel

    Egas vahepeal palju muutnud pole. Kuna nagu ülalpool lugeda võib, muutsin trenniaegasid õhtuseks peale tööd saaliskäiguks, siis võtsin omale 4 jaotatud kava, kus kõik lihasgrupid välja arvatud kõht ja sääred saavad 1 kord nädalas koormust ning käht ning sääred 2 korda nädalas. Kava on nädalast nädalasse natuke muutuv just korduste arvu poolest. Esimesel nädalal korduste vahemik 12-15, teisel nädalal 9-11, kolmandal 6-8 ja neljandal 3-5 kordust seerias. Vastavalt siis raskused teised. Kui 4 nädal läbi, siis uuesti 1 nädala korduste juurde. Olen kavaga hetkel nädalas 2 ning tundub, et midagi nagu muutub kehas. siit ka kaalu- ja keharasva trend Edu kõikidele
  12. Rain P seiklused trenniradadel

    2 päeva, mõlemil 6 tundi ja 30 minutit autoroolis. ainus, mida koju jõudes soovisin, oli tegelikult visata enanst voodisse pikali ja mitte midagi teha. tõesti, mitte midagi. Ei minna poodi ja täiendada külmkapis olevat (loe - tühi) ega ka mitme ärajäänud trenni järel uuesti saali minna. Noh,öeldakse ju, et treeningu raskeim liigutus on enese lahtikiskumine diivanilt, ülejäänud läheb libedasti. trenn tehtud, poes käidud, nüüd varsti toit ka homseks kaasa üakitud ja võib kaks pikka päeva õnnestunuks lugeda . Ahjaa - kuna sattusin korraks õhtul trenni ja treeningpäevik näitas, et hommikused tööraskused on oma 10% kergemad õhtustest, siis tegin väikese muduatuse - käin õhtul saalis ja nüüd siis natuke pikemalt, kui 30-45 minutit. seal tunni ja tund 15 vahel on nüüd õhtune trenn. Ning - sain vist oma kaaluseisakust või pigem langusest üle - kuna ikkagi lõpuks on pikaajaline eesmärk +5 kg aastaga juurde võtta . nüüd stabiilselt seal 82 ümber uuesti ja natukese peale ning trendijoon läks kõigepealt horisontaali ja seejärel natuke nokk ülespoole. Toidust - huvitav miks inimesed jätavad nn dieeditades ära täiesti näiteks saia ja leivatooted. Mina pole seda teinud ning peaks ültema, et täisterasai ja sepik ning leib on õigel ajal õiges kohas ning annavad kas siis hommikusöögile jumet või mõnele vahepalale mõnusat päeva/õhtut
  13. Valk või massilisaja

    Autosse külmiku ostmine?
  14. Valk või massilisaja

    Miks sa arvad, et šeikeri ja vee ning pulbri kaasaskandmine on lihtsam, kui karbis toidu kaasavõtmine? selline on õhtul minu külmkapp, et järgmiseks päevaks toit kaasa võtta: pilt küll tume, kuid ülemisel on neli karpi toiduga.
  15. Rain P seiklused trenniradadel

    Tegemist minu kui nüüd teise lapsega saalis käia tahtnud inimene. Ütlen, et lapse käitumine saalis on lapsevanema teha. Kõik on kasvatuses ja reeglite selgitamises kinni. Samuti selles, kas laps võetakse saali kaasa sellepärast, et teda pole kuhugi või kellegi juurde jätta või on lapsel endal huvi tulla isa või emaga kaasa ja näha, mida nad teevad. Ringijooksvad ja palli loopivad lapsed on peamiselt need, kes ei ole saanud selgitustööd ja lihtsalt kaasa tolknema võetud ilma motivatsioonita. Ütleks, et mul pole kordagi olnud enda poolt saali kaasa võetud lastega juhust, et na doleksid niisama palli loopinud. Olen alati andnud suuna kätte ja on siis olnud esmalt pooltunni jooksulindil/ellipsil/rattal ning siis olen kergete hantlitega kätte näidanud harjutused, mida ta võiks teha. Toimib. Jah, minul pole siis 100% treeningut, aga... laps saab oma uudishinu ja motiveeringu lahendatud. Sellest, et saal on mõnede meeste jaoks peaaegu ainus koht, kus saab endaga olla. Tean seda ning ma ei võta tõesti igale treeningule kaasa last. Ma saan sellest soovist väga hästi aru, sest see 30 min kuni 1,5 tundi on see aeg, mis inimene saab omale - ka mian olen saalis enamiku ajast üksi, kuna see on egoistlikult öeldes, minu aeg. Paraku tähendab pereelu samuti ka seda, et tuleb teha erinevaid valikuid ja ainult endale aega võtta alati ei saa sellest siis katse käia perega trennis saalis. Perepäev saalis võib ju ka õhtupoole nädalavahetusel olla, kui peamine treeningaeg paljudel on hommikul. Lihtsalt tulid sellised mõtted.
×