Jump to content

combat

Kasutajad
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by combat


  1. Kunagi oli mul probleemiks krambid jalas ning kirjutasin siin foorumis. Suured tänud, puhkus jalale oli väga hea ravi. Enam pole krampe olnud.

    Nüüd on aga teine probleem tekkinud (tegijal juhtub nii mõndagi:). Käisin umbes pool aastat - nädalas 5 päeval intensiivses trennis (combat ja bodyjam) Puhkepäevi vahel polnud.

    Ühesõnaga nii kaua käisin kui hakkasin tundma, et enam ei jõua. Energia oli kadunud ja pidevalt väsinud. Käisin isegi arsti juures, tehti põhjalik vereanalüüs ja see näitas et kõik oli ok. Arvatavasti on tegemist siis ületreenimisega. Seega kindlasti pean nüüd puhkama ja 2 x nädalas rahuliku tempoga trennis käima kui üldse, aga kas on mõni vitamiin, ravim mis taastaks energiataseme?

    Kuna arst konkreetselt mulle midagi ei soovitanud, peale südant tugevdava tableti, siis mõtlesingi et äkki oskate Teie mulle öelda, mida saaksin ise ära teha, et väsimus kaoks?


  2. Mõlemad trennid on sul äärmiselt intensiivsed. Magneesiumi peab kindlasti edasi võtma, kuid see ei ole ravi. Endal on olnud mitmeid perioode, kus tald kisub näiteks keset ööd magades krampi, ka käed-jalad kipuvad vahel "surema" öösel. See on olnud alati aeg, kus trenne on palju ja koormus suur. Olen lahendanud pobleemi aja mahavõtmise ja ujumise lisamisega teeningplaani- lõdvestab lihaseid hästi, samas annab piisava koormuse, kui harrastada õiget tehnika ja kiirust. Saun, soe (mulli)vann jms- luba endale midagi mõnusat ja lõõgastava!

    Jah täpselt sellele järeldusele olen ka nüüd jõudnud, et tuleb puhata ja lõõgastuda :D Ja kui tagasi trenni, siis rahulikumalt. Aitäh!


  3. Kõik traumad jätavad organismi märgi eluks ajaks. Treeningkoormuse pidev suurendamine viib ühel hetkel kriitilise piirini, kus vana trauma hakkab tunda andma. Jalatalla krampide põhjuseks võib-olla jalatalla lihaste ülekoormus. Raviks treeningpaus 6-12 päeva, massaaž. Ennetamiseks sääremarjalihaste ja jala lihaste tugevdamine ja venitusharjutused.

    Jah Teil on täitsa õigus. Kui ma nüüd järele mõtlen, siis täpselt nii on olnud, et olen koormust suurendanud. St. kevadest alates hakkasin käima 2 trenni järjest (jam+combat). Minu viga on olnud selles, et ma ei ole arvestanud kunagist vigastust paremas jalas. See ei ole mulle enne probleemi tekitanud kui nüüd kui koormus läks sellele jalale kriitiselt suureks, järelikult.. Ei tea üldse, et terve vasak jalg oleks üldse kunagi krampi läinud ja süda on korras, võhma oleks ka sellise koormuse puhul, aga just vigastatud jala jaoks oli see liig. Jah, võtan nüüd treeningutest puhkuse ja puhkan piisavalt ning kui tagasi lähen, teen kindlasti 1 trenni päevas ja nädalas vähem kui enne. Ma pean arvestama, et parem jalg ei talu suuremat koormust. Suur tänu vastuse eest, hakkas kohe kergem kuna tean enam-vähem mis suunas edasi minna!


  4. Käin juba teist aastat trennis (5-6x nädalas) bodycombatis ja bodyjam'is, ühesõnaga natuke võitlust ja natuke tantsu. Mõlemad intensiivsed trennid. Alles viimasel kuul on hakanud tihti parem jalatald krampi minema. 1x läks koguni terve jalg varvastest reieni. Magneesiumi olen võtnud paralleelselt trennis käies. Kuid tuli meelde selline asi, et kunagi aastaid tagasi venitasin paremat jalalaba trenazhööril nii et jalalaba läks paiste. Umbes nädal aega oli, sain korda. Ja pärast seda pole mingeid probleeme olnud, kui alles nüüd. Ei tea kas on õige viia need asjad kokku või on hetke probleem siiski combatist.. Aga tunne on, et parem jalg sureb välja, on selline okkaline tunne ja kramp (pinge lihasesse) on kerge tulema. Äkki olen combatis tugevama jalahoobiga vigastanud jalanärve? Ja see tekitab krampe? Jätsin hetkel trennid ära ja soovin väga teada milles asi, et uuesti trenni saaksin. :D

×