Jump to content

Ka1c

Kasutajad
  • Content count

    12
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Ka1c

  1. Tere, olen 19 a. noormees. Pikkust 170 cm ja kaalu 61 kg. Saalis olen käinud 6 kuud (kahjuks vaheaegadega erinevatel põhjustel). 3 kuud käisin trennis kasutades pärast trenni muscle+'i, kuid siis tuli paus vahele ning nüüd olen otsustanud jälle trenni minna. Küsimus on järgmine: Kui ma teen jõutrenni 1,5-2h ning pärast seda ujun u. 0,5-1h, kas siis peaksin võtma muscle+'i pärast jõutrenni või alles pärast ujumist? Teine küsimus oleks, kas 19 a. tohiks kasutada glutamiini(L-glutamiini) et saavutada paremaid tulemusi? http://fitshop.fitness.ee/aminohapped/0/re...e%20%28250g%29/ <--- Tänud ette!
  2. Toidulisandid: kas ja millal?

    Sulla-mulla plaanis küll polnud. Pigem ikka tõsine trenn ujumise näol. Aga, kas Muscle+'i tohib tarvitada koos L-Glutamiiniga? (muscle+'is on juba glutamiin sees)
  3. Toidulisandid: kas ja millal?

    Enamasti jääb jõutrenn siiski 1-1,5 h vahele. (kui mitte arvestada 20 min jooksu vms)
  4. Massilisajad

    Tervist, hiljuti ostsin endale toidulisandit muscle+'i ning tekkis küsimus selle kohta. Kui olen 18 aastane noormees, kellel kaalu 58 kilo ja pikkust 171 cm, siis kas ma peaksin võtma 100g või 200g pulbrit ühe "kokteili" jaoks? (Saalis olen käinud umbes 2 aastat, millest pool aastat tihedalt ja kindla kavaga, kuid nüüd tekkis kahjuks ka pooleaastane paus ja novembrist on plaan hakata taas saalis käima!) Tänud ette!
  5. TREENING!?

    Tere, olen 170 cm pikk ja kaalun 59 kg. Plaanis oleks massi ja lihast kasvatada. Olen jõusaalis käinud juba 2 aastat vahelduva eduga, st. koolivaheaegadel igapäev või ülepäeva ja kooliajal 1 kord nädalas. Nüüd siis otsutasin asja kätte võtta ja hakata ka kooli ajal tihedamini saalis käima. Minu küsimus on see, et kas on targem teha vähem seeriaid ja rohkem kordusi või rohkem seeriaid ja vähem kordusi?! Koostasin endale internetist ise ka 5 päeva treening kava. ( seal olid paljudel harjutustel kirjas 3x6-8), mina panin endale 4xMAX!. Kas nii on tark treenida või peaks siiski kordusi vähemaks võtma? + Kas on hea, kui ma 4 päeva teen jõutrenni 5. päev puhkan ja siis 2 päeva teen ainult kardiot?, või peaks laskma 3 päeva kehal puhata? Selle põhjal koostasin!--> http://www.myfit.ca/fitnessprograms/viewpr...mp;programid=41
  6. TREENING!?

    Kui mul on selline kava ,et 2 päeva trenni 1 päev puhkus.. siis jälle 2 päeva trenni ja 1 päev puhkus. Kas siis "puhkepäevadel" võib ikka aeroobset trenni teha, nt. jooksmine või rattasõit, või see aeglustab vms.. lihase kasvu?
  7. TREENING!?

    Otsustasin,et kohe pärast trenni teeks endale sellise "sheiki" --> Piim+0%kohupiim+banaan! <-- (äkki viskaks muna ka sisse? nagu Rocky ).
  8. TREENING!?

    Ok, see oleks arvatavasti jah tark tegu Tegelt on mul veel selline küsimus, et kas mass2'e või muscle+'i joomine aitab nähtavalt? Sest mõtlen küll ,et võiks juua neid, või siis peaks lihtsalt enne ja pärast trenni rasvavaba kohupiima sööma
  9. TREENING!?

    http://www.fitness.ee/main.php?main=toorii...rcise&nr=15 <-- see tundub suht hea kava olevat. 4xMAX pidi tähendama seda, et 4 seeriat teen nii kaua, kuni enam ei jaksa. (4x kuni enam ei jaksa)
  10. KICKBOX/MMA TRENN VIIMSIS?!

    Kas keegi oskab äkki öelda, kas viimsi või merivälja kandis toimuvad kickboxi või mma trennid? , sest huvi on suur aga aega on vähe ja interneti ei leia kuskilt ühtegi trenni. Linnas ei ole väga hea käia, sest kooli koormus on suur ning lihtsalt ei jõuaks trenniga tegeleda kooli kõrvalt, kui see asuks linnas.
  11. Kardiotreening

    Sugu: Mees Vanus: 17 Kaal: 58 kg Pikkus: 170 cm + , mis oleks kõige efektiivsem kardio?
  12. Kardiotreening

    Ma tahaks oma keha rasva % vähendada, kuid ei tea täpselt, kuidas seda teha. Ma olen palju artikleid lugenud ja seal on alati kirjas, et kui liiga suure intensiivsusega teha, siis ei põleta sa mitte rasva vaid lihast. Et ma tahaks soovitusi ,et kuidas oleks kõige parem teha kardio trenni?
×