Jump to content

Janika Aavamägi

Kasutajad
  • Content count

    1,434
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

Everything posted by Janika Aavamägi

  1. OPEN LATVIAN 2010 - viimane osa!

    Olenemata, et olin videot ka eelnevalt näinud, andis see siiski kõha hea positiivsuse tööpäevale juurde
  2. Jooksen, aga kaal ei lange.

    Tere Evelin Naise keha on müstiline, kui annad palju, kogud kaalu, kui annad vähe, satub stressi, hoiab kinni. Naise keha peab saama ainult niipalju, kui elutegevuseks kulub ja siis järk-järgult vaikselt kaloraaži vähendama. Nälgimine aitab kuni 2ks nädalaks, siis algab seisak, hullemal juhul tuleb kaalust juurde, seedimine aeglustub. Püüa tunnetada, ega Sul pole ohtu, et sööd liialt vähe sest nt näljatunne ei tohi olla tuttav, keha ei tohi jääda nälga. Mis võib olla veel probleemiks... me nimelt ei kujuta ettegi, kui vähe toitu me vajame, me, keskmised naised. Ja iga väiksemgi näkitsemine annab kohe päevakaloraaži oma kalorid. Huvi pärast arvuta enda päevane kalorite vajadus ning arvuta ka päevas söödud toidu kaloraaž, võrdle neid, kirjuta ka meile enda tulemustest. Kindlasti aitaks ka personaaltreeneri võtmine, siis saaksid juba kõik söömised ning treeningud üksipulki läbi võetud. Mida kindlasti ka veel, et miski ei juhtu üleöö, tuleb järjepidevalt toituda korrektselt ning ka treenida. Kui tarbid rohkem, kui sööd, siis ühel hetkel lihtsalt keha anna järele, laseb nö kilodest lahti. Kuid selleks peavad kindlasti kõik rasvad, vitamiinid ning mineraalid tasakaalus vajadustega olema. Baasainevahetuse arvuti, see siis kusagil 70% päevavajadusest. Kaloriarvuti
  3. Eesti jõutõstjad MM-il, Pilzenis - online

    Seega on põhjust põidlaid pihus hoida! Soovin neile kerget rauda!
  4. Promix

    Promix on eelkõige selleks, et tagada Sulle terve öö vältel küllaldane valgusüst. Kui tarbid seda 5-6 ajal õhtul, siis alustab Promix juba imendumist, seda ei jätku kindlasti enam Sinu kehale terveks ööks(arvestades ettenähtud kogusega) ning vastu hommikut on endiselt Su keha ilma toiduta. Seega mina soovitan siiski vahetult enne magamajäämist kasutada Promixi. Aga et saada kaseiini ka pärast trenni, sega vadakuvalk rasvatu piimaga.
  5. Fitshop Telliskivi: Kui hindad kvaliteeti!

    Kohal on KOOLIKOMBO FitShop Robocopis. Olimp Gaim Bolic 6000- tagab hea taastumise, lihasmassi arengu toetava treeningu korral. & Olimp Vit-Min- vitamiinid, mis mõeldud just spetsiaalselt sportlastele. Kombo, mis hoiab meele ja keha varustatuna, maksumus 339EEK LISAKS! Saabusid Optimumi Whey Gold Standard kõik maitsed. Igaüht vaid 1 purk, tuleb olla kiire! *Küpsise-kreemi *Troopilised puuviljad *Rocky road *Šokolaadi-piparmündi Täna Robocop avatud kuni 18:00 ning endiselt degusteerimisel maitse poolest kiidetud FAST Dietmix!
  6. Fitshop Telliskivi: Kui hindad kvaliteeti!

    Kui eile oli degusteerimisel RECO2, mis on suurendatud süsivesikute sisaldusega, siis täna saavad rõõmustada kõik dieedipidajad/toitumise jälgijad. Nimelt on täna FitShop Robocopis degusteerimiseks väljas FAST DIETMIX ja seda maasikamaitselist. Tule, Sinu koks juba ootab Sind! Algas uus hooaeg, kuid meie kliendid ei pea muretsema, FitShop Robocop jätkab endistel lahtiolekuaegadel. Täna avatud 8:30-18:00 Mina, Janika, olen Teil siin vastast. Astuge läbi, jõusaaliaeg on tagasi!
  7. Ja tõesti nii, 10.september on Kiivikal pidupäev Ehk tuleb sünnipäevaks 10 kilo lisarauda ka Ning kindlasti meeldiva seltskonnaga Fit.Day Kimberi Klubis kerge tähistamine.
  8. Ooo.. Kõik tordile !! Aga enne ikka trenn, siis laadimine
  9. Fitshop Telliskivi: Kui hindad kvaliteeti!

    Tule taastuma! Robocopis täna degusteerimisel šokolaadimaitseline RECO2 Mees, uus hooaeg alaku ikka uue õige kvaliteetse varustusega. SAABUSID UUED GASPI RIIDED. Küsi julgelt foorumis, kas Sinu number on olemas. FitShop Ropocop täna avatud kella 6'ni õhtul. Astu läbi
  10. Reval - Sport Bodybuilding Team!

    Naised saunas rääkisid, jah. Kuid noored tahtmist täis tulevased sportlased, jõusaalihooaeg on alanud!
  11. Kiiresti mass üles

    Kui toitumine korras, treeningud vastavad eesmärkidele, siis juba valdav enamus tööst tehtud. Lisaks vitamiine, häid rasvasid ja pärast trenni taastusjook , miks mitte Reanimator. Tõsistele tegijatele suurte eesmärkide puhul. Ja muidugi liha toidukordade ajal ja mitte üldse vähe.
  12. Söögi ajal joomine.

    Jah, seisukohti on mitmeid, kuid eks igaühe enesetunde küsimus ole ka siin kohal õigeim.
  13. Kust on võimalik saada linaseemneõli?

    Fitshopides on ka täiesti olemas linaseemneõli. L.õlis on tunduvalt rohkem omega-3' kui kalamaksaõlis. Linaseemneõli asemel vüib ka näiteks pähkliõli tarvitada. Ise kasutan hommikupudrus linaseemne külmpressõli, lisan ka seemneid.
  14. IFBB PRO ALINA POPA

    Kindlasti.. Aga eks inimene harjub kõigega, samuti ka organism, kuid lõpmatuseni ei toimi ka kõik nipid. Keha harjub lõpuks ära, siis tuleb jällegi kavaldama hakata... eksperimenteerida, kuid kahjuks kõik pole jah.. nii inimsõbralik.
  15. Argo Vaible Palju õnne!

    Palju õnne ning kõigile tänaseks ülesandeks on viia kurssi Argo Vaible elulooga/käekäiguga. Loomulikult eeskujuks kõigile- 1993 olid mehel esimestel võistlustel. Juuniorite II koht raskekaalus. Argo vikipeedias
  16. Tuletan veel meelde, et registreerimise lõpuni on jäänud veel vaid 5 päeva. Tuleb kiire olla
  17. IFBB PRO ALINA POPA

    89... Võistluskaal 60' ligi. No eks ka soomes on levinud ju suur kaaluerinevus. Kuid jah, võistluseelne dieet kestab kordades kaua kui meil, Eestis, tavaks. Nimelt siis poolteist aastat. Samuti ka Soome klassik HULK, kes oli Käärikul. Valmistub ju juba 2011' MMi GP'ks. Tegelikult eks see ole küsimus, et kui palju soovitakse võistelda aasta lõikes ja kes kannatab iseloomult välja, et kord rasvaprotsent madal, oled peenike ja siis massiperioodil nö kasvad suuremaks tunduvalt, et kes suudab sealt tagasi tulla, sellele vast sobib ka nõnda kaaluga mängida, sest kui kõike õigesti teha, tasakaalustatult, on lihaskasv ikka suurem ka.
  18. EMV 2010 & V IMM: PILDID ja VIDEO VI osa

    Poiss, Sul on hea vorm, hea algus eelseisvale karjäärile. Jalg tundub olevat Sinu trump. Vaata ette, et võimalust nõnda lõpuks käest ei lase , loodetavasti saad ikka treeningutega järjele! Edu.
  19. EMV 2010 & V IMM: PILDID ja VIDEO VI osa

    Asi läheb põnevaks. Aga, Vähk, ootame Sinult parimat Küsimus on küll - 88st 83'le. Tegid midagi selle jaks või lihtsalt nö "kadusid" kilod...kolme päevaga? See selleks, aga kas vormis ka "5 kilo" erinevus? Loodan saada jaatavat vastust igaljuhul, ehk siis laval näha samuti.
  20. Mr Europa IFBB Pro 2010

    Fit.Day Kimberi Klubi's saab kaasa elada.
  21. IFBB PRO ALINA POPA

    Kas Santa Susanna eelseid massipilte kah kusagilt võimalik saada oleks? Heaks võrdluseks. Uus stiil, uus vorm - kindlasti huvitav jälgida.
  22. Mikk Raudsepp

    Eks päevavalguses pildistamine võib mõnele sportlasele valel ajal väga põhjatõmbavana mõjuda küll aga jah, kui juba päevavalguses joonistub, siis on laval oodata head lõpptulemust ja kui arvestada ka veel seda, et võistlusteni jäänud 3 kuud ja lisakski veel. Kõik tundub olevat õige. Mikk töötab korralikult!
  23. Ma ütleksin, et mina tean küll. - KAHTLEMATA Nimelt mõjub positiivselt nii vaimule kui ka kehale ning kindlasti leiab endale just sobivaima paketi.
  24. Lõpusubtiitrites kenasti kirjas. Aga fitness-õudukas.. Sobib!!
  25. Söögi ajal joomine.

    Vesi lahjendab maomahlu. Nimelt kui toitumine on tasakaalustatud ja piagas, tekib vahetult enne söömist vee joomine tunde, et kõht polegi nii tühi, samuti seedib kauem. Igatahes tunne, et lõht polegi nii tühi võib meid vähem sööma panna, see tähendab defitsiiti tasakaalustatud toitumise puhul, pärast läheb liialt kiiresti kõht tühjaks, tekib ülesöömisoht. Miks vahetult pärast ei soovita juua - nimelt on maol küllaldaselt tegemist toidu lagundamisega - pole vaja magu veelgi enam täita - koormata.
×