Jump to content

PumaZ

Kasutajad
  • Content count

    658
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by PumaZ

  1. Kas see tuleb jagada päeva peale ära, juua 1/3 pudelist enne igat treeningut. Või kuidas see käib:/?
  2. Ülakeha

    Eks geneetika mängib kah suurt rolli.
  3. Keegi söödab sind vägisi keemiatablettidega, et siia selliseid vihjetaoliseid lihthtlauseid postitasid?
  4. Valk ja areng

    Saue Säästumarketist saab 38 sendi eest kohupiima, milles on 32g valku
  5. Toitumine enne ja pärast trenni

    Kui hommikul trenni ei tee, siis söö hommikuks omletti ja hapukoort ning väldi süsivesikuid.
  6. Vend Vähk rühmatrennid ja jõusaal käsikäes

    Multifilmi kangelased?
  7. Järelpõlemine on suurem kui aeroobsel.
  8. Baasharjutuste kava

    Ise teen kah sarnase kava järgi, trennid on rasked, kuid tulemus on hea, teatud perioodi tagant teen kergema nädala sisse ning teen pikemaid seeriaid, oleneb kuidas tunne on ning progresseerun kas siis 8x3,6x4,5x5 või 6x4 ning raskuse lisamisega. Monday Hyperextensions 3x10 (one minute breaks) Barbell military press 5x5 Weighted pull-ups 5x5 Barbell squat 5x5 Romanian deadlift 5x5 Barbell curl 2x5 Close-grip bench press 3x5 Wednesday Hyperextensions 3x10 (one minute breaks) Bench press 5x5 Barbell bent-over row 5x5 Power clean 5x3 Barbell deadlift 5x5 Dumbbell curl 2x5 Weighted dip 3x5 Friday Hyperextensions 3x10 (one minute breaks) Dumbbell clean and press 5x5 Weighted pull-up 5x5 Barbell squat 5x5 Dumbbell lunge 5x5 Barbell curl 2x5 Close-grip bench press 3x5
  9. 9 nädalaga peenemaks ?

    Ma sain magusaisust lahti kui hakkasin regulaarselt toituma + hommikuti rasvane omlett muna ja juustuga
  10. ma ei taha enam paksmagu olla

    Saad sa aru, sellest pole kasu palju sa kütad endale neid kõhulihaseid, tee pigem 4x50 kükki kodus keharaskusega,kätekõverdusi, lõuatõmbeid - küta neid. Su suhtumine on selline "o jou kled ma ei saa saalis käia, palju ma kõhtu treenima pean, et suveks sikspäkk välja saada" - sellise suhtumisega sa oma sikspäkki nii pea ei näe. Kuluta oma aeg artiklite lugemisele ja pöördu konkreetsete küsimustege foorumi inimeste poole või võta ühendust personaaltreeneriga. Nagu eelnevalt mainitud, siis postita enda ühe päeva toitumine siia, siis vats keegi oskab sind natukene rohkem suunata.
  11. Kaalu langetamine

    Mida intensiivsemalt sa trenni teed, seda rohkem sa võid süsivesikuid tarbida. Leidub palju erinevaid toiduaineid, milles ei ole süsivesikuid ning nad koosnevad, kas valgust,rasvast või neis on minimaalselt süsivesikuid. Munad,Kohupiim,liha,kala - need on valgu-ning rasvarikkad. Pähklid, seemned on samuti head rasva allikad, kuid neis on süsivsikuid, aga need süsivesikud on väga madala glükogeemilise indeksiga ning ei põhjusta suurt veresuhkur kõikumist. Väldi lihtsuhkruid, nisujahu, valget saia, mahlu,magusaid jogurteid, maisihelbeid.
  12. Miks kaal trenniga tõuseb

    Kui hommikul trenni ei lähe, siis pole mõtet üle kah pingutada söömisega.
  13. Miks kaal trenniga tõuseb

    See on ajutine, sest see on vee arvelt. Mis sa sellest kaalunumbrist taga ajad, pigem jälgi ennast peeglist, saad kõige parema ülevaate.
  14. Miks kaal trenniga tõuseb

    See on normaalne kui kehakaal kõigub. Peale intensiivset trenni süües süsivesikurikast toitu, salvestatakse süsivesikud lihastesse glükogeenina ning kuna suhkrud seovad endaga vett, siis võid minna mõnisada grammi raskemaks
  15. Kuidas alustada jooksmisega?

    Eelnev õhusöök, enne magamaminekut võiks sisaldada süsivesikuid, ning nagu eelmainitud, siis hommikusöök peaks olema midagi kerget.
  16. hommiku/õhtu söök

    Hommikusöök: 1) 3 muna, juustu, majonees või hapukoor 2) 5-6 muna, majonees või hapukoor Õhtusöök: 1)kohupiim + hapukoor + pähklid + juustu 2)Kodujuust + hapukoor + pähklid + juustu
  17. Rinnatreeningu anomaalia

    Võib mõtlemise taga suht palju kinni olla. Proovi näireks üks trenn 8x3 järgmine rinnatrenn 6x4, ülejärgmine 5x5.
  18. Toidulisandid: kas ja millal?

    1) Jäta ujumine, kas jõusaali vabale päevale või hilisemaks, aga kui see pole võimalik, siis tasub v6tta Muscle+ peale jõusaali. 2)Toidulisandid ei ole imeasjad.
  19. Rasva kaotamine

    Proovi sellist rasvaeemaldajat: *10-15,min sörki kuni jõuad väikse tõusuni/mäeni. *Jookse täiskiirusel umbes 50-100m mäkke/tõusu pidi ülesse. *Kõnni mäest alla, sel hetkel puhkad, 2 min. **Korda seda ringi, Mäkke jooksu, koos alla kõndimisega 8-12 korda. *Sörgi koju 10-15min. Peale sellist trenni põleb su rasv väga tõhusalt ning lihase kaotus on minimaalne, oled resistentsem süsivesikute suhtes, kaal langeb ilma nälga tundmata, .
  20. toitumiskava

    Kaloraaž tundub üüratult väike, isegi siis kui arvestades seda liha sealihana.
  21. Mikk Raudsepp

    Küsimus siis, et miks sa sääresirutused enne kükki teed, kas soojenduseks ?
  22. Tahaks just võimsamat tuharat, siis jaksab rohkem kükkida ja tõmmata
  23. mis oleks head toidulisandid. andke nõu

    Plaanisin kah seda osta, sest päris pikka aega pole toidulisandeid kasutanud kuna tavatoidust saab piisavalt valku, aga peale trenni olen vedanud kaasas kahe muna valged ja peotäie kummikomme
  24. mis oleks head toidulisandid. andke nõu

    siis toitumine pole korras... Postita ühe päeva toitumine, siis me näeme, kui enam vähem "korras" see on. Selleks, et oma sixpacki oleks näha, on vaja teha mõnusalt kükki ja jõutõmmet ning vähem rõhku pöörata kõhu treenimisele.
  25. Fitness.ee jututuba?

    Võiks liada siis saaks oma aega samuti jututoas veeta, kaustada võiks irci
×