Jump to content

PumaZ

Kasutajad
  • Content count

    658
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About PumaZ

  • Rank
    Tegija
  1. Ülakeha

    Eks geneetika mängib kah suurt rolli.
  2. Keegi söödab sind vägisi keemiatablettidega, et siia selliseid vihjetaoliseid lihthtlauseid postitasid?
  3. Valk ja areng

    Saue Säästumarketist saab 38 sendi eest kohupiima, milles on 32g valku
  4. Toitumine enne ja pärast trenni

    Kui hommikul trenni ei tee, siis söö hommikuks omletti ja hapukoort ning väldi süsivesikuid.
  5. Vend Vähk IFBB Nordic Cup 2019 results

    Multifilmi kangelased?
  6. Järelpõlemine on suurem kui aeroobsel.
  7. Baasharjutuste kava

    Ise teen kah sarnase kava järgi, trennid on rasked, kuid tulemus on hea, teatud perioodi tagant teen kergema nädala sisse ning teen pikemaid seeriaid, oleneb kuidas tunne on ning progresseerun kas siis 8x3,6x4,5x5 või 6x4 ning raskuse lisamisega. Monday Hyperextensions 3x10 (one minute breaks) Barbell military press 5x5 Weighted pull-ups 5x5 Barbell squat 5x5 Romanian deadlift 5x5 Barbell curl 2x5 Close-grip bench press 3x5 Wednesday Hyperextensions 3x10 (one minute breaks) Bench press 5x5 Barbell bent-over row 5x5 Power clean 5x3 Barbell deadlift 5x5 Dumbbell curl 2x5 Weighted dip 3x5 Friday Hyperextensions 3x10 (one minute breaks) Dumbbell clean and press 5x5 Weighted pull-up 5x5 Barbell squat 5x5 Dumbbell lunge 5x5 Barbell curl 2x5 Close-grip bench press 3x5
  8. 9 nädalaga peenemaks ?

    Ma sain magusaisust lahti kui hakkasin regulaarselt toituma + hommikuti rasvane omlett muna ja juustuga
  9. ma ei taha enam paksmagu olla

    Saad sa aru, sellest pole kasu palju sa kütad endale neid kõhulihaseid, tee pigem 4x50 kükki kodus keharaskusega,kätekõverdusi, lõuatõmbeid - küta neid. Su suhtumine on selline "o jou kled ma ei saa saalis käia, palju ma kõhtu treenima pean, et suveks sikspäkk välja saada" - sellise suhtumisega sa oma sikspäkki nii pea ei näe. Kuluta oma aeg artiklite lugemisele ja pöördu konkreetsete küsimustege foorumi inimeste poole või võta ühendust personaaltreeneriga. Nagu eelnevalt mainitud, siis postita enda ühe päeva toitumine siia, siis vats keegi oskab sind natukene rohkem suunata.
  10. Kaalu langetamine

    Mida intensiivsemalt sa trenni teed, seda rohkem sa võid süsivesikuid tarbida. Leidub palju erinevaid toiduaineid, milles ei ole süsivesikuid ning nad koosnevad, kas valgust,rasvast või neis on minimaalselt süsivesikuid. Munad,Kohupiim,liha,kala - need on valgu-ning rasvarikkad. Pähklid, seemned on samuti head rasva allikad, kuid neis on süsivsikuid, aga need süsivesikud on väga madala glükogeemilise indeksiga ning ei põhjusta suurt veresuhkur kõikumist. Väldi lihtsuhkruid, nisujahu, valget saia, mahlu,magusaid jogurteid, maisihelbeid.
  11. Miks kaal trenniga tõuseb

    Kui hommikul trenni ei lähe, siis pole mõtet üle kah pingutada söömisega.
  12. Miks kaal trenniga tõuseb

    See on ajutine, sest see on vee arvelt. Mis sa sellest kaalunumbrist taga ajad, pigem jälgi ennast peeglist, saad kõige parema ülevaate.
  13. Miks kaal trenniga tõuseb

    See on normaalne kui kehakaal kõigub. Peale intensiivset trenni süües süsivesikurikast toitu, salvestatakse süsivesikud lihastesse glükogeenina ning kuna suhkrud seovad endaga vett, siis võid minna mõnisada grammi raskemaks
  14. Kuidas alustada jooksmisega?

    Eelnev õhusöök, enne magamaminekut võiks sisaldada süsivesikuid, ning nagu eelmainitud, siis hommikusöök peaks olema midagi kerget.
  15. hommiku/õhtu söök

    Hommikusöök: 1) 3 muna, juustu, majonees või hapukoor 2) 5-6 muna, majonees või hapukoor Õhtusöök: 1)kohupiim + hapukoor + pähklid + juustu 2)Kodujuust + hapukoor + pähklid + juustu
×