Jump to content

mieesmetsast

Kasutajad
  • Content count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About mieesmetsast

  • Rank
    Algaja
  1. Jube seljavalu

    Tehtud pildi kohta ütles arst, et selgrool pole midagi viga, et ju siis oled välja venitanud vihased. Valu pole ka enam niisama elades, aga kui selga natuke väänata või painutada, siis natuke imelik tunne on alaseljas, aga ehk oli siis midagi kergemat
  2. Jube seljavalu

    Täna sai siis ära käidud perearsti juures, kes arvab, et tegu on lihase väljavenitusega, kuid jah homme tehakse pilt ka , ehk siis saab targemaks.
  3. Jube seljavalu

    Käin arsti juures millalgi ära, siis annan teada mis täpsemalt viga. Aga siiamaani jah tänud, et vaevusite midagi kirjutama
  4. Jube seljavalu

    See juhtus üle nädala tagasi,panin fastum geeli peale ja siis valu nagu leevenes,hetkel kohe ei mäleta kas andis tuimalt tunda või ei andnud üldse. Tegin kaasa ka kergejõustikuga kaasneva jõutrenni(kolmapäeval) kuhu kuulusid ( rebimine, rinnale võtt, tõukamine, kükid jne jne ), peale seda oli ikka kõik OK. Ja siis läksin reedel jõusaali. Tegin harjutusi mis ei hõlmanud alaselga, kuid järsku peale esimest lamades hantlitega surumist tuli see jube valu tagasi.Mind huvitab mis selle harjutuse juures põhjustas selle uuesti. Ja nüüd on siis pühapäev, käisin täna väljas ja siis andis kõndida, saan väikse valuga kummardada jne. Aga... seisan püsti kallutan sirgelt keha vasakule poole, siis lööb valu alaselga või natuke vaagnast ülesse, aga kui kallutan paremale poole samamoodi, siis pole mingit valu, et nagu kuidas nii? Mis siis arstid rääkisid? Et teegi väiksemate raskustega asju ja harju ära sellega, et elulõpuni oled oma alaselja pe**e keeranud? Kui ongi sama probleem mis teil, siis tuleb kergejõustikuga kindlalt hüvasti jätta ning jõusaalis edasi elada? Minul selg ntx niisama küll ei ragise, just natuke aega tagasi keha vasakule/paremale kallutades tegi korra ühe raksu, või kuidas sul need raksud tulevad? Äkki on ikka mingi võimalus veel, et tegemist on millegi väiksemaga, või tõesti nii noorelt suutsin omal midagi nihu keerata
  5. Jube seljavalu

    Kas sul oli ka nii , et kui see juhtus , siis tegid pausi treeningutest, mingi 4-5 päevaga valu leevenes? Või üldse ei leevenenud sul? Selgroogu näppides valus küll ei ole, aga ei tea mis need diskid ka on. Eile oli lausa külje peal valus magada Äkki on aega ja kirjutad mida sul oli valus teha, kust valutas jne ?
  6. Jube seljavalu

    Lugu siis järgmine. Jalutasin/jooksin nii , et selline 50kg raskus oli õlapeal ( üks tüdruk ). Oli parajasti libe, ning ma libastusin ning vajusin jubedalt taha. Ütleme , et seisad püsti ning vajud suure raskusega taha, alaselg kenasti paindes. Ei tahtnud, et tüdruk näoga vastu maad kukub ning seega tegin pingutused , et me ei kukuks.Suutsin end kuidagi püsti vinnata. Korra käis väike valu läbi, kuid 1-2 tunni pärast hakkas õige valu alles pihta. Koju läksin väga väga aeglasti pärast, kui kõnnid on isegi valus. Määrisin siis igast Fastum Geeli ja muid asju sinna peale. Läks nagu korra paremaks( arvatavasti uni + mitte treenimine ) , kuid täna käisin jõusaalis, selga ei puutunud, kuid hakkas jälle väga väga hullu valu tegema. Ei saa sirge seljaga käia, niisama liikudes on valus , iga väiksem liigutus mis hõlmab alaselga teeb valu, külgedele ei saa liigutada, kummardada on valus, kokkuvõttes KÕIKE on valus teha ! Ehk oskab keegi öelda milles probleem? mingi väga hull asi? Ise arvan, et mingi lihase rebendiga või kes teab mis asjaga pole tegu, kuid jah arsti juurde panen aja kinni suht peagi, kuna selg on tihti valusid tekitanud. Pilt pole küll väga hea, aga peaksite saama aimu mis juhtus.
  7. Toitumiskava tellimine

    Tänud !
  8. Toitumiskava tellimine

    Kui tellida siit toitumiskava, kas siis peab kindlasti teadma oma keha rasva %? Peab ilmtingimata tegelema ainult jõusaaliga, või võib tegeleda ka näiteks kergejõustikuga?
  9. Kergejõustik + kaal

    Nii, kui soov oleks kaotada kaalu, trenni siis 3-4x nädalas = kergejõustik kaal 83 kg pikkust 182cm Asi on suhtkoht üksluine, liha suhtkoht puudub kavast. Sobitaks ehk kanafilee ka endale kuidagi sinna. Kuidas muidu kalorid,valgud,rasvad,süsivesikud sobivad, kui eesmärk oleks kaotada kaalu. Teema on Algajad alateema all , seega palun ärge "näkku lööge. " Kõik soovitused teretulnud! Hommik 8:10 1) 2 muna 2) kodujuust 100g 3) Tee/piim 100 ml 4) 50 g juustu Kaloreid kokku: 440.5 Kcal Rasva: 24 g. Valke: 43.5 g. Süsivesikuid: 7 g. Kiudaineid: 0 g Lõuna ( koolisöök) 12:00 1) Keedetud kartul 300g / Makaronid 300g 2) 50-100g lihatooted 3) 2 leivaviilu 4) piim 200ml Kaloreid kokku: 656 Kcal Rasva: 11.5 g. Valke: 27 g. Süsivesikuid: 107.5 g. Kiudaineid: 6.5 g. Enne trenni 15:00 - 16:00 1) Arrahis 100g 2) Jogurt 200ml Kaloreid kokku: 720 Kcal Rasva: 49 g. Valke: 32 g. Süsivesikuid: 39 g. Kiudaineid: 8 g. Peale trenni 19:00 1) makaron/ kartul 100g 2) Kodujuust 150g 3) piim 100ml 4) 300g kohupiima Kaloreid kokku: 493.5 Kcal Rasva: 9.5 g. Valke: 37 g. Süsivesikuid: 61 g. Kiudaineid: 5 g. Ööeelne 22:00 1) Kodujuust 150g Kaloreid kokku: 165 Kcal Rasva: 6 g. Valke: 24 g. Süsivesikuid: 3 g. Kiudaineid: 0 g. Kokku - 2825 Kcal rasva - 100 g valke - 163 g süsivesikud 217 g
  10. Kergejõustik + kaal

    See on vist massikava, vähemalt kommentaaride järgi. Ega ma suurt ei tea toitumisest, seega ei oska sealse kava järgi endale ka mingit sobivat kava meisterdada. Paar kuud tagasi olin ma veel tiba üle 80. 2-3 kuud pole trennis käind, toitumist pole ka suurt jälgind, aga ma tean et põhitoitudeks olid makaronid ja kartul, ühesõnaga süsivesikud ja arvatavasti väga vähe valke, ehk sealt tulid need kilod? Selline kena normaalkaal oleks ikka ju 75kg või nii
  11. Kergejõustik + kaal

    Kergejõustikus on palju alasid: Sprint, tõkked, pikamaa jooks, ketas, kuul,oda , teivas ja mõni veel. Vanust on 15. Suudan joosta 60m alla 8 sekundi igakell, kuid ma olen enam kui kindel, et olen ülekaalus, tunnen seda Kõhupeal on ikka omajagu seda rasva. Aga ikkagi, ehk keegi oskab rääkida sellest millal süüa valke/ rasvu ja millal süsivesikuid. Ju ma ikka viimasel ajal ainult süsivesikutest toitunud pole ju nii , et ikka kordades rohkem süsivesikuid kui valke/rasvu.
  12. Kergejõustik + kaal

    Tere! Käin kergejõustikus, olen "kergelt" ülekaalus, tahaksin, et tulemused paraneksid, ja et lihastelt rasva ka kaoks. Kui abiks siis olen 180-182cm ja kaalun 83kg Trennis käin 4-5x nädalas. Abi vajaks siis toitumises. Mida peaksin sööma hommikul?(7:30 - 8:30) Päeval (12-13:00) Söök kooli poolt, tavaliselt kartul või makaronid 15:00-16:00 Ehk siis tund enne trenni. Õhtul 19:00 Tahaks teada kas peaks hommikul,päeval,enne trenni sööma valgurikast ja rasvarikast toitu? Peale trenni mingi müsli jogurtiga + kartul /makaron, et siis enne trenni mitte tarbida eriti süsivesikuid? Kuskilt artiklist lugesin, et kui hommikul ja päeval süüa suur hulk süsivesikuid, siis see pidi tekitama väsimust + pole väga tõhus rasva/kaalu kaotamisel? Ma loodan, et saate minu küsimustest ja probleemist aru ja ehk oskate aidatagi.
×