Jump to content

ylbort

Kasutajad
  • Content count

    101
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by ylbort


  1. Ma ei ütleks, et see ebaoluline on; minu silmis pigem nii, et mida aeg edasi, seda OLULISEM on õige jaotus - lihased tuleb ikka nii kombineerida, et see maksimaalselt efektiivne on. Ses suhtes, et kui triits peale rinna tegemist treenituna ei arene, aga eraldi päeval areneb, siis on üsna oluline seda eraldi teha (loomulikult kui huviks on areng ^_^)

    Või mida sa selle all mõtlesid?

    Ei ei ei. Nagu juba mainisin, siis algajad kipuvad sellega üle mõtlema.

    Kas sa reaalselt usud, et see võib võimalik olla? Kui jah siis loe mu posti teist lauset uuesti.

    Kõik on ainult kuplis kinni. Kui tekib arusaam, et 10x olulisem on see, mida sa trennis teed, kui see, et mis lihast millega, siis oled juba edasijõudnute hulgas.

    Edu sulle.


  2. Ma sellega päris nõus ei oleks.. Tahaks näha, kui efektiivne su jalatrenn on, kui eelnevalt oled samal päeval treeninud selga ja rinda. Võiks ikka lähtuda lihasgruppide suurusest ja liigutatavatest raskustest.

    Loomulik olen teadlik kogukeha kavadest, aga ärme seda praegu siin aruta.

    Mis puutub muusse, siis mõnele sobib paremini rind-triits, teisele rind-biits koos treenides, sama käib selja kohta.

    Ja jah... Sa kakud ikka äärmustesse. Minu poolne eelnev arutelu käis ikka rinna ja triitsa samal päeval tegemise kohta. Jah saab efektiivselt rinda ja triitsa samas trennis teha. Alguses kõik algajad mõtlevad nende jaotustega üle. Mida aeg edasi, seda enam saavad aru selle ebaolulisusest.


  3. Nädal on siis ilmselgelt liiga vähe jah? Ei tasu nende jaotustega üle mõelda. See on minu seisukoht. Nagu eelnevalt mainiti, siis palju olulisem on see, mida sa seal trennis teed. Täiesti vabalt võid miksida ühte trenni selliseid lihasgruppe nagu süda lustib. Peaasi, et trennid liiga pikaks ei veni ja järgmiseks trenniks ära taastuks. Ma ei ole kunagi sellisest loogikast aru saanud, et kui treenida rinda, siis ei saa maksimaalselt triitsa treenid või siis selga ja biitsa. Väga edukalt saab ju. Kõik on ainult peas kinni. Mitte kusagil mujal.


  4. Ma ei paneks rinda ja triitsa ühele päevale. Paljud head harjutused on mõlemale lihasgrupile üpris sarnased, mistõttu on keeruline maksimaalselt mõlemat lihasgruppi koormata.

    Ma küll paneks. Ja väga hästi saad mõlemat maksimaalselt koormata, kui tahad See jaotus tegelikult suht pseudo probleem. Ei maksaks üle mõelda. Peasi, et piisavalt taastuda saab.


  5. Selleks, et paremini müüa. Ja ütleme pigem, et tegu on kallutatud informatsioon, kui valega :D

    (st. iseenesest valk küll aga "saast-valk").

    OK. Aga millist infot siis uskuda. Eesti tootjad ei taha paremini müüa v? Kust siis saab usaldusväärset infot? Toidulisandite tootjad n: Fast ei taha paremini müüa v? Mille poolest on loomaliha pihvist saadud valk saastam, kui kusagilt mujalt toidust saadud? Kindlasti on Mc Donaldsil valega rohkem kaotada kui võita. Sellepärast mina isiklikult usun neid andmeid ja ka Fasti, Rakvere, Valio jne pakendil olevaid andmeid.

    Ja ei võta isiklikult. Lihtsalt kinnisilmi uskuda, et miski on halb, kuna keegi ütles, ei ole mul kombeks. Oleks keegi mingi säilitusainete teema sisse toonud. Poleks kindlasti kirjutama hakanud, sest see on ilmselt see mis need kehvaks teeb. Mitte miski õhust võetud saast valk, soja jne.


  6. Mina isiklikult ei võtaks neid andmeid 100% tõe pähe :)

    Kodus ise teha burks ja teada, mida vahele paned, siis oopis teine asi

    Geniaalne!!! Milliseid andmeid siis tõepähe võtta? Kuidas sa tead, mis sa koduse burgeri vahele paned? Kasvatad vasikast peale looma üles, kasvatad vilja, teed jahu, lased laboris koostised sisaldused jne määrata??? Huumor.

    Miks peaks Mc Donalds sellise asjaga valetama.


  7. Iseenesest ei ole just kõige mõistlikum teha E,T,K,N trenni ja siis 3 päeva niisama joosta või lebotada. Raskest trennist taastumine on kordades tähtsam, kui see et selja päeval on mingi rööbaspuudel surumine. Kui trennid korralikult, siis 4 päeva jutti on ilmselgelt liiga palju. Kui niisama püksikummi venitamas siis ok.


  8. Suured tänud, see sobib mulle paremini. Proovin ära.

    Aga kas keegi oskab öelda, kaua oleks optimaalne puhata seeriate vahel. Ntks kui on 5x5 rinnalt surumine?

    Loe kogu tekst, mis seal kirjas on väga hoolikalt läbi. Seal on kirjas puhkepauside pikkused, räägitud ka toitumisest 5x5 ajal ja veel miljonist muust asjast, mida vaja teada, kui 5x5 teed. Suht pointless on siia küsimusi postitada. Igaüks, kes selle kava kohta käiva teksti läbi loeb võib vastata kõikidele küsimustele, mis sul selle kohta tekivad. Võta see aeg ja uuri, mis seal kirjutatakse, siis läheb trenn asja ette. Muidu võivad jääda tulemused kesiseks.


  9. Mõtlesin ka et äkki prooviks seda 3x nädalas.

    ehk

    SURUMINE,KÜKK ja JÕUTÕMME.

    Aga kas oleks mõtekas sinna lisada ka ettekallutatult kangi tõmbamine e. see: http://www.fitness.ee/lehed/tooriistad/har...nk/selg/049.gif ?

    Või asendada see hoopis millegiga nt. jõutõmme või hoopis teha jõutõmmet 3x5 ? Sest mulle meeldib see harjutus väga ning vanasti kui seda tegin, siis aitas see väga palju seljale kaasa.

    Keegi kunagi jagas siin mingis teemas head 5x5 kava, mille siis bill starr koostanud. Link siis http://www.geocities.com/elitemadcow1/5x5_.../Linear_5x5.htm

    Loe tekst läbi kui inglise keelest aru saad ja seal lehel ka exceli tabel olemas, mis raskused välja arvutab. Suhteliselt lihtsaks asi tehtud. Seal veel üks kava, mis edasijõudnutele kah. Proovin ise selle ära.


  10. Tere!Kas keegi kasutab ka Mülleri maisitärklist.Vaatan et see tuleb ikka kõvasti odavam kui FASTI Malto6.Ja Mülleri viinamarjasuhkrut kasutavad ka vist päris paljud siin.

    Isegi mõlnud selle peale, kuid ei tea, kas malto ja selle mülleri oma vahele saab võrdusmärgi panna. Ei ole viitsinud uurida. Hinnavahe ikka meeletu. See müller võiks vadakut ja kaseiini ka tootma hakata, ilmselt oleks 3x odavam kui spets toidulisandite tootjate oma.


  11. Võibolla ei ole just kõige objektiivsem, kuid saan väga hästi aru, mida codec saada soovis. Kui massi kava ei andnud soovitud tulemusi, siis soovis lihtsalt saada infot, mida muuta. Kuna toitumis kava ei olnud koostatud nii, et hommikul nii palju valke, rasvu ja süsikaid, vaid ka toidu näol paika pandud kui palju mida, siis soovis ta ka saada seda lisatavat kogust, mitte aga nii palju valku, süsikaid ja rasva, vaid konkreetselt toitainete näol, mida ja kui palju. Paraku ta seda aga ei saanud ja sealt ka see edaspidine jama. Isegi keemikutest kulturistid, kes tippu on jõudnud peavd oskama toituda ja trenni teha, sest muidu nad lihtsalt tippu ei jõua. Seda enam, et tänapäeva Eestis on suht keeruliseks tehtud keemikute tippu jõudmine. Paraku aga ei olnud see just eriti keeruline 90ndatel. Siit ka minu suht subjektiivne järeldus, et enamus 90ndatel tippu jõudnud kulturistidest on olnud keemikud. Kuna lihtsalt see ei olnud TABU nagu tänapäeval. Preaguseks aga nad on kohanenud olukorraga (loodetavasti), ning sealt ka pidurdunud areng või isegi tagasiminek arengus. Viimased paar lauset ei oma erilist tähtsust antud postituses. Lihtsalt minu arvamus, mis põhineb videode ning piltide vaatamisele, ning ka mõne aastasele trennikogemusele.


  12. Tere,

    Soovin teada, kas lihase ehitamiseks, lisaks tavalisele kindlale ja tugevale toitumisele, sheigina pärast trenni on parem munavalge valguisolaat (albumiin) või vadakuvalk? Palun vastata nendel, kes tõesti asjast jagavad midagi, mitte nendel, kellel on lihtsalt mingi järjekordne arvamus või arusaam millestki.

    Tänud teadjatele ja jään vastust ootama.

    Vadak+kaseiin+kiired süsikad+aeglased süsikad oleks ilmselt kõige parem valik. Paraku oman lihtsalt arvamust ja ei kvalifitseeru vastama, kuid vastan siiski.


  13. Ma vaatasin praegu sellel lehel olevat seletust:

    http://dictionary.die.net/affront

    "An affront is a designed mark of disrespect, usually

    in the presence of others. An insult is a personal

    attack either by words or actions, designed to

    humiliate or degrade. An outrage is an act of extreme

    and violent insult or abuse. An affront piques and

    mortifies; an insult irritates and provokes; an

    outrage wounds and injures.

    "

    Ja ma saan umbes nii aru nüüd:

    * affront- kavatsetud ehk planeeritud solvang. Näiteks teen õelalt kodutööd, mõtlen kuidas saaks hästi solvavalt öelda subjektile.

    * insult- planeerimata solvang, ehk siis suht spontaanne, lihtsalt hetketuju ajendil solvata.

    * outrage- eriti räige solvang. Planeeritud või planeerimata eriti valus solvang, näiteks kallimale inimesele, keda see eriti haavaks.

    Et seal nagu "avalikkuse" kohta ei seletata miskit.

    ---

    Aga seal pole "offend"-i kohta seletust.

    usually in the presence of others.

    Võibolla peeti seda silmas?


  14. Miks Estis ei ole selliseid mehi? ah?

    Eks me jah tegeleme siin iluvõimlemise ja modellindusega.

    Tegelikult on nii, et oma saamatust ebakompetentsust vabandatakse välja sellega et mees võtab "rohtu".

    Aga meie "rohu" võtjad pole ka sinna mõõtu. Vaevalt küündivad vabariigi tasemele.

    Seega ei aita see rohi sittagi, nagu näha.

    Ok ta pole küll kõige ilusama keskkohaga aga mehel annet ja tahet on.

    Seega nähke vaeva ja tehke trenni ja ärge leidke vabandusi:

    a la "mina olen väike ja teised suured sest teised võtavad rohtu"

    Paraku unustad sa ühe piisavalt tähtsa asja - RAHA. Seda peab ikka piisavalt palju olema, et suureks saada. Lihtne järeldus on, et Eesti steroidi kulturistidel seda piisavalt ple, muidu nad oleks kindlasti suuremad kui meie puhtad kulturistid.


  15. enne trenni ei peaks vä `?

    Peaks või ei peaks, see on ainult sinu otsustada. Mina näiteks olen harjunud enne trenni shake jooma ja kui ei joo, siis tunnen ennast trennis ebamugavalt. Ka ei ole mul aega enne trenni süüa ja seega on minu jaoks lihtsam shake sisse tõmmta ja trenni minna. Sellele otsusele pead ise jõudma millal ja kas üldse läheb sul seda shake vaja v suudad tavatoiduga oma vajadused rahuldada.


  16. Küsimus, et kuida te seda endale teete, kas joote seda igapäev kaks korda päevas `? Ning palju te panete korraga pulbrit, seal kirjas et mingi 100g .

    Mina joon trennipäevadel enne ja peale trenni 100g ja kui trenni ei ei tee siis ei joo üldse. Tavaliselt tuleb nädalas 4 trennipäeva. Vabal päeval üritan oma vajadused tavatoiduga rahuldada.

×