Jump to content

ylbort

Kasutajad
  • Content count

    101
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by ylbort

  1. kreatiin, proteiin, glutamiin

    Ma arvan, et küsimus seisneb selles, et ostab kõik ära ja siis segab kokku. See on küll halb mõte, sest kõik erinevad ained ja ei segune ühtlaselt. Eelnevalt pole mõtet kokku segada suuremaid koguseid ja siis hiljem sellest segust sheike teha. Ühte sheiki võid küll panna kõiki koos.
  2. C-Vitamiin

    http://www.amazon.ee/main.php?main=artikke...w=1&textID=2785 loe see artikkel läbi ja saad veits c vitamiini kohapealt targemaks.
  3. jõusaal ja pump on minu jaoks valge hiinlane.
  4. Harjutuste m6ju....

    kogu jutus on väike ebakõla. sooritad harjutuse ära lihased on valusad (ma arvan, et sa mõtled selle all täis vms). ongi kõik korras ju. loomulik, et nad kogu trenni vältel valusad ei ole. hakkad uut harjutust uuele lihasgrupile tegema siis veri koondub sinna ja ongi kogu lugu. Ega ei saagi olla näiteks peale rinda tehes veel triica ja siis veel biica ning veel kõhtu kõik lihased valusad (täis). Ebareaalne. kogu postitus on maru segane...
  5. need harjutused on väga head seljale (just lailihasele). oluline on nende puhul muidugi sooritus. kogu sooritus peab olema kontrollitud kogu liigutuse ulatuses. ainuke jama on see, et väsitavad ilgelt alaselga, seega peaks selg kindlasti nõgus olema ja võimaluse korral ka vööd kasutama. jõutõmme ei ole paraku just kõige parem harjutus seljale, kuna suure koormuse saavad ka jalalihased ja tuharalihased. alaselja treenimiseks muidugi sobib.
  6. Nii plaan... aidake...

    ega sa ei pea lisavalku võtma 1,4-1,6g kehakilogrammi kohta, vaid sinna sisse läheb ka see valk, mis sa toidust saad.
  7. Deltalihas?

    Delta tagumist osa mõjutab kõige paremini ettekallutatult hantlite v siis trossi viimine küljele. Öeldakse, et kõik surumise harjutused mõjutavad esimest ja mingil määral ka keskmist osa ja hantlite küljele viimine kõige rohkem keskmist osa.
  8. Treeningkava

    Mina soovitaks siis sellist kava, millega ise väga rahul olen 1. päev rind, triiceps, biiceps 2. päev jalad ja alaselg 3. päev selg ja õlg
  9. harjutuste vahetus

    tglt treenivad need harjutused kõik erinevaid deltalihase peasid seega ära asenda deltalihase esimesepea treenimist keskmise v tagumisepea treenimisega, vaid mingi harjutusega, mis treeniks ikka sama pead.
  10. Kehakaalu suurendamine

    kysimus on veits valesti formuleeritud. valku sööd ju iga päev niigi. et siis mõtled lisavalku sheigi vm näol. sellest on siin foorumis nii palju räägitud et see kehakaalu suurenemine tuleb selle arvelt sa pead sööma rohkem kui kulutama. seega oleks hoopis mõtekam hakata lihtsalt rohkem sööma kui soovid kaalus juurde võtta. muidugi ilma trenni tegemata tuleb see kaalulisa rasva arvelt a sellest on sul ju suva kui ma kysimusest õieti aru saan.
  11. see teema on siit palju läbi käinud kasuta otsingut. http://forums.amazon.ee/index.php?showtopi...nalihas++suurem http://forums.amazon.ee/index.php?showtopi...nalihas++suurem http://forums.amazon.ee/index.php?showtopi...nalihas++suurem
  12. Nitro Tech VS. Robocop No 1.

    Nitro tech on USA toode ja seda promovad ja kasutavad maailmas tegijad kulturistid. NO1 on soome proteiin ja seda nagu eriti keegi ei promo. Mõtle nüüd kui raske on öelda kumb on parem. Proteiin on proteiin ja et teada saada, kas neil on mingi vahe tuleks korraldada mingi katse. Eesti oludes paraku mingeid katseid ei korraldata. A'la et kuu aega 10 meest söövad no1-te ja 10 meest nitro tech-i. Kui oleks selline katse saaks öelda et üks on parem kui teine a ka siis mitte 100 protsendiliselt. Ise kasutasin kogu aeg nutri plus whey 8100 nüüd olen üle kuu kasutanud universali whey prod ja tõesti ma ei oska öelda kumb neist parem on. Kallim on kindlasti universali proteiin ja maitseb ka paremini aga arengus nagu küll mingit erilist vahet pole. Ainuke asi mis nagu parema enesetunde tekitab on see, et universali oma on usa oma ja kallim ja seega nagu loodan sisimas, et töötab paremini a tglt vist eriti vahet pole. Tee parem ise katse ja anna meile kõigile siin foorumis teada kumb on parem. Olen enam kui kindel et sa ei leia mingit erilist vahet aga kui leiad siis huvituks sellest küll.
  13. öine koks

    jooge kaseiini see ööseks veic parem kui vadak kuna imendub aeglasemalt ja varustab pikaajlisemalt.
  14. Puhkus

    Vaja kindlasti ei ole. Eks see puhkamine käib rohkem enesetunde järgi. Kui tunned, et on vaja puhata siis puhkad. Minul tulevad need puhkused iseenesest sisse kas vigastuse v haigusega v millegi muuga. Pole veel ühtegi sellist aastat olnud, kus poleks sees mõnenädalasi pause kas siis haiguse v vigastuse tõttu.
  15. Kus trennis käid ja kus elad???

    Tallinn ja Põhja PP
  16. ragisev puus

    Mine arsti juurde.
  17. Ega midagi ei juhtu ju?

    8h seisab sheigina, kuid selles ple ju küsimus. Arvatavasti peaks ikka seisma, sest müüakse ju selliseid variante ka, kus on kõik koos segamini.
  18. Keelatud?

    Olen kunagi mingit artiklit lugenud, et mehe sperma taastub kuue kuuga. See tähendab, et sa võid igast solki süüa ja panna, kuid kui kuus kuud korralikult toitud, ei suitseta, ei joo jne, siis sperma taastub samasugusex nagu enne.
  19. päevane kalorihulk

    et siis amazoni lehel üleval tööriistaribal on selline asi nagu tööriistad ja seal BAV arvuti, ning sealt saad veic vajalikku inffi.
  20. Sõjavägi

    Ex kõik sõltub sellest, kuhu pataljoni lähed, kuid üldjuhul ikka lastakse. Mõnes vähem ja mõnes rohkem.
  21. sinu pikkus ja kaal, vanus?

    188 85 22
  22. kui palju kaalub......

    triiki tl peax mingisugune 2 g-d olema...
  23. soovix inffi

    kas kusagil eestis korralikke jõusaali riideid ka müüakse ma mõtlen ikka selliseid korralikke.
  24. kava

    olen ka seda jõusaali asja veic teinud ja mina teen vot niimoodi 1. päev rind, biitseps, triitseps ja kõht 2. päev jalg ja alaselg 3. päev selg, õlg, trapets ja kõht
×