Jump to content

xip

Kasutajad
  • Content count

    135
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About xip

  • Rank
    Kasutaja
  • Birthday 05/09/1986

Kontakteerumise viisid

  • Website URL
    http://

Profiili informatsioon

  • Asukoht
    Tartu
  1. Ma tunnen küll ennast igati ALFAna
  2. Ei ole nagu naise moodigi
  3. Argo Ader - palju õnne !

    Palju Palju Õnne!
  4. Rasvased toidud

    joo hommikul kohe ku ärkad klaas mineraalvett(gaasiga), paneb kohe kõhu paremini tööle!
  5. venitused peale trenni

    Ma venitan kaa seeriate vahel, üldiselt peale trenni ei venita pikemalt
  6. Valgu kadu

    Ma arvan et ku sa pole professionaalne kulturist ja alles tegelenud paar kolm aastat sellega siis võid täitsa rahulikult kartulit ja liha süüa, gramme lugematta
  7. Kõhulihased

    tee aeglaselt! niikuinii lased nii kiiresti kui võimalik
  8. mulliga või mullita?

    Ega ma ei joogi, kogu aeg gaasitut joonud, lihtsalt tahtsin teada et äkki peaks jooma gaasiga. Aga jah ise kah kogu aeg arvand et gaasitu ikka parem!
  9. mulliga või mullita?

    ei ole mingit konkreetset. lihtsalt kas mulliga mineraalvesi või ilma? ise mõtlesin kah et äkki see gaas mõjub kuidagi, kui trenni ajal juua?
  10. Kas trenni ajal mulliga või mullita vett juua? Miks? Aitähh!!!!
  11. mis tee arvate?

    ma usun küll, toitumiskavast peaksid ära elama küll!
  12. Kreatiin ja muud sellised

    valgud ja süsivesikud ja kreatiin pole keemia, nad on viidud lihtsalt pulbrilisse olekusse! Õiged kogused on kasulikud mitte kahjulikud! Aga ega ka su metaan keemia ei ole, see on maagaas ch4, ära seda jah palju tarbi, pidi põlema ja puha
  13. HERBALIFE tooted

    oleks kah nagu midagi kuulnud sellest, et see mingi kaalujälgijate värk, et nad ainult seda ja mingeid tablakaid söövad ja muidu normaalset toitu ei söögi. Se on igatahes mingi eriti kahtlane värk, mingi vene toodang kah äkki, koduleht oli igatahes herbalife.ru Ma küll ei riskiks sellega
  14. Oti kukutajad osa2

    nendest pulgajukudest küll kellegile ohtu pole
  15. glükoos

    enne trenni glükoosi paned siis tuleb uimane trenn, peale trenni pane mõlemat!
×