Jump to content

Reints

Kasutajad
  • Content count

    37
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutraalne

About Reints

  • Rank
    Algaja

Recent Profile Visitors

2,554 profile views
  1. Mõtlesin nüüd kulturismi euroopa meistrivõistlustele minna. Mida teha? Kas peaks trenni ka tegema või piisab poseerimise harjutamisest kord nädalas? Kas poseerimist peaks rohkem harjutama? Ägedad blingid ja silmapaistvad poseerimispüksid on mul juba olemas. Või oleks pidanud enne trenni ka tegema kui 150€ swarovskitega pükste eest välja käisin? Mis arvate?
  2. Igakuine võistlus - Põrandal surumine

    Päris null pole, mõned korrad toetas küünarnukid maha ka, aga ilmselt üle kümne pole võimalik ära lugeda.
  3. Paraku on bodyfitnessis vaja enamat kui head vormipildid hämaras toas ja keskmisest jämedam käsi. Vaja on proportsioone- laia selga, kitsast keskkohta, pikki jalgu, ilusat õlavööd ja naiselikkust. Paraku neid kõiki korraga on antud väga vähestele. Kui sina arvad et Eli Viielol on eesti tasemel bodyfitnessis võistlemiseks kõik olemas, siis mina ja ma arvan et paljud kes selle alaga rohkem kursis on kui sina, arvavad, et Darolal on hetkel eesti tasemel bodyfitnessis võistlemiseks kõik olemas, vaja on ainult liha peale kasvatada ja vormi teha. Jõmmikas olemisest sellel keerulisel alal kahjuks ei piisa...
  4. Athletic-fitness meesjuuniorid 1. Fred Vunk Athletic-fitness mehed 1. Ants Varblane 2. Margo kuiv 3. Imre Uibokand 4. Harri Indus Athletic-fitness naised 1. Esta Pilt 2. Darola Kruusik 3. Rete Jallai Kulturism noormehed 1. Tauri Metsaviir 2. Marius Lemming 3. Oleg Trofimov 4. Siim Rässa Kulturism meesjuuniorid 1. Andres Valgma 2. Siim Veri 3. Siimo Sikut 4. Silver Kalmus 5. Sander Gorgiseli 6. Edgar Udod Kulturism mehed 1. Ott Kiivikas 2. Ain Paavo 3. Boris Blinov 4. Andrei Abrossimov 5. Harri Indus Klassikaline kulturism mehed 1. Peep Reinart 2. Taavi Merisalu 3. Imre Vähi 4. Allar Vaet 5. Allan Nikopensius 6. Sten-Erik Viilup Fitness naisjuuniorid 1. Kristina Koroljak 2. Endla Vaher 3. Johanna Lond Body-fitness juuniorid 1. Liis Kristiin Vaher 2. Janne Seli 3. Kaisa Metsla 4. Julia Golubõhh Body-fitness naised 1. Darola Kruusik 2. Anastasija Zerdetskaja Naiste physique 1. Esta Pilt Meeste physique 1. Imre Uibokand 2. Boris Blinov 3. Siim Rässa 4. Ats Loot 5. Kenn Jaakson Bikini-fitness -163 1. Kristina Aleksejeva 2. Tatjana Kreit 3. Riina Solomonova 4. Piret Langsepp 5. Janika Aavamägi 6. Sigrid Kont Bikini-fitness +163 1. Egle Eller-Nabi 2. Reet Reimets 3. Aleksandra Laer 4. Olga Jakovleva 5. Liis Vahter 6. Kristina Orr 7. Tiina Ollemaa 8.Kristina Nuut 9.Gea Taalvelt 10. Karin Kitt
  5. Kas selline jama ei peaks lihtsalt kustutamisele minema? Seda teemat pean silmas.
  6. Selliseid väljapakutud askeetlike lahendusi, ei saa just korralikuks nimetada. Sellise nurga alt loominguliselt lähenedes saaks kindlasti veel palju odavamalt vajaliku konstruktsiooni valmis.
  7. Olenevalt kasutaja ootustest, kui tugevat konstruktsiooni vaja läheb, tuleb korraliku kükipuuri materjali (leti)hind ca 200 €. Ja päris näpu vahel seda ikka valmis ei tee ka. Näiteks kõige lihtsama konstruktsiooni puhul, kus ohutusvardad lähevad läbi mingite postide on vaja puurida umbes 28mm auke, mille jaoks on vaja üsna asist puurpinki. Lihtsalt mainin, kuna teen endale parajasti küki jaoks puuri, ja algul asja üle mõeldes tundus see väiksem töö, kui reaalselt on.
  8. Jõutõmme ja sumo jõutõmme

    Üritad tõmmata nii, et kangi liikumise teekond oleks mööda vertikaali. Seejuures selg peab olema sirge või pigem nõgus ja kang liigub üles pm mööda säärt. Kui jalgade paindumine pole kiita on väga raske sellisest asendist tõmmata, aga sellega harjub, kui teada mille poole on vaja püüelda. Ja kõik oleneb muidugi eesmärgist ka, milleks sellist harjutust teha. Enamasti teevad sumo tõmmet vaid jõutõstjad, et saavutada suurem liigutatud raskust. Youtubes soovitaks vaadata näiteks Margus Silbaumi tõmmet.
  9. Kodus treenimine (vajalikud riistapuud)

    Kang, hantlid, kükipuur( mõistlik lahendus on, kui puuri küljes on lõuatõmmeteks sobiv toru) ja reguleeritava kaldega pink. Pinnaühiku kohta ilmselt kõige optimaalsem lahendus, võimaldab teha suuri lihasgruppe kaasavaid baasharjutusi, ja loominguliselt lähenedes tohutult erinevaid abistavaid harjutusi. Sellise komplektiga pm võimalik Eesti mõistes üsna kõrge tase saavutada, muidugi kui eesmärk on raskuste liigutamise progress või visuaalse peegelpildi ilmestamine. Lisaraskuste vajadus kangile ja hantlitele sõltub treenituse tasemest ja selle arengust. Minu nägemus kõige hädavajalikumast. Jõudu!
  10. Athletic fitnessi pole ka ühtegi registreerunut ? On kellelgi plaanis osa võtta?
  11. Fitness.ee galeriis on pildid ka üleval. http://gallery.fitness.ee/main.php?g2_itemId=530897
  12. Kas sellist protokolli pole, kus kõikide katsete raskused olemas on, mitte ainult parimad ja õnnestunud katsed?
  13. Mehed: 1. Margus Silbaum 2. Raigo Kuusnõmm 3. Alex-Edward Raus 4. Rait Sagor 5. Siim Rast 6. Argo Erit Naised: 1. Eleri Õisma 2. Marianna Bogdanova 3. Agnes Rannaste
  14. Pallitrikk

    Päris tsill. Proovin ka millalgi ära.
  15. Sparta kodulehel uudise all on võimalik võistlust jälgida.
×