Jump to content

markomj

Kasutajad
  • Content count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About markomj

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 01/17/1988

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  1. Müün küki ja rinnalt surumise puuri koos kangi ning raskuste hoidjaga + pink. Kangil kokku 126kg koos lukkudega ja 2,2m pikk. Kang ei ole kõver. Puur on valmistatud metalliettevõttes ja värvitud pulbervärviga. Kangi kettad on värvimõttes taastatud ja värvitud märgvärviga (tööstuslikult mitte pintsliga ). Puur käib pulkadeks lahti ja ma olen seda transportinud ka ufo civic-uga. Müün kõik korraga, ei jupita. Asukoht Saue hind 600 eur tel: 56612 viis kuus neli Pildid: https://www.dropbox.com/sh/zbmcnk7ohfo2p2y/AAASDSjyHAo_eHnH1s0-mxeja?dl=0
  2. Kuidas võita vastassoo tähelepanu?

    hehe, see küll peletab kõik eemale
  3. Seedimise korrashoidmine ka aitaks. Süia kiudaineid piisavalt. Minumeelest peaks sööma tihedalt kuna see ka kiirendab seedimist .
  4. Kui palju võtsin nüüd juurde?

    Biolab pakub just sojatooteid. See ei ole just kōigeparem valik.
  5. Raamat toitumisest

    mnja. Tegelikult on "autor" väga suhteline mõiste, tegemist on koostajatega . Mul endal on see raamat hetkel käepärast ja siis lugesin vähekene seda. Põhitõed on ikka samad ja mina ei näe paanikaks põhjust. Raamat ise on kirjutatud rohkem naistele ja seal oli tõesti puhastavale veepäevale põhendatud tervelt 1,..% lehekülgi.
  6. Mees (16) otsib naist (treeninguteks)

    Ega see naistega koos treenimine eriti ei arenda. Ei sa proovida maksimum raskustega treenimist kuna naised ei joua parast seda kangi sinupealt ara votta :-D . Lisaks peab kindlasti neid aitama kui naed nede saamatust jousaalis harjutuste sooritamisel ja teadmatute puuduliku kava ulesehitust:-) .
  7. Raamat toitumisest

    https://www.raamatukoi.ee/cgi-bin/raamat?169196 see ka suht ok raamat algajatele, kes midagi ei tea .
  8. Kui tihti treenida?

    Täiesti õige. Ma ise hetkel välismaal hotellis ja siin saab ka teha kätekõverdusi, kõhulihaseid. Lisaks liigutasin kaks tõiesti õigel kõrgusel olevat lauda sobivale kaugusele ja sain teha või siis imiteerida rööbaspuudel surumist. Pildil kujutatud: Lisaks on õudes ka mänguväljak kus kiikusid hoiab üleval 70x35mm nelikanttoru, mille peal saab täitsa edukalt lõuga tõmmata. Kindlasti annab päris korraliku toonuse ka igahommikune võimlemine. Igasuguseid kodus teostatavaid harjutusi saab ka netist uurida, kasvõi siiit http://www.youtube.com/watch?v=qQLxf56j7Nw No ja lõpetuseks kuldsed sõnad: Kes tahab trenni teha näeb igalpool võimalusi, ülejäänud näevad ainult vabandusi, miks ei saa midagi teha.
  9. Ütleks vahepeale, et see ei ole nii. Rattaspordis on mägedemehed elupeenikesed, et võimalikult vähe massi mäkke vedada. Sprinterid on lihaselisemad kuna äkilised kiirendused vajavad suuri lihaseid, et saavutada võimalikult kiire tempo. Ja kui te seda TDF vaatade siis on näha kui need mägede etapid hakkavad siis jämedate jalgadega sprinterid katmestavad. Jaan Kirsipuu pole enda jämeda sprinteri jalaga veel ühtegi TDF lõpuni sõitnud. No ja see jala jämedus tuleb rattaspordis ikka kehaehitusest. Igastühest ei saa mägede meest. Niisama väikseks lisainfoks.
  10. Maggie dieet, mis arvate?

    meditsiiniajakiri Kroonika . Ei saanud kohe kirjutamatta jätta
  11. Kui tihti treenida?

    kehamassiindeksi järgi tundub küll suht ok seis olevat.
  12. Käte surisemine

    mul endal oli parema käe väike sõrm ja selle kõrval olev sõrm mõnikord peale trenni kas "tuim" või surises. Enam seda ei ole. Kuna siin teemaks läks siis ma küsiks ka millega võiks olla tegu. Kas ROtter-i poolt maintud magneesiumi puudus?
  13. Kui tihti treenida?

    äkki sööd korraga liiga palju ja seda liiga hilja (kell 10 õhtul). Selleks pole äkki kõht tühi hommikul. Lisaks veel keha juba harjunud, et hommikupoole toitu ei saa ja siis keha ei küsi ka. Selleks ka vb pole hommikul isu.
  14. Kas kava on hea kaalulangetamiseks?

    Arvutuslikult on seda täpset piiri raske määrata aga mingi ettekujutuse algaja saab. Spordiarst ja koormustest kõige parem valik üldse. Siis saab ülevaate oma tervislikust seisundist ka, vb ei tohigi trenni teha. Kahjuks need maksavad kole palju.
  15. Põlveprobleemid

    Tegelesin kunagi väga tõsiselt kestvusspordiga (jalgratas). Iga ettevalmistushooaeg talvel oli minujaoks paras peavalu. Nimelt siis tehti põhitreening joostes ja koguaeg minu põlved valutasid ja pidin tegema kõvasti puhkepäevi, et põlvedele rahu anda. Lõpuks leidsin lahenduse jõusaalis tehes kükke jms jalgadele harjutusi. Enam mul probleeme põledega ei ole ja võin kasvõi 3h järjest joosta (Y) .
×