Jump to content

zxcvb

Kasutajad
  • Content count

    246
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

zxcvb last won the day on January 4 2019

zxcvb had the most liked content!

Community Reputation

11 Natuke juba nagu teab midagi

About zxcvb

  • Rank
    Kasutaja
  • Birthday 04/24/1994

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male

Recent Profile Visitors

5,953 profile views
  1. Arvamust

    Kindlasti tee ikka trenni ka ja aegajalt suurendad koormust, et keha ära ei harjuks. Nii õpetad keha energiat võtma rasvavarudest. Ja saad ka rohkem süüa kuna kulutus suurem. Mida suurema kaloraazi juures su kaal langeb, seda parem. Trenniga saad seda käivet tõsta.
  2. Arvamust

    Puder ja makaronid pane ikka kuivainena, loodan et sa kaloriarvutisse ei pannud 250g kaerahelbeid ja makarone, see oleks ikka ulme kogus
  3. Ats Loot YouTubes

    Üks teemaväline küsimus-kuidas sul õnnestub iga post täpselt 16:00 teha või mõned minutid hiljem?
  4. Arvamust

    Mida sa korrigeerida tahad? Kui kaal langeb siis jätka vaikselt samas vaimus tõstes tasapisi treeningkoormust. Kaalulangetus ongi aeglane protsess. Ja kaalu pealt mingite % vaatamine ei peegelda progressi just kõige paremini kuna kõik kaalud on erinevad ja kes teab kui täpselt need näitavad. Kõige parem viis progressi jälgida on teha endast mingi perioodi tagant, kas iga päev või iga nädal, vormipilte täpselt samal ajal päevast (nt alati hommikul enne sööki). Kaal võiks olla ainult keha kaalumiseks ja kaalu nr kirjutad iga päev pildi juurde. Kui kava näeb ette 1600 kcal ja sa tarbid enda hinnangul 2000 kcal, mis võib vabalt ka suurem olla, siis on siin suur probleem.
  5. Täielik algaja

    Aga proovi kuu aega ainult suure koormusega biitsale pühendada ja vaata mis tulemus tuleb, vs tasakaalustatud targalt koostatud treeningkava, kus on sees baasharjutused (kükk, surumine, jõutõmme, lõuatõmbed jne) Ära selle lihasvaluga enda pead vaeva. See, et ülejärgmine päev tuleb, on normaalne. Ja kui lihased ei valuta, ei tähenda, et trenn mõttetu oli.
  6. Täielik algaja

    Võime sulle siin ju kavasid soovitada, aga sulle endale kõige kasulikum oleks põhitõed selgeks teha ja vastavalt enda eesmärkidele/võimalustele plaan paika panna. Infot otsides jää ühe allika juurde, nt fitness.ee artiklid+foorum (Oti blogi) Kui areng toppab, oled ületreeningus (võta puhkus) või treenid liiga väikese koormusega. Saalis käimise võimalust sul pole nagu ma aru saan?
  7. Jalapäev

    Mis mõttega jalgu treenida üldse?
  8. Väga raskesti loetav, aga ehk harjub ära
  9. Kofeiinipulber

    Ostad tabletid ja lased pulbriks?
  10. Jõutõstmise kava

    Kahju küll, et oled pidanud üle 7 aasta ootama kava järgi, et jõutõstmisega alustada. Loodan, et ühel päeval saad ikkagi kava kätte ja saad alustada.
  11. Deltalihas ei kasva

    Pigem vähenda raskusi
  12. Kvaliteetne valk, mida valida ?

    Gold standardi kilohind on suht kallis kui seda otsid ja erilist eelist teiste seas ei anna. Vaata lihtsalt millel kg hind kõige soodsam. Mitmed välismaa poed teevad häid allahindlusi. Miks kaseiiniga segada tahad muidu?
  13. Bulking ja cuting

    Algajale mitte nii lihtne ülesanne. Lihtsam on järgida kindlat kava.
  14. Proteiin

    Miks ainult ülakeha tahad treenida?
  15. Vend Vähk Lahkus üks vendadest Paulidest

    Triits on ikka vägev. Edu uuel aastal ja palju rekordeid
×