Jump to content

zxcvb

Kasutajad
  • Sisu loend

    220
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    3

zxcvb viimane päevavõit oli November 9

zxcvb's oli kõige populaarsem sisu!

Kogukonna Reputatsioon

8 Neutraalne

zxcvb

  • Tase
    Kasutaja
  • Sünnipäev 24.04.1994

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male

Viimase Profiili Külastajad

4 811 profile views
  1. Kontoritöö ning treening

    Kui eesmärk lihtsalt kehalist aktiivsust tõsta, siis see 6km kõndimine päevas on täiesti piisav.
  2. Antud tootega küll kokkupuude puudub, aga kui rahaga midagi muud teha pole, siis lase käia. Poest midagi kiiret võtta või kodus kasvõi võileivad valmis teha on kordades parem kui mingi kahtlane jook.
  3. Kindel et telefon toetab Polarit?
  4. Rain Kuusnõmm blog

    Viimane seeria oli?
  5. jah
  6. Kreatiin Proteiin

    Toote lehel kõik eesti keeles kirjas ju millal, kui palju, miks .
  7. Toiduained jagunevad viieks: leib ja teraviljatooted; juur-ja köögiviljad; puuviljad; piimatooted; liha, kala, munad. Iga päev peaks tarbima toiduaineid nendest viiest grupist.
  8. Järjepidevus on tulemuste võti, ei juhtu su gainsidega midagi kui 2x nädalas käid. Kui tahad maksimaalseid tulemusi, siis pead jõusaali omale esikohale seadma ja vähemalt 3-4x nädalas käima ja nt paar korda nädalas siis jalkat vms kergelt (aeroobne). 2x nädalas sobib lihasmassi säilitamiseks. Kui tunned energiapuudust, siis on 2 võimalust: ületrenn või sööd liiga vähe.
  9. Tee ühte kava nii kaua kuni ära tüdined, tahad vaheldust. Ei ole nii et kui üle 2 kuu ühte kava teha siis enam ei arene vms. Mõne aja tagant harjutuste muutmine aga on hea, seega võid vabalt neid kavasi vaheldumisi teha paari kuu kaupa.
  10. Ära hakka jalgratast leiutama ja tee lihtsalt nii nagu kavas ette nähtud. Korraliku toitumisega isegi lisad jõudu/massi
  11. http://www.fitness.ee/treeningkavad/1/1/33 http://www.fitness.ee/treeningkavad/1/1/11 http://www.fitness.ee/treeningkavad/1/1/19 Vali milline endale kõige rohkem meeldib, kõik on full body kavad. Ülakeha/alakeha jaotus muutub optimaalseks kui teha vähemalt 3x nädalas. Jõudu!
  12. Ära tee ülakeha-alakeha kui ainult 2x nädalas, tee parem fullbody need mõlemad trennid. Saad kõik lihased 2x nädalas läbi teha.
  13. Kasutatud Whey Protein müügiks!

    15€ tulen järgi
  14. Kuidas saan aru, et peaksin raskust tõstma?

    Tere! Oletame et teed 3x10. Raskust peaksid lisama siis, kui suudad kõikides seeriates 10 kordust ära teha puhta tehnikaga. Soovitaksin sul lugeda erinevaid jõutreeningu teemalisi raamatuid ja mitte väga palju uskuda internetti kuna otsustada, milline info võib õige olla ja milline väär, on väga raske, eriti algajal.
×