Jump to content

zxcvb

Kasutajad
  • Content count

    254
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

zxcvb last won the day on November 19

zxcvb had the most liked content!

Community Reputation

12 Natuke juba nagu teab midagi

About zxcvb

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male

Recent Profile Visitors

6,217 profile views
  1. Animal pump

    Aga kas poelettidelt leiaks mõne toote mis on imerohi?
  2. Suur probleem!!

    Sellise arengu pealt tundub, et su naine ikkagi söödab sulle mingeid aineid salaja sisse. Soovitan seda lähemalt uurida, et see kahtlus elimineerida.
  3. Toitumiskava ja vadakuvalk

    Jah peale trenni kindlasti sheik ja muul ajal eelista tavatoitu, kuna sheigis ikkagi omajagu magusaineid jne, mida pole ülemäära vaja tarbida. Muul ajal siis tavatoit>sheik>toidukorra vahele jätmine.
  4. TRT=tervislik doping?

    Kuulasin isegi seda saadet ja seal räägiti ka pigem positiivses võtmes sellest. Igaljuhul kui nii kaua juba trenni tehtud ja tunne et oled maksimaalse võimaliku taseme saavutanud kaerahelveste, BCAA, kreatiini najal, siis paratamatult tahaks teada, kas ja millised lisandid/meetmed on veel olemas, mis võiksid arengut edasi viia. Usun, et see tööstus areneb pidevalt ja uusi võimalusi tuleb koguaeg juurde. Ütlen siis veelkord, et ei mõtle siin selgeid steroide, mis hävitavad organismi. Eesmärk siiski järjepidev areng+keha normaalne toimine.
  5. TRT=tervislik doping?

    Tänapäeval on keha tootvate hormoonide kunstlikuks tõstmiseks mitmeid võimalusi, kuid üks on testosterone replacement therapy, mida tehakse arstliku järelvalve all. Mida sellest arvata eesmärgiga jätkuvalt jõudu ja lihast kasvatada ka 40+ vanuses? Loomulikult ma ei taha praegu noorena mingeid hormoone lisaks hakata võtma, aga kui eluaastad on juba seal 40+, kus keha enam nii palju testot ei suuda toota kui varem, siis TRT-l võiks ju päris hea boost olla, kui selle abiga testo sinna normi kõrgemasse otsa saaks? Olgu eesmärgiks lihtsalt normaalse testosteroonitaseme taastamine, mitte hullumoodi dopingu manustamine. See võiks ju kasuks tulla ka jõusaalis?
  6. Toidulisandite alalne nõu

    Millest lähtuvalt ainult 90g valku? lisa julgelt 160-200ni olenevalt palju kaalud. Hommikul pudru sisse kulp proteiini ja peale trenni samuti (koos süskaritega). Muudest lisanditest võid võtta veel BCAA, kreatiini, Beeta alaniini, aga need pigem maitse asi, palju juurde ei anna.
  7. Tatar

    Igati õige, kalorid on 100g kuiva ja sama koguse keedetud tatra kohta. 100g keedetud tatras on enamus vesi.
  8. Parem Biitseps

    Geneetikal ma arvan suht suur osa siin, aga proovi hammer curls hantlitega. Kui sirge kangiga teed siis hoia pigem kitsamalt (õlgadest veel kitsamalt), et välimist osa mõjutada.
  9. Arvamust

    Kindlasti tee ikka trenni ka ja aegajalt suurendad koormust, et keha ära ei harjuks. Nii õpetad keha energiat võtma rasvavarudest. Ja saad ka rohkem süüa kuna kulutus suurem. Mida suurema kaloraazi juures su kaal langeb, seda parem. Trenniga saad seda käivet tõsta.
  10. Arvamust

    Puder ja makaronid pane ikka kuivainena, loodan et sa kaloriarvutisse ei pannud 250g kaerahelbeid ja makarone, see oleks ikka ulme kogus
  11. Ats Loot YouTubes

    Üks teemaväline küsimus-kuidas sul õnnestub iga post täpselt 16:00 teha või mõned minutid hiljem?
  12. Arvamust

    Mida sa korrigeerida tahad? Kui kaal langeb siis jätka vaikselt samas vaimus tõstes tasapisi treeningkoormust. Kaalulangetus ongi aeglane protsess. Ja kaalu pealt mingite % vaatamine ei peegelda progressi just kõige paremini kuna kõik kaalud on erinevad ja kes teab kui täpselt need näitavad. Kõige parem viis progressi jälgida on teha endast mingi perioodi tagant, kas iga päev või iga nädal, vormipilte täpselt samal ajal päevast (nt alati hommikul enne sööki). Kaal võiks olla ainult keha kaalumiseks ja kaalu nr kirjutad iga päev pildi juurde. Kui kava näeb ette 1600 kcal ja sa tarbid enda hinnangul 2000 kcal, mis võib vabalt ka suurem olla, siis on siin suur probleem.
  13. Täielik algaja

    Aga proovi kuu aega ainult suure koormusega biitsale pühendada ja vaata mis tulemus tuleb, vs tasakaalustatud targalt koostatud treeningkava, kus on sees baasharjutused (kükk, surumine, jõutõmme, lõuatõmbed jne) Ära selle lihasvaluga enda pead vaeva. See, et ülejärgmine päev tuleb, on normaalne. Ja kui lihased ei valuta, ei tähenda, et trenn mõttetu oli.
  14. Täielik algaja

    Võime sulle siin ju kavasid soovitada, aga sulle endale kõige kasulikum oleks põhitõed selgeks teha ja vastavalt enda eesmärkidele/võimalustele plaan paika panna. Infot otsides jää ühe allika juurde, nt fitness.ee artiklid+foorum (Oti blogi) Kui areng toppab, oled ületreeningus (võta puhkus) või treenid liiga väikese koormusega. Saalis käimise võimalust sul pole nagu ma aru saan?
  15. Jalapäev

    Mis mõttega jalgu treenida üldse?
×