zxcvb

Kasutajad
  • Sisu loend

    206
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Days Won

    2

zxcvb last won the day on June 13 2013

zxcvb had the most liked content!

Kogukonna Reputatsioon

7 Neutraalne

zxcvb

  • Tase
    Kasutaja
  • Sünnipäev 24.04.1994

Profile Information

  • Gender
    Male

Viimase Profiili Külastajad

4 353 profile views
  1. Selleks on võistlused
  2. Mul kodus sama taldrik Jõudu!
  3. Peab ikka oskama otsida ka. Enamus interneti kavasid on koostatud eeldusega, et selle järgi treenija kasutab steroide, kuna maht või intensiivsus on nii suur, et ei taastuks muidu ära. Ja tavainimene (mitte pro bodybuilder), kes ei võta steroide, ei näe selliste kavadega tulemust.
  4. https://youtu.be/lOfQN_O-LgM Kui plokksüsteem olemas siis nt see. (8.25) Säärele: https://youtu.be/VeOxPm2ya_o või lahtise kangiga seistes, kui tasakaalu on
  5. https://youtu.be/lOfQN_O-LgM Kui plokksüsteem olemas siis nt see. 8:25 Säärele: https://youtu.be/VeOxPm2ya_o või lahtise kangiga seistes, kui tasakaalu on
  6. Ise teen iga lihast vähemalt 2 korda nädalas juba aastaid ja töötab. Olen ka ainult kord nädalas teinud, aga minul vähemalt tekkis juba peale 3-4 päeva tunne, et tahaks uuesti seda lihast teha, aga pidi veel sama kaua ootama.. Võibolla ei oska siis lihast nii palju koormata, et terve nädal taastumiseks vaja. Aga mõnele sobib.
  7. Vahe on selles, et pudrust saad kiudaineid, aga saiast mitte.
  8. Näiteks: 1. päev - Jalad 2. päev - Selg, õla tagaosa, trapets, biitseps 3. päev - Rind, triitseps, õlg
  9. Kaitseväes ongi suht raske massi koguda kui kalorikulu nii kõrge ja kui hardgainer ka oled
  10. 5x5

    http://www.fitness.ee/treeningkavad/1/3/39 Seda kava tehes on rinnale sama suur koormus nagu biitsepsile, kuigi rind on suurem lihas... Ja üldse tuleb seeriaid ühe (suure) lihasgrupi kohta nädalas väga vähe. Kas peaks midagi muutma või peabki nii olema?
  11. Appi mida ma jälle nägin... vana teema aga 40kg ja juba lisandid ma hakkasid kreatiini sööma, kui max oli 100kg. Dextro oli juba varem aga betat pole veel kunagi söönud.
  12. Shake võib küll juua, kui raha eriti pole. 250g'ne kohupiimapakk maksab 0.85 eur, 30g valgupulbrit aga 0.55 eur. Nii et tuleb palju odavam juua shake.
  13. Kõige parema tunnetuse saab minu arvates selle harjutusega: http://www.fitness.ee/exercise_show.php?groupID=11&key=28〈=1 Aga kere hoian täiesti sirge, ainult kätega tõmban rinnani.
  14. Mina maksan jõusaali ühe korra kasutamise eest 1 eur ja saal pole mitte kehvem kui Tulbi