Jump to content

zxcvb

Kasutajad
  • Sisu loend

    225
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    5

zxcvb viimane päevavõit oli December 19 2017

zxcvb's oli kõige populaarsem sisu!

Kogukonna Reputatsioon

10 Natuke juba nagu teab midagi

zxcvb

  • Tase
    Kasutaja
  • Sünnipäev 24.04.1994

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male

Viimase Profiili Külastajad

4 938 profile views
  1. Igast suuremast jõusaalist leiad ikkagi samasugused põhilised masinad erinevatele lihastele. Mis on erinev, on firma. Ühe firma jalasirutuspink võib hoopis teistmoodi tunduda kui teine. Kui käid erinevates saalides siis kujuneb lemmik välja. Ja igas normaalses saalis on masina peal selle nimetus ja õpetus kuidas antud aparaadiga harjutust teha. Ja alati saab saali treenerilt abi küsida.
  2. Vend Vähk. Motivatsioon ja EMV 2017

    Triits on ikka vägev. Edu uuel aastal ja palju rekordeid
  3. Ei ole küll naine aga minu teada ei ole võimalik rindu suuremaks treenida. Kuna rinnad koosnevad rasvast, siis kaalust alla võttes väheneb rasva terves kehas, k.a rindades. Proteiinijoogid ja lisandid ei ole vajalikud, kui toitud mitmekesiselt ja sööd ka liha, muna, piima jne (proteiine). Kui neid ei taha/pole aega, siis lisandid aitavad kiiresti hädast välja. Aga eelista ikka päris toitu kui võimalik.
  4. Pane nii palju või vähe vähe vett, et tekiks endale meeldiv konsistents. Mida vähem vett seda tugevam selle pulbri maitse. Mida soojem vesi seda paremini pulber lahustub aga vali jällegi enda meele järgi
  5. Põnevaid leide toidupoest.

    Minu teada on nt farmi 2.5% piimas 3,3g valku seega antud jogurtis on tervelt 0.1g rohkem.
  6. Kontoritöö ning treening

    Kui eesmärk lihtsalt kehalist aktiivsust tõsta, siis see 6km kõndimine päevas on täiesti piisav.
  7. Antud tootega küll kokkupuude puudub, aga kui rahaga midagi muud teha pole, siis lase käia. Poest midagi kiiret võtta või kodus kasvõi võileivad valmis teha on kordades parem kui mingi kahtlane jook.
  8. Kindel et telefon toetab Polarit?
  9. Rain Kuusnõmm blog

    Viimane seeria oli?
  10. jah
  11. Kreatiin Proteiin

    Toote lehel kõik eesti keeles kirjas ju millal, kui palju, miks .
  12. Toiduained jagunevad viieks: leib ja teraviljatooted; juur-ja köögiviljad; puuviljad; piimatooted; liha, kala, munad. Iga päev peaks tarbima toiduaineid nendest viiest grupist.
  13. Järjepidevus on tulemuste võti, ei juhtu su gainsidega midagi kui 2x nädalas käid. Kui tahad maksimaalseid tulemusi, siis pead jõusaali omale esikohale seadma ja vähemalt 3-4x nädalas käima ja nt paar korda nädalas siis jalkat vms kergelt (aeroobne). 2x nädalas sobib lihasmassi säilitamiseks. Kui tunned energiapuudust, siis on 2 võimalust: ületrenn või sööd liiga vähe.
×