Jump to content

zxcvb

Kasutajad
  • Sisu loend

    213
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    2

zxcvb viimane päevavõit oli June 13 2013

zxcvb's oli kõige populaarsem sisu!

Kogukonna Reputatsioon

7 Neutraalne

zxcvb

  • Tase
    Kasutaja
  • Sünnipäev 24.04.1994

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male

Viimase Profiili Külastajad

4 533 profile views
  1. Järjepidevus on tulemuste võti, ei juhtu su gainsidega midagi kui 2x nädalas käid. Kui tahad maksimaalseid tulemusi, siis pead jõusaali omale esikohale seadma ja vähemalt 3-4x nädalas käima ja nt paar korda nädalas siis jalkat vms kergelt (aeroobne). 2x nädalas sobib lihasmassi säilitamiseks. Kui tunned energiapuudust, siis on 2 võimalust: ületrenn või sööd liiga vähe.
  2. Tee ühte kava nii kaua kuni ära tüdined, tahad vaheldust. Ei ole nii et kui üle 2 kuu ühte kava teha siis enam ei arene vms. Mõne aja tagant harjutuste muutmine aga on hea, seega võid vabalt neid kavasi vaheldumisi teha paari kuu kaupa.
  3. Ära hakka jalgratast leiutama ja tee lihtsalt nii nagu kavas ette nähtud. Korraliku toitumisega isegi lisad jõudu/massi
  4. http://www.fitness.ee/treeningkavad/1/1/33 http://www.fitness.ee/treeningkavad/1/1/11 http://www.fitness.ee/treeningkavad/1/1/19 Vali milline endale kõige rohkem meeldib, kõik on full body kavad. Ülakeha/alakeha jaotus muutub optimaalseks kui teha vähemalt 3x nädalas. Jõudu!
  5. Ära tee ülakeha-alakeha kui ainult 2x nädalas, tee parem fullbody need mõlemad trennid. Saad kõik lihased 2x nädalas läbi teha.
  6. Kasutatud Whey Protein müügiks!

    15€ tulen järgi
  7. Kuidas saan aru, et peaksin raskust tõstma?

    Tere! Oletame et teed 3x10. Raskust peaksid lisama siis, kui suudad kõikides seeriates 10 kordust ära teha puhta tehnikaga. Soovitaksin sul lugeda erinevaid jõutreeningu teemalisi raamatuid ja mitte väga palju uskuda internetti kuna otsustada, milline info võib õige olla ja milline väär, on väga raske, eriti algajal.
  8. Kuido Jõgisalu FAST Team

    Mul kodus sama taldrik Jõudu!
  9. Peab ikka oskama otsida ka. Enamus interneti kavasid on koostatud eeldusega, et selle järgi treenija kasutab steroide, kuna maht või intensiivsus on nii suur, et ei taastuks muidu ära. Ja tavainimene (mitte pro bodybuilder), kes ei võta steroide, ei näe selliste kavadega tulemust.
  10. Kava

    https://youtu.be/lOfQN_O-LgM Kui plokksüsteem olemas siis nt see. (8.25) Säärele: https://youtu.be/VeOxPm2ya_o või lahtise kangiga seistes, kui tasakaalu on
  11. Kava

    https://youtu.be/lOfQN_O-LgM Kui plokksüsteem olemas siis nt see. 8:25 Säärele: https://youtu.be/VeOxPm2ya_o või lahtise kangiga seistes, kui tasakaalu on
  12. Mida või 1kord nädalas

    Ise teen iga lihast vähemalt 2 korda nädalas juba aastaid ja töötab. Olen ka ainult kord nädalas teinud, aga minul vähemalt tekkis juba peale 3-4 päeva tunne, et tahaks uuesti seda lihast teha, aga pidi veel sama kaua ootama.. Võibolla ei oska siis lihast nii palju koormata, et terve nädal taastumiseks vaja. Aga mõnele sobib.
  13. Vahe on selles, et pudrust saad kiudaineid, aga saiast mitte.
  14. Kava

    Näiteks: 1. päev - Jalad 2. päev - Selg, õla tagaosa, trapets, biitseps 3. päev - Rind, triitseps, õlg
×