Jump to content

Sangar

Kasutajad
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Sangar

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 02/05/1990
  1. Keskerakond täiendas oma ridu noorsportlasega

    Kurb,kurb. Inimesed on nii kergelt ära ostetavad:(
  2. Aidake!!!!!Ei oska midagi teha..!!!

    Joosta või rattaga väljas sõita pole võimalik? Varsti lähevad ilmad ilusaks, kes sul keelab välja liikuda?
  3. Palju õnne Marek Kalmus!

    Õnne ja edu!
  4. YouTube videod

    päris lahedad kätekõverdused:) ise jälgin selliseid õpetusi http://www.youtube.com/watch?v=fk_usVg7Fp0 http://www.youtube.com/user/vicsnatural
  5. Negatiivne kogemus toidulisanditega

    Ise kasutan ka herat ja samat viinamarja suhkut+fasti kreatiini. Mõlemat(herat ja suhkut) manustan peale trenni umbes 1,5dl ja nii kolm korda nädalas kokku juba umbes üle poole aasta järjest. Endal pole täheldanud mingeid probleeme peale kerge keha temp. tõusu ja kerge kõhu pöörituse. Mis on ka loogilised tulema peale rasket trenni ja kiiret toidulisandite joomist. Igasugused keerulisemad probleemid peaksid olema vast individuaalsed
  6. Millest selline Rind?

    Kui sul on üks rind väikesem kui teine ja väiksema rinna vastas käsi on suurem teisest käest siis on kaks võimalust rinnad tasakaalu viia: a ) treenid rohkem nõrgemat kätt tänu millele ta tugevamaks muutub ja tänu millele hakkad rinnalt kangi surudes mõlemat kätt võrdselt kasutama, b ) teed rinnale rohkem trenni hantlite ja plokkiga sest siis ei aita sul tugevam käsi nõrgemat järgi ja sa treenid mõlemat rinda võrdselt. Ise kasutan seda teist varianti ja pean tõdema et rinnad on hakanud aina rohkem ja rohkem sarnanema üksteisele Muidugi on ka variant treenida ühte rinda raskema raskusega aga seda ma küll proovida ei kavatse
  7. verevalumid trapetsil sääretrennist

    Mul tekivad ka õlgadele verevalumid kui ma selle masinaga trapetsit või sääri treenin aga jah ma arvan et parim võimalus nende vältimiseks oleks kanda sellist särki seljas millel puuduvad õmblused õlgade peal või kanda sellist särki mis ei jää kortsu õlapatjade ja õla vahele.
  8. 6 küsimust

    3)Õlgu soovitan teha trossidega. Endal arendab see kõige paremini õlgu 4)Ma ka ei jõudnud väga kätekõverdusi teha kui jõukaga alustasin aga nüüdseks on asi kõvasti paranenud. Soovitan sul kodus ja mujal ikka teha kätekõverdusi ega muud moodi sa ei hakkagi neid jäksama.
  9. Saalihuumor.

    Jah huvitav mis olekus sihuke hääletus ülespandi.
  10. Testosteroon hävitab ajurakke.

    Olen lugenud USA teadusajakirjast et vastupidi. Need kes teevad trenni ja õpivad on nutikamad kui need kes ainult õpivad aga ei tee trenni. See katse viidiläbi USA üliõpilaste seas ja artiklis oli väga põhjalikult ka tõestatud miks see nii on.
  11. jooksmine

    Mina soovitaks sul kergejõustikutrenni minna sest vaevalt ükski hea jooksja on treeninud ennast ise, omast tarkusest, heaks jooksjaks vaid ikka treener on olnud see kes on teda treeninud heaks ja nagu ma sinu jutust aru saan siis sa tahad saada heaks jooksjaks. 15 aastasena pole veel hilja ühineda mingi noorte treeninggrupiga kui sul endal tahtmist jagub.
  12. Trapets

    http://www.exrx.net/Lists/Directory.html Väga kasulik lehekülg
  13. Kuidas alustada ?

    Jah olen sinuga 100% nõus aga asi selles et ma ei julgenud/osanud jalgu treenida ja vaatasin kuidas targemad teevad neid jalgu. Nüüd on mul jala trenn kindlalt kavva võetud ja jääb ka kavva kohe päris kindlasti.
  14. Kuidas alustada ?

    Suht loogiline et sul hetkel pole sellest kodusest trennist MÄRGATAVAT tolku. Ise olen 10 aastat pallimängudega tegelenud ja umbes 2-3 aastat tagasi hakkasin ka rohkem tähelepanu pöörama üleüldisele kehavormile st. ma hakkasin kodus kõhulihaseid ja kätekõverdusi tegema, võtsin suvalisi asju kodus et neid rinnalt suruda või neid hantlitena kasutada. Ja nii umbes paar korda nädalas. Vahepeal käisin ka periooditi jõusaalis aga seal väga midagi teha ei osanud. Ja nii umbes eelmise aasta sügiseni mil ma otsustasin oma esimese jõusaali kuukaardi osta ja iga nädal korralikult käima hakata. Algus oli väga raske. Tegin harjutusi oma sõbra järgi kes oli jõusaaliga varem väga palju kokku puutunud. Kuna 2-3 aastaga mil ma kodus oli jõudu teinud polnud väga lihasmassi kasvanud olin meeldivalt üllatunud kui peagi, nii umbes 1-2 kuu pärast jõusaalis korralikult käima hakkamist, hakkasid lihased mühinal kasvama. Vaatasin väga palju videosid youtubes ja mujalt jõusaali harjutuste kohta. Lugesin raamatuid ja otsisin igasugust infot netist kuidas harjutusi õieti teha. Ja nüüd pea pool aastat hiljem olen mega rahul siiamaaniste tulemustega! Toitumisega pole kunagi mul lood õiged olnud (ma söön väga valivalt aga rämpstoitu väga ei söö) aga mida aeg edasi seda rohkem on jõusaalindus muutnud ka minu söömis harjumusi tervislikumaks. Ok ühesõnaga mis ma sulle öelda tahan on see et on kaks aspekti miks ma arvan et mul on enda arust väga hea lihaseline vorm. Esiteks see et ma alustasin väga kergete raskustega ja tegin väga baas harjutusi mida aeg edasi seda rohkem teadvustasin endale mis harjutusega mis lihtast ma just treenin. Nii aasta soovitaks ma sul teha niisama kergeid harjutusi. Mida aeg edasi seda tihedamalt ma hakkaks jõusaalis käima. Loeks palju toitumise ja harjutuste kohta. Ja teiseks ma loodan et mul on ka hea geneetika aga see pole juba enda teha. Loomulikult sa võid hakata kohe jõusaalis rassima ja teha harjutusi mida teevad kogenenumad. Aga kui sa soovid väga ilusa kujuga lihaseid siis mina soovitaks sul võta asja rahulikumalt. Nt ostsin oma esimese proteiinipulbripaki alles kuuaega tagasi ja tegin jalgadele jõusaalis esimest korda trenni alles hiljuti ja proovin iga trenn teha mõne uue harjutuse mida varem pole proovinud. Ja peamine on see et sul peab olema endal tahtmine oma keha ilusamaks muuta! Soov muutuda peab tulema sinust endast siis tulevad ka õige toitumine ja lihased. Loodan et sul on abi minu pikast eeposest. Soovin sulle kannatlikust
×