Jump to content

Tishomingo

Kasutajad
  • Content count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Tishomingo

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 02/09/1991
  1. Sangad/õllekõht -- mis toimub?

    No toitumisel on siin-seal libastusi, aga üldiselt ei tarbi(nud) suhkrut ega piimatooteid. Trenni olen vist 6 kuud vms teinud.
  2. Sangad/õllekõht -- mis toimub?

    Mure siis selline, et olen pikemat aega trenni teinud, kuid sangad ja õllekõht ei taha ära minna. Olen 175cm pikk ja kaalun 65kg. Trenni alustades kaalusin 71+. Kõik sõbrad-tuttavad kelle kaalu ja pikkuse suhe on sarnane minu omaga (pikkus miinus 110) on alati täiesti peenikesed. Aga vaatamata väiksele kaalule ja trennis käimisele on mul ikka võrdlemisi suur õllekõht ning tugevad sangad külgedel. Õllekõht võiks veel olla, kuid need sangad muudavad kogu keha kuju väga nõmedaks. Küsimus siis, et kas on spetsiaalseid harjutusi et sangu maha põletada? Olen palju teinud aeroobset - ratas, sörk, sõudmine jms, kuid vaatamata rohkem kui 6-kilosele püsivale kaalukaotusele on keha väga vähe muutunud. Aitäh abi eest.
  3. Jah, lisan siis salatit ka õhtusöögile. Olen kusjuures proovinud ennegi hommikuti regulaarselt mune süüa ning hoiab kõhu täis küll.
  4. Esmaspäev: 12.00 - Äratus, tass musta kohvi 13.00 - Fatburner + Trenn 16.00 - Lõunasöök 21.00 - Õhtusöök Teisipäev: 07.30 - Äratus, tass musta kohvi, kolm keedumuna 12.30 - Lõunasöök 19.00 - Õhtusöök Kolmapäev: 07.30 - Äratus, tass musta kohvi, kolm keedumuna 12.30 - Lõunasöök 19.00 - Õhtusöök Neljapäev: 11.00 - Äratus, tass musta kohvi 12.00 - Fatburner + Trenn 16.00 - Lõunasöök 21.00 - Õhtusöök Reede: 12.00 - Äratus, tass musta kohvi 13.00 - Fatburner + Trenn 16.00 - Lõunasöök 21.00 - Õhtusöök Laupäev: 12.00 - Äratus, tass musta kohvi 17.00 - Lõunasöök 21.00 - Õhtusöök Pühapäev: 12.00 - Äratus, tass musta kohvi (13.00 - Fatburner + Trenn) 16.00 - Lõunasöök 21.00 - Õhtusöök Tegin selle kava siis oma koolipäevade järgi, olen vahepeal õhtuses vahetuses. Lõunasöögi kõrvale siis alati salat ning joogiks vesi. Magusaid jooke väldin, ka saia ja muud rämpstoitu.
  5. Selge Hommikuks siis kolm keedumuna ja tass musta kohvi. Lõunal kana/kala/sealiha/pelmeenid riisi/kartulitega ja kindlasti salat, kõrvale joon vett. Õhtul ka kana/kala ja tass teed.
  6. Lõunal söön koolitoitu, kana- või sealiha riisi või kartulitega. Vahel ka pelmeenid.
  7. Hommikul keedumunad ja kohv, lõunal praad (koos köögiviljasalatiga) ja kõrvale vesi, õhtul kergemat liha (kana/kala) ja veel aedvilju kõrvale + tass teed. Parem?
  8. Tänan nõuannete eest, kuid piimast loobumine.. miks? Rämpstoitu jah ei armasta, magusatest jookidest joon vahel Nestea'd, aga mitte väga tihti.
  9. Õllekõhust ja sangadest on vaja lahti saada
  10. Ehk hommikul ka veel kohupiima? Mis veel?
  11. Peale mõningat artiklite ja foorumiteemade lugemist proovisin endale teha toitumiskava. Ootaksin siis kommentaare ja kriitikat. Hommik (08.00 - 11.00) Kauss müslit/helbeid Tass kohvi/teed Klaas piima Lõuna (12.00 - 15.00) Praad kana- või sealihast (kõrvale riis/kartulid ja aedvilju) Klaas piima Õun Õhtul (20.00 - 22.00) Pakk kohupiima Kolm keedumuna Klaas piima Tass teed Kindlat trenniaega pole. Esmaspäeval ja reedel teen kohe hommikul enne söömist nagu eelpool mainitud. Kolmapäeval päris õhtul, enne 19.00 ei jõua kuidagi. Kui pühapäeval võimalus teha siis lõuna paiku. Aitäh juba ette
  12. Olen 17-aastane noormees, 174 cm pikk ja kaalun 70kg. Olen jõusaali ja muidki trenne vahelduva eduga proovinud ja tihti on ka mõjunud, kuid miskipärast asjad pooleli jäänud. Alati olnud probleem nn "sangade" külgedelt maha saamisega. Võtsin ennast hiljuti kokku ja hakkasin uuesti treenimas käima. Tahtsin küsida, et kas mu praegune treening on sobiv, kui sooviks näiteks 5-6 kg veel maha võtta.. Trennis üritan käia 3-4 korda nädalas, üldjuhul jõuan 3 (esmaspäev, kolmapäev, reede, võimaluse korral ka pühapäeval). Alustuseks teen tühja kõhu peale (hommikupoole siis) 60 minutit jooksulindil. Kõnnin 15 min, siis sörgin 30 min ja siis kõnnin veel 15 min. Lisaks teen ka ühte internetist leitud kõhulihaste harjutuste seeriat ( ). Kolmandaks harjutuseks teen ühel trenažööril rinnalihaseid tugevdavaid harjutusi.Toitumist nii väga ei jälgi ja tean, et kalorite lugemiseks eriti püsivust ei ole. Saia ja leiba ei söö ja šokolaad ja igasugune rämpstoit üldiselt peale ei lähe. Öiseid sööminguid ka ei toimu - kui kell peale 22te tühjaks läheb, söön puuvilju või kergemaid fitness jogurteid. Päevased söögid on võib-olla siiski liiga süsivesikute rohked, tihti söön erinevaid pastasid ning pelmeene. Küsimus siis, et kas peaksin toitumist ja treeningut kuidagi veel muutma või on sellist treeningut püsivalt tehes hea šanss oma soovitud kaalu saada? Olen seda vaid mõne nädala teinud ja ei tea veel tulemuste kohta rääkida, aga tahtsin igaks juhuks teadjamatelt meestelt üle küsida. Eesmärk oleks just olla kõhnem, lihased pole nii olulised, kuigi nö six-packist ka ära ei ütleks. Aitäh
  13. peaaegu taimetoitlane

    ---
  14. Taimetoitumine

    ---
×