Jump to content

dron4ik007

Kasutajad
  • Content count

    49
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by dron4ik007

  1. kreatiini annustamine

    Millise aura mahlaga ? Soovitav on Viinamarja mahl !
  2. Kreatiin

    Esimene kasutus faas on 5 päeva ehk laadimis periood Mul nüüd küsimus. Kas ma pean ikkagist esimesed 5 päeva seda tarvitama kui ma ei tee trenni iga päev? Ja edasiseks kasutamiseks on öeldud et 5-10 g.päevas seda selleks et lihtsalt hoida kreatiini taset lihastes. 5-6 nädala vältel. Kas ikka peab seda iga päev jooma,kui ei tee iga päev trenni vaid teen ülepäeva? Ise muidu olen tarvitanud seda ülepäeva ehk treening päevadel enne trenni ja 30 -60 minutit peal trenni.Praegust on puhke periood ehk 3 märtsist on plaanis edasi tarvitada ja nüüd oleksin väga tänulik kui keegi aitaks vastata minu küsimustele
  3. kreatiin jne

    See pole minu arvates , spetsialistide , doktorite arvates =)
  4. Trapets

    No krt ei pannud otseselt kirja küll aga see lambalegi aru saadav et triitsepsit see i treeni =) Ja Vsjo PUNKT .
  5. Küsimus?

    Olen nõus , minu viga =) Aga loe nüüd mida ma sulle vastasin selle 30 -60 minutit peale trenni kreatiini tarvitamist
  6. Trapets

    No tra kas ma ütlesin et see treenib triitsepsit või??? Ah õpi lugema ma ütlesin et see teeb selga, teiseks hiljem kirjutasin et rööbaspuudel on super lausa ideaalne triitsepsit treenida!!
  7. kreatiin jne

    Millal on kreatiini tarvitamine kõige parem ? Nii kreatiin peab pääseme lihastesse ,lihastesse pääseb ta kõige paremini siis kui insuliini tase on max. Max on ta järgmistel juhtudel : 1) peale seda kui te sõite midagi magusat (Sellepärast soovitataksegi tarvitada kreatiini viinamarjamahlaga või teiste magusate mahladega). 2) kohe peale seda kui ärakasid 3) 30 - 60 minutit peale trenni.
  8. Küsimus?

    Kasuta googlet Mulle kunagi ammu kehalisekasvatuse õpetaja rääkis =) ei mäleta ausaltöeldes:S
  9. küsimus

    Hahahhaah naljamees ma arvan et sa said aru mida ma mõtlesin.
  10. Trapets

    Millest järeldad? ja sina mees ei tia mida tean mina tõmbamisest.
  11. Trapets

    Jah aga mees ma vaatan et sa üldse vähe tiad lõuatõmbamisest ja triitsepsile on väga hea rööbaspuudel surumine! Minu lemmik harjutus
  12. küsimus

    Eesmärgid on lihtsad aga kohe nende juurde siis enne natuke endast, ise olen 172 pikk, kaal on 69+-1 . Nii eesmärgiks on natukene veel kasvatada lihast ja siis hakata reljeefi , jõudu arendama , no saad aru küll... =) Lõuatõmbamine on juba päris hästi aidanud nii lihasmassi kasvatanud kui ka reljeefi ja jõudu andnud ja kui lõpetan varsti mingi 1 kuu pärast lõuatõmbamise siis plaanis üle minna sangpommile see on hea asi Sellega muide treenib 70 % kogu lihastest kui oskad tõsta =)
  13. kreatiin jne

    Asi selles et olen selle kreatiini kohta lugenud oi kui palju nii eesti kui vene keeles igasuguseid artikkleid , teemasid jne. Kõige parem öeldi on 30 - 60 minutit peale trenni
  14. kreatiin jne

    Ei no küsime targalt siis mitu minutit peale trenni ?
  15. küsimus

    Põhjendus on pikk aga üritan kirjeldada lühidalt. Enda tehtud hästi tehtud St. ilma keemiata !
  16. küsimus

    Deem right , Ma ei söö Keemiat LOL See mida sa arvad mind ei koti !
  17. küsimus

    Loomulikult väljendasin valesti St. mitte seda proteiini tarvitada mis on purgis poes letis ,vaid ikka ehtsat , liha ,kala, muna, piimatooted jne
  18. Trapets

    Mees Väga hea on Lõuatõmbed Kukla taha Ja Laia haardega =)
  19. kaalu alla võtmine ruttu

    Ei tea kas see on võimalik,aga 10 päevaga 4 kg on võimalik
  20. Enda tehtud hästi tehtud!

  21. tund magamist enne keskööd...

    Organism tunneb kella! Kas sa siis pole midagi kuulnud biokellast?
  22. Küsimus?

    Kui õhtul sa teed? Ei tohi teha trenni 2 tundi enne magama minekut !!!
  23. küsimus

    Sama siin , ise i tarbi proteiini ! Ja soovitan süüa kõike ehtsat mitte keemiat !
  24. tund magamist enne keskööd...

    Ütlen nii palju olen ise proovinud kui lähen magama ütleme kell 24.00 ja ärkan kell 8 või 7 siis olen värske kui kurk Aga kui magan rohkem kui 8 tundi siis olen uimane kui kana Point on selles et mida kauem magad , seda hullem sulle! Nagu meie lemmikud Japanlased tegid eksperementi ja teadlased Rakenduskõrgkoolidest uurisid 10-neid aastaid 110 000 inimest 45 erinevast regioonist Jaapanis , selgus et kõige tervemad inimesed olid need kes magasid 6,5 -7,5 tundi selles grupis oli väljasuremus kõige väiksem , nendel kes magasid vähem kui 4,5 tundi eluiga vähenes 1,6 korda , veel kõõige ohtlikum nagu näitas eksperement need kes magasid rohkem kui 9,5 tundi nende eluiga vähenes 1,7 - 1,9 korda. Olen kogenud endal kui lähen magama päeval mingi 16.00 ajal ja ärkan nii umbes 17.30 siis olen välja maganud see selle pärast et sattusid mingisugusesse teatud faasi ei tea kunagi milla võid sellesse faasi sattuda , aga piisab 1 tunnis ja oled väljamaganud
  25. kreatiin jne

    Nagu öeldi juba kõige normim on viinamarja mahlaga, Kas. tuleks kohe enne trenni ja 30 - 60 min. peale trenni.
×