Jump to content

Nesatur

Kasutajad
  • Content count

    782
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Nesatur

  1. Seljaprobleemid

    Miks valutama hakkas? Ja kaua juba valutab?
  2. Martinkink blogi

    Pane korralikult teelehti sõrme ümber, enne tee vähekene katki, mul aitas.
  3. JÕUSAAL mis seal on? Ja kas üldse on?

    Lahtine kang. Sellepärast ei käi ma Aqvas näiteks ja eelistan Spordikeskust.
  4. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    EIle juhtus selline asi, et sõrm jäi sõrmusekohast autoukse vahele. Koheselt tõmbas tipmise lüli tuimaks, imekombel jäi luu terveks. Mure selles, et siiamaani on sõrme ots tuim/surisev. Kas närv sai kahjustada/läks katki? Mida peaks tegema? Kaua võib kesta? Tänud.
  5. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Kas sa ise ei ole mõelnud hakata elektriravi pakkuma, sinu juures oleks hea käia, igal pool mujal saatekirja vaja ja seda pole ma ikka veel viitsinud võtta.
  6. Mõndade harjutuste nimetuste juures küsimärk.

    Sa oled ju algaja ja sa ei saa(pole mõtet) teha maailma tippude kava, mis on veel 6-ks jaotatud. Niimoodi tüdined vb kiirelt ära jõusaalist.
  7. Mõndade harjutuste nimetuste juures küsimärk.

    Ben Johnson asendus on kõhuli trenažööril jalgade kõverdamine ja eesli saab teha jalapressil. Aga ma ei tea, mis kava sul preagu üldse on...
  8. Mõndade harjutuste nimetuste juures küsimärk.

    Üritan ise ka homme 11 tulla ja kui on küsimusi, siis küsi. Vb leiad siit endale lihtsama kava: http://www.fitness.ee/treeningkavad Aga need 2 harjutust ma jätaks ära ja võtaks 2 lihtsamat harjutust.
  9. Mõndade harjutuste nimetuste juures küsimärk.

    Paljusid asju neist ei saagi sa teha Rakvere Spordikas, kuna seal ei ole neid "trenažööre väga palju" ja osad neist on ka väga spetsiifilised, nagu näiteks Ben Johnson ja eesel, mida sinul, kui algajal ei ole kindlasti vaja veel teha. Mis ajal saalis käid?
  10. Fred Vunk blogi

    Fred, kas Crossfit-i Euroopa Regionali peale pole mõelnud? Näiteks järgmine või ülejärgmine aasta.
  11. Jõusaali tolad...

    Ma ei saa aru miks on investeeritud nii palju igasugusesse mõttetusse pudi-pädisse kuid kõige elementaarsem ja praktilisem, korralik treeningjalanõu, on unarusse jäetud. Milleks osta kalleid tõstesaapaid, kui kükkimine on vaid üks tema treeningutest. Kõik need teised sinu nimetatud esemed, maksavad suht vähe võrreldes tõstekingadega(kui sa neid korralikuks treeningjalatsiks pead.) Vaevalt ta nende paksu pehme tallaga tossudega ümber kukub seal kükkides.
  12. CROSSFIT Tallinnas!?

    Crossfit Regionalsite vaatamine annab ikka kõvasti motivatsiooni sellega tegeleda. Oleks vaid tervist.
  13. Martinkink blogi

    Lihalt(sealihalt) soovitati pekk eemaldada, mitte kanalt.
  14. Vend Vähk +10 kg 4 päevaga

    Võimalik, et Vähi ei mahu nii suure jalaga kaalu sisse.
  15. Igakuine võistlus Aprill - Thrusters

    Täpselt see mu point oligi.
  16. Igakuine võistlus Aprill - Thrusters

    Ja siis tuleb mingi vend, kes ütleb, et "Ma ei jaksa dipse teha ja lõuga tõmmata - teeme äkki midagi lihtsamat?"
  17. Seljaprobleemid

    Oskab keegi öelda, kus saaks Tallinnas ilma saatekirjata elektriravi (impulss jne...)?
  18. YouTube videod

    Loodan, et panid selle video, näitamaks, kui tropp see kommenteerija on mitte kipping pullupsi halvustamiseks. Keegi ei väidagi, et need tavalised lõuatõmbed on.
  19. Igakuine võistlus - Double Unders

    Thrusters on päris hea mõte jah.
  20. Paleo toitumine

    Ühesõnaga, pese hambaid ja söö mida tahad.
  21. Seljas närvivalu ?

    http://www.painneck.com/blog/wp-content/uploads/2011/02/herniated-disc-in-neck-exercises.jpg (ette kummardust ei soovitaks) Las ta proovib neid, mis valu ei tekita.
  22. Seljas närvivalu ?

    Väga tore lugu sul. Mul täpselt sama keiss preagu käsil, mida sa siin kirjeldad, aga äkki mainid, kuidas lõpuks asja korda said?
  23. Igakuine võistlus - Põrandal surumine

    See on küll kõige väiksem mure selle harjutuse juures. Ma isegi ei mõelnud selle peale. Ei pea minema jõusaali ega midagi, osta köiejupp lihtsalt ehituspoest kasvõi jne. Ja enamasti, kui tehakse jõusaalis video, siis seal on ikka ju mõni hüppenöör.
  24. Igakuine võistlus - Põrandal surumine

    Double Unders mingi aja jooksul, 3-5 minutit.
  25. Fred Vunk blogi

    EIle algas siis CrossFit Open. Esimese nädala harjutus 10 min jooksul AMRAP: 30 Double Unders + 15 rebimist(ei pea olema rebimine, kang maast pea kohale vähemalt.) 35 kg. Sulle peaksid sellised harjutused meeldima ma usun ja edu korral saaksid äkki isegi Euroopa regiooni finaali. http://games.crossfit.com/video/open-announcement-141-archived-footage
×