Jump to content

Nesatur

Kasutajad
  • Content count

    782
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Natuke juba nagu teab midagi

About Nesatur

  • Rank
    Tegija
  • Birthday 01/01/1991

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male

Recent Profile Visitors

4,318 profile views
  1. Selline jutt, et, mul on nüüd aasta aega olnud stabiilselt nohu ja kindlasti oli ennem ka. Trenni normaalselt teha ei saa, nii, et õhk korralikult läbi käiks lõõridest. Eluaeg olen piimatooteid söönud ja joonud, iga õhtu pml pakk kohupiima ja iga prae kõrvale kodujuust. Aga kuna piim tekitab lima, siis mõtlesin, et võib olla sellepärast mul nohu ära ei kaogi. Tekkis siis selline idee, et jätaks õhtused kohupiimad ära ja kodujuustu võiks ka prae kõrvalt ära kaotada mõneks ajaks, vaataks mis juhtuma hakkab. Neid kahte oleks aga vaja millegagi asendada. Proteiini puding tundub mõistlik, aga seda peaks tegema jällegi piima või keefiriga, sest veega ei olevat nii maitsev. On kellelgi minu jutu kohta mõtteid ja millega võiks veel piimatooteid asendada, et valk kätte saada. Tänud!
  2. Taavi Merisalu Blogi

    Vabandust spämmi eest, aga miks see vend selle video üldse üles pani, kui toob video alguses välja punkti "3. Slow, controlled w/o momentum" ja samas ise teeb just vastupidi, eriti 1. katsetuse puhul.
  3. Taavi Merisalu Blogi

    Nõup.
  4. Taavi Merisalu Blogi

    Sama tehnikaga nagu sina teed, tegin ma ka vabalt 10 praegu, tavaline kõhulihase harjutus ju. (Rahulikult ma ei suutnud.) Aga tee nüüd uus video nii, et ei anna peaga inertsi sisse, hästi kontrollitult. Või siis ära tee.
  5. Martinkink blogi

    Mis maale? Juba teine inimene ütleb Rakvere kohta, umbes, et "No kuidas maal ka elu on...":D
  6. Fred Vunk blogi

    Ainult siis saab, kui alumises etapis anda peaga hoog sisse, siis veab üles välja. Aga kui hästi kontrollitult ja aeglaselt teha, siis saavad ainult need, kellel on jalad raskemad, kui ülakeha , või siis väga tugevad kõhulihased. Eks peab Vähi käest uurima, kuidas temal. Mina igatahes ei saanud, aga mis välja tuleb, on see, et sinna punkti jõudmisest juba piisab, et kõhulihaseid treenida. Need üles välja, küünarnukid vastu põlve kõhulihaste tegemised on suhteliselt mõttetud.
  7. T-T blogi (+20)

    Hommikul lisa juurde müsli ja lõuna ning õhtusöögi prae kõrvale võid panna kodujuustu.
  8. Alternatiiv

    Eemalda need 2 harjutust ja lisa lendamisele seeria(2) või lisa ületõmme kavasse. Miks üldse 5 harjutust? 3-st peaks täiesti piisama.
  9. Trennis pilt eest

    Mis kell trenn oli ja mida enne trenni tegid, sõid? Mul oli midagi sarnast, pilti eest ei kiskunud, aga peale jalatrenni ja vist natuke haige olles tõmbas ka enesetunde halvaks ja istusin garderoobis mõnda aega, kõht õõnes. Usun, et ühekordne värk vms..., eks sa ise tead ennast kõige paremini.
  10. Toitumiskava

    Ei üritanud midagi tõestada ja ausalt öeldes ei ole varem Mark Hymaniga kokku puutunud. Lihtsalt tema tundub usutavam, kui anonüümne foorumi kasutaja. Lihtsalt mõtlesin, et äkki teised järgivad minu eeskuju ja toovad omalt poolt ka mõne viite välja.
  11. Toitumiskava

    Viskab vaikselt kopa ette see ilma mingisuguste vähegi usutavate tõenditeta jahumine siin. Googeldasin ise kiirelt natuke: http://drhyman.com/blog/2013/11/26/fat-make-fat/#close "A study that observed this would show a 100 percent correlation between these two events, but it would be wrong to conclude that you caused the sun to rise.Because of studies like this, we became sidetracked into believing that saturated fat causes heart disease. But in fact, we are now learning that sugar is the true culprit, not fat." So here’s the take-home message: Fat doesn’t make you fat. Sugar makes you fat. Vaevalt Mark Hyman mingi troll on, ja eeldada, et iga uus kasutaja, kes vähe teisel arvamusel on, peab kohe LPF(ei jälginud tema teemat tol ajal, kuna tehti maha siin korralikult, ja tundus, et ei tohi teda uskuda. ) olema, on natuke lühinägelik. Peace!
  12. Väga kiire seedimine

    Ah, mis sa üldsusega vaidled. Nad ei saa nagunii aru sellest, millest sina aru saad.
  13. Väga kiire seedimine

  14. Väga kiire seedimine

    Minu arust väga hea point. Pml peab sööma palju rohkem, kui aeglase ainevahetusega inimene. Aga eks see käib lihtsalt massikasvatamisega käsikäes. Kui tahad suureks saada, siis PEAB sööma palju, kuigi vahepeal mõtled, et äkki peaks maole puhkust ka natuke andma.
×