Jump to content

disabled

Kasutajad
  • Content count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About disabled

  • Rank
    Algaja
  1. kreatiin jne

    OMK siis kõigile!! Nimelt tellisin endale kreatiini ja sain kasutamise juhendi, kirjas oli kui palju tohib tarbida ja millal. Aga siiski, ühele küsimusele ei leidnud ma vastust, nimelt kas kreatiini tohib kasutada jõusaali ajal,enne,pärast mahla sees segatuna? Tänud!
  2. enne trenni

    tänan esitatud info eest!
  3. enne trenni

    no kuule, on ju olemas igast lisandid ja asjad, tean et mina ja ainult mina saan neid tööle panna, aga on vaja neid intentsiivsemalt tööle panna!!!!!
  4. enne trenni

    damn! soovitage mida tuleb tarbida enne jõusaali, jõusaali ajal, et lihased teeksid pingsemat tööd! kõik tabledit, kõik kõik
  5. treeningkava

    mingi soovitus võiks ju ikka olla
  6. treeningkava

    Nimelt on plaanis tellida treeningkava, mis treeneri treeningkava soovitate?
  7. tervis?

    1 töö täielik istumine PC taga 2 töö toimub pidevas liikumises. vabandust äratus on kell 7.45 ja õthusöök on tavaliselt kell 5-6
  8. tervis?

    õigem oleks siis 9.00-01.00
  9. tervis?

    niisiis Pikkus : 195 Kaal : 100 (pidevalt hüppab) Hommikuti söön seda mis juhtub võileivad, puder vahest midagi Lõunal söön korralikult alguses supp ja siis praad (tavaliselt lihe või kala) Teisel tööl söön ka praadi (oleneb kokast) Siis väike pirukas kuskil ja kõik!
  10. tervis?

    kas keegi ei oskagi midagi soovitada antud teema puhul?
  11. Võitluskunstid

    tavaliselt ei kasuta ma mingit aikidot ega midagi taolist, jalad rusikad ja vahel ka nukid!
  12. Võitluskunstid

    damn!!!!! töötab küll, kui sa oled tegelenud sellega piisavalt kaua, ja su refleksid on oivalised, niiet ära tule sellise jutuga, et ei tööta, kuidugi ei tööta kui sa oled sellega tegelunud mintgi 1,5 a. Isegi kui sa oled tegelenud poksiga ja kickboxiga 1,5 a ei pruugi sul midagi välja tulla! Kõik oleneb sellest kaua sa oled sellega tegelenud ja kui kindlalt sa antud situatsioonis tunned!
  13. pumping up thos muscles!!!

    kõige lihtsa moodus on võta väikse raskusega antel panna nohi külge ja joosta mingi 2km, seda teha korduvalt, siis on riist kõlblik ja pidevalt 90 kraadi!
  14. Võitluskunstid

    Olen ise sellega tegelenud ligi 1,5 aastat, väga viis oli, õppisime 10 erinevat moodust ja ka rohkem, kuidas tavalise käealiigutuse abil saab vastase valust oigama panna, treenisime veel keppidega ja mingite asjadega veel!
  15. Võitluskunstid

    Iidset võtluskunsti, muidugi!
×