Jump to content

Rasengan

Kasutajad
  • Content count

    60
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Rasengan

  • Rank
    Värske olija
  1. Pulsikellad, mudelid ja müügikohad

    Kui peaks valima, kas Polar FT1 või Suunto M1, siis kumba soovitaksite? Netist lugedes sain teada, et Suunto kellal on miinuseks see, et taustvalgustust pole, Polari omal aga, et navigeerimine selle ühe nupuga ei pidavat kõige mugavam olema. Ise võtaksin Suunto oma, sest see eriti lihtne disain milelgipärast tõmbab. Kindlasti ajavad mõlemad oma asja ära. Oskab keegi sõna sekka öelda selle valiku koha pealt?
  2. Pulsikellad, mudelid ja müügikohad

    Tervist, jutt siis säärane, et plaanis on hakata nüüd 1-3 korda nädalas jooksma hakata, kuna keskkool läbi ja regulaarset kekat enam pole, kuigi vormi sooviks siiski säilitada. Seni olen käinud ainult tavalise kellaga jooksmas, ja nii, et eelmise korra ajaga oleks enam-vähem sama, vahel siiski tuleb +1 min. Mõned jooksmised on olnud päris hingematvad. Plaan on elada ikka võimalikult kaua, seega mõtlesingi pulsikella soetamisele. Tahaksin lihtsalt treenida piisavalt, mitte üle ega alla. Lisaks sellele siis nädalas ka natuke vabaharjutusi (calisthenics, harjutused kasutades ainult enda keharaskust). Vanust veel kuigi palju pole, 19 hetkel, et kas on mõtekas osta praegu, või lasta oodata? Tänan ette ära!
  3. Abi toidukava koostamisel

    Tervist, probleem siis selline, et praegu toidukava ei anna tulemusi. Kirjutaks oma kava nii täpselt ära kui suudan, ja siis öelge, mida lisada, ja kuhu lisada, või mida välja vahetada. Et massi üldse ei tule, jõudu tuleb ka väga vähesel määral. Hommikusöök 7.00 Keskmine kauss hommikuhelbeid piimaga/müslit jogurtiga 100g kohupiima Kaerahelbe puder (1 dl kaerahelbeid, 2 dl piima) 2 viilu leiba tuunikalaga Kooli vahepala 10.45 200g kohupiima Koolieine 12.45 Söön lihtsalt kõike pakutavat, piisavalt, et kõht täis saaks. Vahepala 16.00 pärast trenni 2 muna Väike peotäis mandleid 200ml piima kakaopulbriga Õhtusöök 18-19.00 Söön seda, mida tehtud, jälle, piisavalt, et kõht korralikult täis saaks. Enne magamaminekut 10.00 100g kodujuustu jogurtiga Teelusikas pähklivõid Selline ta on. Mida teha tuleks siis?
  4. Naturaalne valgu šeik

    Sai täna siis selline šeik ära proovitud: piim 300g rasvatu kohupiim 90g kakaopulber 15g banaan 100g Täitsa maitsev oli isegi. Kakaod võib rohkem ka panna, sest selle maitset nagu aru ei saanud. Siin toiteväärtus ka Kaloreid: 380.7 Kcal Rasva: 8.55 g. Valku: 29.8 g. Süsivesikuid: 45.5 g. Kiudaineid: 3.5 g.
  5. Naturaalne valgu šeik

    Sööngi, pärast trenni võtan oma väikse šeigi ära, ja siis u poole tunni pärast kodus natuke suurem söök.
  6. Naturaalne valgu šeik

    Tere rahvas, nagu pealkirjast näha võib, otsiks mõnda head naturaalset valgu šeiki, mille ained on kergesti kättesaadavad ja šeik ise ka joodav. Netist otsisin, leidsin küll, aga mõnda asju ma arvan oleks raske tavapoodidest saada. Ise mõtlesin, et selline kerge võib-olla oleks nt piim, banaan, kakaopulber. Aga valku tollest väga palju ei saa, mingit kodujuustu ega kohupiima pole ka eriti mõtekas sisse panna, ega?
  7. Kodujuustu šeik, enne magamaminekut

    Aga keegi siin andis lehekülje kuidas teha pähklivõid? Kas see on see sama mis välismaal ja värki müüakse? Ja kas nende pähklite jahvatamiseks muud võimalust ka on? meil nagu sellist kombaini pole.
  8. Kodujuustu šeik, enne magamaminekut

    Aga oskab keegi veel soovitada mida panna sinna kodujuustu šeiki? Või mis oleks kodujuustuga maitsev?
  9. Kodujuustu šeik, enne magamaminekut

    Ok, lihtsalt küsisin, a kusagilt Eestist seda saab ka?
  10. Kodujuustu šeik, enne magamaminekut

    Kui võimalik oleks, siis võiks midagi maitsvat teha, mis ikka alla läheb korralikult. Kas muidu see meie Nussa või Nutella on see peanut butter?
  11. Tervist, kuna kõik siin räägivad, et enne magamaminekut hea kodujuustu süüa, sest see seedib aeglaselt, siis mõtlesin ka, aga maitse on selline nagu ta on ja mõtlesin seda šeigina proovida. Otsisin netist retsepte, aga midagi head ei leidnud. See šeik enne magaminekut peaks sisaldama ainult rasva ja valku jah? Et mis nagu panna sinna sisse siis? Laduge kõik retseptid välja mis proovinud olete.
  12. Paluks abi toidukava suhtes

    Neid kookoshelbeid, hästi väikseks hakitud? Niisama neid paha süüa pole, lihtsalt lased kurgust alla?
  13. Paluks abi toidukava suhtes

    Kas muidu maapähklid on sarapuupähklite asemel head? Need sarapuu omad ajavad kurgu vastikult sügelema. Ja kas õhtuseks 21.00-22.00 söögiks sobib siis näiteks 2 viilu leiba tuunikalaga?
  14. Paluks abi toidukava suhtes

    Mul probleem, et mida trennipäevadel poest söögiks osta. Keegi mainis siin pähkleid, ostan lihtsalt paki soolatud pähkleid või pistaatsia pähkleid, need peaks sobima. Siis teine, et mida mittetrennipäeval sheigi asemel võtta? Ja kolmandaks, mida süüa õhtul mingi 21.00-22.00 kellajal.
  15. Paluks abi toidukava suhtes

    Ei jookse.
×