Jump to content

belvedere

Kasutajad
  • Content count

    171
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by belvedere

  1. Mina tegelen hetkel...

    Hävitasin kapinurka tekkinud sipelgapesa ja hakkasin uut trennikava kokku panema.
  2. Lihasvalu treeningu efektiivsuse indikaator?

    Vanasti ei kippunud eriti miski valutama. Viimastel kuudel on aga intensiivsus selline, et alati tuleb lihasvalu. Alaselg, käed, jalad, kael, kõik valutavad paar päeva pärast vastavat trenni. Ainuke asi, mis kahjuks ei valuta, on ülaselg Viitab vist sellele, et peab tehnikat korrigeerima (liiga palju teevad ära käed vms tüüpviga).
  3. Porno vaatamine

    Lihas? Kui see, millest jutt käib, oleks lihas, siis käiks kogu meessugu ammu kolmel jalal.
  4. Svungi arendamine

    Vaatasin oma trennipäevikut ja jäin murelikuks. Selle aasta märtsis (tol hetkel 5 kuud trennistaazhi üldse) oli svung 30 kiloga 1 seeria 6 kordust. Nüüd, pool aastat hiljem, on sama tulemus 35 kiloga. Mulle tundub, et midagi on väga valesti, arvestades, et sama ajaga on kükile tulnud juurde 30 kilo ja jõutõmbele 50. Õlga teen pärast kükki, korra nädalas. Lisaks svungile (6 seeriat) teen seistes hantlite lennutamist külgedele (5-6 seeriat) ja istudes hantlitõsteid ette (3-4 seeriat) -- ja ennast tagasi ei hoia, panen ka läbi valu viimased kordused ära. Ühesõnaga, miks ikkagi arengut pole? Kas peaks tegema õlga tihedamini või tegema mingeid teisi harjutusi vms?
  5. Svungi arendamine

    Ok, võin proovida küll svungi jalapäevalt ära viia. Hariliku svungi haare ongi loomuliku (põrandaga risti) laiusega, st käsi on õlast u 10cm kaugusel. Kukla tagant svungi haare on nii lai, et kui kang on pukil, on käed pukist 10cm väljaspool. Hästi lai, aga mul on pikad käed kah. Istudes surumise võtan (tihedamalt) kavasse, seda soovitasid siin teisedki.
  6. Svungi arendamine

    No panen siis juba tüüpilised 2 nädalat: E1: jalg (kükk) + õlg - svung (6 seeriat x 4-8 kordust), hantlite tõsted kõrvale (5x4-10), hantlite tõsted ette (4x8-15). Umbes korra kuus lisaks ka õlapink (st istudes ülessurumine, 3x2-8) K1: ülaselg (traktor, kangitõmbed vastu kõhtu, kangiotsa tõsted, plokil sõudmised ja allatõmbed) + biitseps R1: alaselg ja trapets (jõutõmme, õlakehitused kangiga 6x4-15) T2: rind (surumine hantlitega lamades ja kaldpingil kumbagi 4x4-8, hantlitega lendamine 6x6-8) + triitseps (allasurumised plokil, allasurumised köitega, "dips", ettesurumised köitega, kõiki 4-5x3-8) N2: jalg (kükk, sääred jm) Edit: triitseps on mõnevõrra arenenud küll - märtsis ei jõudnud, plokk põhjas, ühtegi kordust, praegu on plokk põhjas paras sooja teha. Jah, jah, peaks kitsa haardega surumise kavasse võtma, oleks areng mõõdetavam.
  7. Svungi arendamine

    Lamades surumist teen üle nädala ja see on nii paigutatud, et õlga kuidagi ei sega (minimaalselt 4 päeva vahet, harilikult rohkemgi). Rohkem midagi õlga koormavat nagu pole.
  8. Svungi arendamine

    Tehnika on õige küll, küünarnukid ilusti ees ja ei põrgata rinnalt ja jalgadega tõukan korralikult jne. Üks saalikaaslane soovitas teha svungi kukla tagant (hästi laia haardega), pidi hästi arendama. Põhimõtteliselt võtab see õla läbi küll, aga tapab õlasidemeid või mis seal on -- harjutus lõpeb terava valuga, kuna käed jäävad õlast liiga väljavenitatud või pinges nurga alla.
  9. Selline video: Ühesõnaga väidab, et kükkimisel tuleb kõigepealt puusanõksuga lükata jalad sirgeks ja siis (sujuvalt, liigutuse lõpus) ajada selg sirgeks. Olen seda kahes trennis proovinud ja kogu aeg on tunne, et selg jääb selle puusanõksu tõttu liiga kaldus asendisse, mistõttu küki teine pool tundub umbes nagu good morning. Või vähemalt on selline tunne, et koormus on liiga palju seljal ja liiga vähe jalgadel. Kas ma ei tee nõksu õigesti (võimalik) või on see video eksitav?
  10. Toeta Tiibetit! Osale kindlasti!

    Kas on karta, et siit tuleb järjekordne kärukeeramine nagu oli Kanteri allkirja sobinguga saamine ja NO99 olümpiavaatajate lollitamine?
  11. Alkohol

    No mehed, lõpetage niisama õlle lakkumine ja üritage natuke tunnetada, mida te kurgust alla ajate. Soovitatavalt palju erinevaid välismaiseid marke, mitte ainult kohalikku rocki ja pilsnerit. Soovitatavalt alustada tumedatest õlledest. Küll siis näete, et õlu võib ka olla VÄGA nüansirikka maitsega. To PowerhouseGym: Ja üldiselt võiks eeldada, et täiskasvanud inimesel on piisavalt mõistust, et ta teab, mida ta oma kehaga teeb. Seega on taktitundetu, et mitte öelda ülbe, tulla kellelegi moraali lugema, kuidas ta peab või ei pea käituma.
  12. Püramiid

    Ma loen siit vastuseks välja, et "pole vahet". St pole vahet, kas teha nt üks trenn tõmmet 150 5x6, järgmine trenn 155 5x6 jne või hoopis üks trenn püramiidida väikeste kordustega 150 pealt üles, järgmine trenn 155 pealt üles jne. On nii?
  13. Venemaa vs. Gruusia vs. ......?

    "ligeros" on praktiliselt esimene postitaja, kes on reaalpoliitilisest olukorrast õigesti aru saanud. Jah, Iraagist ei leitud mingeid massihävitusrelvi, neid pole seal olnudki. Kui otsida, leiab netist isegi Bushi hilisema kommentaari stiilis, et "ah, WMDd, mis need üldse asjasse puutuvad?". Samuti ei ole mitte ühestki otsast leidnud tõestust seosed Iraagi ja 9/11 sündmuste vahel. On ainult *tohutult* raha kühveldatud Halliburtoni kaukasse ja kivi kivi haaval lammutatud ameeriklaste demokraatlikke vabadusi (Patriot Act, õigus ilma loata ameeriklaste telefone pealt kuulata, massiline sõrmejälgede kogumine, tsensuur, presidendivõimu enneolematu suurendamine, kõnevabaduse piiramine jne jne. Kõik tõestatud.). Ja USA pole Venemaaga võrreldes mingi paipoiss. Kasvõi nt sõjavangide piinamine on leidnud dokumentaalset tõestust. Tipp-poliitikud andsid muidugi piinamistele teise nime ("intensiivsete ülekuulamistehnikate rakendamine" jt eufemismid), et saaks öelda, et "me ei piina kedagi". Samuti on õige, et Venemaa lähtub ikka suurvene imperialistlikest tungidest --- siinsetel eestivenelastel on sellele ilmselt raske näkku vaadata. Mis toimub, on piiride kompimine --- kui kaugele lasevad lääneriigid Venemaal minna. Kui mingeid tõsiseid sanktsioone Gruusia sündmustele ei järgne, siis tähendab see musta tulevikku alguses teistele Kaukasuse riikidele ja pikemas perspektiivis ka Balti riikidele. Loomulikult ei maksa ka unustada Gruusia geopoliitilist tähtsust (1 miljard barrelit päevas andev naftatoru, lähedalasuvad Kaspia naftaväljad jms). Muuseas, Osseetia on asustatud venelastega või täielikult assimileerunud kohalikega; osseedid on nad vaid vormiliselt. Põliselanikke on seal umbes 10%, ülejäänud on enamjaolt militaarse taustaga. Ajalooliselt kuulusid need alad Tšerkessiale ja praegused elanikud on enamjaolt pärast sõdasid sinna Venemaa poolt sisse sõidutatud. Tshinkvali, kus põhiline madin käis, on L.-Osseetia sõjaline tugipunkt, mis on kolmest küljest ümbritsetud Gruusia küladega. Nagu terroristlikele rezhiimidele kombeks, on see tugipunkt paigutatud täpselt tsiviilrajatiste sekka, nii et kui osseedid *esimesena* sealt Gruusiale tuld andsid, siis Gruusia ei saanud vastutuld andes kuidagi tsiviliste vältida. Mis oli muidugi vesi vene ja osseedi propagandaveskile.
  14. Põlveprobleemid

    Küsimus sellest ju tekkiski, et igal pool öeldakse, et ei tohi põlv minna üle varvaste -- lausa keelatakse karmilt --, aga Sina ütled, et peab minema. Kuna Sinu nägemus või kogemus vm on risti vastupidine sellele, mida kõik ülejäänud räägivad, siis palun selgita oma seisukohta.
  15. Põlveprobleemid

    Seleta lähemalt, miks? Siinses harjutustepangas ja foorumipostitustes on öeldud, et jalg peab põlvest peab olema 90-kraadise nurga all, mitte rohkem. Bodybuilding.com artiklites hoiatatakse, et põlv ei tohi üle varvaste minna. Googeldamine "proper lunge technique" andis esimese 3 tulemuse seas samuti sama hoiatuse.
  16. Põlveprobleemid

    Ee.. väljaastetel ei tohigi ju põlv üle varvaste liikuda?
  17. Öised kükid

    Vana häda on jälle kiusama tulnud. Nimelt ei saa peaaegu ühelgi õhtul magama jääda või (sagedamini) ärkan keset ööd üles, sest jalad surisevad ja käivad tõmblused läbi. Säärtest vist peamiselt. Valus ei ole, lihtsalt vastik. Ignoreerida ei saa ka kuidagi neid tuksatusi. Ainus asi, mis paistab aitavat, on lihase väsitamine ja nii ma siis tõusen keset ööd üles ja teen paar minutit kükke kahel ja ühel jalal. Pärast seda saab harilikult edasi magada. Päeval seda probleemi pole. Trennikoormusest see nagu ei sõltu. Jalapäevadel esineb seda jama vähem, aga ikka esineb. Ületrenni kah enda meelest pole, jalad jõuavad taastuda. Magneesiumi söön, aga see ei mõjuta. Eelmine kord oli sama probleem talvel, aga siis läks asi paari kuuga üle. Vigastusi pole olnud. On kellelgi ideid, mida teha või milles võiks asi olla?
  18. Massi juurde

    Pane siia ühe keskmise päeva näidismenüü, selle järgi saab öelda, kas tegelikult kah sööd piisavalt.
  19. Rasvaprotsendi mõõtmine Tartus

    VOmax, mõõdetakse elektrilise käeshoitava seadmega, maksab 50 kr.
  20. Energia kulutamine

    See näiteks või see.
  21. käsivarred jämedamaks

    loogiline on panna youtube'i otsingusse jõutõmme või deadlift.
  22. Jõusaali tolad...

    Huvitav, mida treenerid siis saalis teevad? Praktiliselt kogu siinne kriitika käib asjade kohta, mida treener peaks nägema ja korrigeerima. Noh, võib-olla on tore muheleda, kuidas "tola" kangiga biitsa tehes end kreeka e-ks käänab, aga veel toredam oleks, kui see tola ei jääks poolinvaliidiks.
  23. Jõusaali tolad...

    Kohalikus saalis on vahel näha "inspektoreid", kelle trenn koosneb sellest, et käivad kõik 10-15 masinat süstemaatiliselt läbi ja teevad iga masina peal 1-2 kiiret seeriat nagu kontrolliks. Siis mõned teevad kõike üldiselt õigesti, ainult unustavad kangile või masinale raskused panna. Sellal kui kõik teised ägisedes ja hingeldades oma seeriast viimast võtavad, teevad nemad oma jao igavleva ilme ja lõdva randmega ära; higi kui selline on üldse võõras nähtus.
  24. Kas on teada, millal jälle Whey Gold e-poodi tuleb? Aitäh.
  25. Eesti enamuse arusaam kultursmist!

    Vaimupimedust see ei ravi. Mis sest, et ilmselgelt võidaks kulturistid tavainimese ära, õllekõhud leiaks ikka mõne "selgituse", näiteks et "need kulturistid panid enne võistlust steroide" vms "tarka".
×